Flashback bygger pepparkakshus!
2005-10-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klåfingrig
"Den nyktres mannens tankar är den fulle mannens ord" eller vad fan man säger, men summan av detta citat är att SD och NSF hade legat i toppen och slagits om makten.

Har aldrig sett så mycket nationalister samt främlingsfientliga som när man är på pubben, ja naturligtvis förvandlas dessa människor till sina vanliga jag dagen efter när dom vaknar.

sant...fast själv blir jag politiskt totalt ointresserad vid påverkning, jag blir bara kåt helt enkelt så jag skulle nog rösta på den snyggaste politikern.
maria wetterstrand är ju den enda toppolitikern som är något att hänga i julgranen så miljöpartiet

när jag är nykter är jag sverigedemokrat dock!
Citera
2005-10-09, 19:03
Medlem
HoChiMinhs avatar
Tror vi skulle få ett väldigt lågt valdeltagande, och dessutom väldigt många ogiltigförklarade röster, då man full troligen lägger in valsedeln åt fel håll eller viker den eller helt enkelt skriver nåt helt galet på sedeln istället för det man ville rösta på.
Citera
2005-10-09, 19:18
Medlem
fnuskes avatar
Många röster på vänsterpartiet då i sinnessvagt tillstånd utan förankring i verkligheten kan dessa te sig riktigt lockande.
Citera
2005-10-09, 21:19
Medlem
Chonkans avatar
Vissa åsikter förstärks ju ganska mycket på fyllan och som tidigare nämnt så situationen man befinner sig i för tillfället är nog ganska betydande...
Citera
2005-10-13, 10:49
Medlem
xdrs avatar
Om jag skulle rösta på något när jag är full så blir det antagligen något låååångt åt höger... eftersom när jag är full så får jag spontana ryckningar i högerarmen...ser ZOG överallt och blir förbannad över att hitler misslyckades med judarna.
Däremot är jag vänster när jag är nykter.

BTW. Att springa runt och spontanheila utanför McDonalds en fredagnatt är ingen höjdare för hälsan.
-gammalt punkordspråk
Citera
2005-10-13, 14:14
Medlem
fattonys avatar
När jag är packad beter jag anting som extremhöger eller extremvänster beroende på i vilket sällskap jag är.
Försöker såklart reta upp alla genom att sitta och prata politik

Citat:
Ursprungligen postat av Rollo Tomasi
En ignorerad fråga!

Om flerparten på valdagen vore packade....

Jag tror att höger-blocket skulle få majoritet!

"In vino vertas"!

"In vino veritas" annars
Citera
2005-10-13, 14:33
Medlem
MYRSLOKENs avatar
På mig själv... Mina åsikter är alltid de bästa, tycker jag iaf när jag är full!
Citera
2005-10-13, 17:13
Medlem
Snigges avatar
Kan man rösta och vara vid sina sinnes fulla bruk...? Noppe/Njet/Nej
Citera
2005-10-13, 20:47
Medlem
Chonkans avatar
Billigare öl

Det parti som utlovar billigare öl o bredare trotoarer skulle iaf få min röst!
Citera
2005-10-13, 21:02
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Skulle förmodligen rösta exakt likadant som i nyktert tillstånd. Möjligen skulle jag rösta lite mer fascistiskt om jag var på dåligt humör. Men jag skulle inte lämna färgskalan, så att säga.
Citera
2005-10-13, 21:07
Moderator
impieteers avatar
Vi skulle väl antagligen rösta på någon som är lite som Vladimir Putin?
Citera
2005-10-13, 23:14
Medlem
Bra fråga... jag skulle väl om något rösta ännu längre högerut, eller så skulle alkoholen så helt bakut så att FI fick en oförtjänt röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in