Citat:
Ursprungligen postat av
Redoxreaktion
Det märkligaste av allt är att det ju är betydligt fler än 13% som är emot invandringen. Det är snarare 87% som är emot den och möjligtvis 13% som är för, fast jag tror inte ens att det är så många. Men av någon helt absurd anledning röstar folk på ett sätt som garanterar att invandringspolitiken fortsätter. Fast SD är ju också skit, för att inte tala om nazisterna. Deras samhälle vill jag absolut inte leva i. Själv är jag individualanarkist och vill inte alls ha denna typ av samhälle som kallas "stat". Jag vill bara bli lämnad ifred med mitt.
de va jävligt skönt att höra, känner också så, låt mig va ifred så stör jag ingen annan
angående hur folk röstar, tror jag man röstar på de som gynnar en, företagare röstar på dom som vill sänka arbetsgivaravgifter osv, men tänker helt enkelt kortsiktigt
sen finns de säkert de som fallit för hjärntvätten, och de som är rädda för att rösta på SD
situationen är komplex, för just nu, iaf de senare åren har Sverige blivit en demokratur, det råder konsensus mellan alla journalister och politiker förutom SD, alla som motsätter sig åsiktskorridoren svartmålas och hängs ut, vi har en privat underättelsetjänst som registrerar folk och i samarbete med media hänger ut folk och på så sätt skrämmer folk till tystnad. Under valtider försvinner valsedlar mystiskt, politiker ändrar godtyckligt på konstituionell lag i olika märkliga uppgörelser, partier som ska vara höger är egentligen rena sosse partier o någon oppinion drivs inte, alla tycker likadant
Jo en vänster som länge verkat i de tysta har nu tagit kontroll över landet, kanske är vi påväg mot en diktatur jag vet inte men våld bör alltid undvikas i den mån det går och jag tror helt ärligt inte vi riktigt ännu kommit till den punkt att väpnat motstånd är nödvändigt, jag tror nämligen att decemberkartellen kommer att kollapsa och SD fortsätta att växa
personligen känner jag att jag inte längre orkar kämpa för idioterna (folket) som i sitt eviga tjat kallat mig rasist och fördömt det enda vettiga parti som finns idag, därflr väljer jag istället att flytta i framtiden när landet kollapsat och sharia gället kommer jag sitta o på långt avstånd skratta åt idioterna som ville öppna sina hjärtna och samtidigt klankade ner på oss som använde sunt förnuft