2015-04-16, 16:36
Medlem
DickyTickers avatar
Vet ej om det finns en tråd om detta. Försökte söka men hittar inget:

Åtal för flera sexövergrepp mot barn på nätet

Citat:
2015-03-25
Åklagare i Helsingborg har i dag väckt åtal mot en 24-årig man, i ett omfattande ärende om sexuella övergrepp på internet. Misstankarna rör brott mot ett 60-tal flickor och pojkar i åldrarna 10-15 år. I ärendet finns över 500 brottsmisstankar.

Under rättegången, som inleds i Helsingborgs tingsrätt den 8 april, kommer de flesta målsägande att höras på plats eller via videolänk. Med några av de yngsta målsägande kommer endast videoförhör att spelas upp.

I mer eller mindre samtliga brottsmisstankar erkänner den misstänkte de faktiska omständigheterna men förnekar brottsligt uppsåt.

Rättegången väntas pågå fram till mitten av sommaren 2015. Totalt ska det sättas ut 35 förhandlingsdagar.
Citera
2015-04-16, 16:43
Medlem
DickyTickers avatar
Fick precis åtalet av tingsrätten

Stämningsansökan

Lite delar från stämningsansökan
Senast redigerad av DickyTicker 2015-04-16 kl. 16:47.
Citera
2015-04-16, 16:50
Medlem
DickyTickers avatar
Sitter på jobbet så kunde inte citera mer. Men det är bara läsa åtalet
Citera
2015-04-16, 16:51
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickyTicker

Stämningsansökan

Lite delar från stämningsansökan

En fråga varför är dagens ungdomar så jävla pantade och går med på sådana saker fattar inte ???
Citera
2015-04-16, 16:54
Medlem
DickyTickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
En fråga varför är dagens ungdomar så jävla pantade och går med på sådana saker fattar inte ???

Alltså det handlar om att man tänker att det kommer inte hända något. Sen vet vi inte hur han gjort detta. Hotat med något? Denna person är ju född 1999 dvs bara 16 år då det inträffade 2013.

Jag minns hur jag var som 16 åring. Ung och kåt och knullade runt jävligt mycket. Så skulle någon vilja byta bilder med mig hade jag absolut kunnat nappa.
Citera
2015-04-17, 11:51
Medlem
DickyTickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickyTicker

Stämningsansökan # 2

Stämningsansökan ovan är den andra. Den första skickades in till tingsrätten i mars och den kommer här:
Stämningsansökan #1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in