Citat:
Ursprungligen postat av
rattatorskr
Men om jag skiter i demokratin? Jag har aldrig velat ha demokrati i Sverige, eller någon annanstans heller för den delen. Vad har jag för förpliktelser gentemot denna Satan till Demokrati?! Och nej, jag kan inte respektera flertalets vilja när dom vill min död. Men du skulle kanske skära halsen av dig själv om bara tillräckligt många röstar för att du ska göra det? Inser du inte hur Sjuk principen om Demokrati är? Det är Vanvett!
Adjö till dig och ha det gött vart du än hamnar. Själv stannar jag kvar och om så mitt Öde är: så går jag undergången till mötes. Den Sista Mohikanen har talat.
Jag är själv inte demokrat. Demokrati är ju något fullkomligt absurt: att majoriteten får bestämma för att den är majoritet, inte för att den begriper någonting eller har någon moralisk rätt att bestämma.
Men att bränna ner en förläggning kommer inte att fungera. Det kommer bara att spela "antirasisterna" i händerna. Vad som
eventuellt skulle funka skulle vara att göra som Breivik men se till att välja andra offer. Men troligen skulle det ändå sluta med att de hjärntvättade fåren såg
dig som den store skurken, och så skulle du bli skjuten av polisen eller likt Breivik inlåst resten av ditt liv. Bättre att du själv emigrerar till något land där folk åtminstone inte vill ha islam eller vara hela planetens socialkonstor eller begå nationellt självmord. Om nu de flesta svenskar har låtit lura sig att tro på denna idioti eller spela med i den, så får de ju det öde som de förtjänar genom att Sverige förstörs av denna politik. De är således inte värda att man gör någonting för dem, allra minst blir skjuten eller inspärrad på livstid.