Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-10-07, 00:10
Medlem
glupsks avatar
Undra hur det skulle gå i nästa årsval om alla som gick till röstlokalen var berusade!

Vad tror ni skulle det se ut som vanligt eller skulle nått hemskt eller positivt komma ifrån det?
Citera
2005-10-07, 00:40
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag skulle rösta på den politiker som utlovade att det skulle börja komma sprit istället för vatten ur kranen!
Citera
2005-10-07, 05:03
Medlem
Rollo Tomasis avatar
En ignorerad fråga!

Om flerparten på valdagen vore packade....

Jag tror att höger-blocket skulle få majoritet!

"In vino vertas"!
Citera
2005-10-07, 05:07
Medlem
Bottenskraps avatar
Jag tror nog att de flesta skulle rösta på samma som när de var nyktra. Mina politiska åsikter ändras inte nämnvärt när jag är full, möjligtvis har jag svårare att uttrycka dem.
Citera
2005-10-07, 10:25
Bannlyst
Många soffliggare skulle rösta på billigare-öl-partiet.
Citera
2005-10-07, 10:36
Medlem
KaZibers avatar
Beror nog mycket på vad för typ av fylla det är och vad som hänt på den. Som exempel om någon blivit nerslagen av några vänsterextrimister så hade han nog inte gått och röstat på något vänster direkt, samma om någon blivit rånad av några invandrare hade nog den personen gått och röstat på sverigedemokraterna misstänker jag.
Citera
2005-10-09, 14:21
Medlem
sblps avatar
Inte alls, som vanligt. Fast med mer känsla ;)
Citera
2005-10-09, 14:48
Medlem
requiem_s avatar
Rösta samma som när jag är nykter.
Skillnaden blir väll att jag kommer springa fram till varenda människa och undra över hur de kan rösta på något anant än det jag röstade på. Sen en stunds predikan innan jag blir sugen på en hamburgare och glömmer politiken en stund.
Citera
2005-10-09, 14:49
Medlem
Rudis avatar
Var jag riktigt full så skulle jag nog rösta på något idiotiskt, FI kanske.
Citera
2005-10-09, 16:57
Medlem
Skulle rösta på NSF och skrika ut det högt.
Citera
2005-10-09, 18:15
Medlem
johnny_viciouss avatar
om jag skulle vara lite smålullig hade jag nog röstat samma som jag tänkt rösta när jag är nykter, men om jag hade varit riktigt jävla dragen hade jag nog varit mycket mer kreativ i både min och framförallt andras röstning..
Citera
2005-10-09, 18:18
Medlem
klåfingrigs avatar
"Den nyktres mannens tankar är den fulle mannens ord" eller vad fan man säger, men summan av detta citat är att SD och NSF hade legat i toppen och slagits om makten.

Har aldrig sett så mycket nationalister samt främlingsfientliga som när man är på pubben, ja naturligtvis förvandlas dessa människor till sina vanliga jag dagen efter när dom vaknar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in