• 1
  • 2
2015-04-16, 16:29
Medlem
Hej.

Jo det är såhär att min flickvän är besatt av lukter och pormaskar.

Vi kan ligga i soffan och se en film och helt plötsligt börjar hon leta igenom mitt ansikte efter pormaskar att klämma ut, jag brukar säga åt henne att sluta och oftast tar hon det bra men ibland kan hon bli helt galen och börjar då gapa och skrika.

Det är inte så att mitt ansikte är fullproppat av pormaskar ifall ni nu tror det utan jag har någon här och där, när hon väl har fått ut någon så kan hon rulla den och lukta på sina fingrar och tycka att det luktar intressant.

Snart kan vi inte ens ligga ner tillsammans och mysa utan att hon ska börja "spana" som hon själv kallar det.

Skriver mest här för att skapa en diskussion och se ifall någon annan hsr detta "problemet"

Mvh
Citera
2015-04-16, 16:34
Medlem
Hahaha kan vara något av det sjukaste jag läst på länge. Tror inte det är många som har detta "problemet".
Be henne sluta och funkar inte det så får du antingen dumpa henne eller sova med rånarluva.
Citera
2015-04-16, 16:38
Bannlyst
Jo, har själv stött på en sådan. Hon käkade även mina pormaskar, fick hon inte som hon ville så blev hon aggressiv. (Och, ja, jag är seriös, vet hur sjukt det låter).
Citera
2015-04-16, 16:39
Pilliga finnklämmartjejer finns det gott om.
Citera
2015-04-16, 16:55
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryptofanophia
Jo, har själv stött på en sådan. Hon käkade även mina pormaskar, fick hon inte som hon ville så blev hon aggressiv. (Och, ja, jag är seriös, vet hur sjukt det låter).
Näe, fy satan vad vidrigt.
Citera
2015-04-16, 17:09
Bannlyst
Kolla på apor i naturen, dom pysslar om varandra, plockar loppor ifrån varandras ryggar etc.
Sen fundera över kvinnors omhändertagande natur.

Makes sense att det händer.

Fräscht är det ju inte, men lite charmigt att hon vill pyssla om dig och ha en felfri pojkvän.
Senast redigerad av therefore 2015-04-16 kl. 17:12.
Citera
2015-04-16, 17:27
Medlem
Ceits avatar
Jag spydde nästan av att läsa detta. Om någon snubbe hade fått för sig att han skulle klämma något i min ansikte så adjö.

Hade aldrig velat klämma någons pormaskar, aldrig i livet. Nej, fy. Usch. Har för övrigt aldrig träffat någon kille som haft "pormaskklämmande"-beteende och det tackar jag för.
Citera
2015-04-16, 17:35
Medlem
skeghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Pilliga finnklämmartjejer finns det gott om.
Håller med! Trodde det var normen!
Citera
2015-04-16, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skegh
Håller med! Trodde det var normen!

Finns en hel genre på youtube med pormasklämmande, tömning av cystor och skrap av psioriasisfjäll. I kommentatorsfältet är det nästan uteslutande kvinnor som är helt lyriska över detta äckelpäckel. Definitivt en kvinnlig egenskap.
Citera
2015-04-16, 18:50
Medlem
har du frågat henne exakt varför hon är "besatt" utav lukter och pormaskar? /nyfiken
Citera
2015-04-16, 19:03
Medlem
skeghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Finns en hel genre på youtube med pormasklämmande, tömning av cystor och skrap av psioriasisfjäll. I kommentatorsfältet är det nästan uteslutande kvinnor som är helt lyriska över detta äckelpäckel. Definitivt en kvinnlig egenskap.
Tur nog är min tjej enbart intresserad av mina annars hade hon suttit och kollat detta dag in och ut. På tal om detta sjuka fenomen så har jag altså behövt (i smyg) köpa på mig produkter som jag egentligen inte skulle tycka var nödvändiga för att ta död på hennes favoritsysselsättning.

För att slänga på ännu en läskig historia, hade på något udda sätt fått en finne på pitten, dum som jag är säger jag det. Det fanskaped fortsatte att träda fram i flera veckor. Och var byxorna av så attackerade hon mitt underliv på ett sjukt otrevligt sätt. Inte vill man bli nypt med naglar på känsliga pålen!
Citera
2015-04-16, 19:54
Medlem
herrcarlssons avatar
Hahaha låter ju sjukt. Dejtade en tjej ett tag som hade någon form av störning, hon skulle alltid rulla grejer i handen och lukta på det. Typ stenar, porslinsfigurer, ljus, prydnadssaker överlag. Till och med leksaker och kläder om de var nytvättade. Var ett otroligt störningsmoment trots att jag klarade mig undan undersökningarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in