2015-04-14, 19:18
Medlem
Analanalysts avatar
Vilka bilder har ni fått önskemål om och som ni sedan har fotograferat och sålt?
Har någon fått er att ta bilder på en speciell plats, ha speciella kläder och sedan köpt bilderna av er?

För att föregå med gott exempel får jag väl säga att jag en gång frågade en tjej som ville sälja begagnade trosor om hon ville ta bilder på sig själv på sitt jobb. Hon jobbade som skolfröken i lågstadiet. Och hon gick med på detta. Hon måste ha jobbat hårt med kamerans självutlösare.
Citera
2015-04-14, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Analanalyst
Vilka bilder har ni fått önskemål om och som ni sedan har fotograferat och sålt?
Har någon fått er att ta bilder på en speciell plats, ha speciella kläder och sedan köpt bilderna av er?

För att föregå med gott exempel får jag väl säga att jag en gång frågade en tjej som ville sälja begagnade trosor om hon ville ta bilder på sig själv på sitt jobb. Hon jobbade som skolfröken i lågstadiet. Och hon gick med på detta. Hon måste ha jobbat hårt med kamerans självutlösare.
hur vet du att det var hennes trosor?
Citera
2015-04-14, 20:27
Medlem
Analanalysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiBus
hur vet du att det var hennes trosor?

Inser att jag formulerade mej jäkligt otydligt där. Hon hade annons om att sälja trosor men det jag frågade henne var om hon ville göra några bilder åt mej istället. Jag köpte inte trosor och skulle aldrig få för mej heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in