2015-04-13, 21:02
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattatorskr
Hm, ja, i sanning en tanke att tänka på! Får dock lite Hannibal-vibbar av det du föreslår man ska göra med ministern
Känner att det måste vara lite extremt så att det blir uppmärksammat och folk ska för alltid minnas "De hemskheter den stackars mannen på Ekberget den insert date 2015".
Citera
2015-04-13, 21:08
Medlem
testpilotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColinCherry
precis, smartare att investera i flyktingförläggningar i elitens bostadsområden, öppna en gigantisk verksamhet för nykomna "barn" precis bredvid Ullenhag....låt journalister och politiker leva den dröm de påtvingar oss andra men själva flyr

...och när politikerna motsätter sig planerna drar man rasistkortet. eller hela kortleken inkl islamofober och antiziganister!
Citera
2015-04-13, 21:08
Medlem
Citat:
dessa scenarion är inte jämförbara med Sverige, folket har röstat visserligen har valet kantats av fulspel nästintill valfusk, men en stor majoritet har ändå röstat för partier som vill fortsätta den sjuka linje vi är inne på, om du nu värnar om det svenska folket, så respektera dess vilja fast du själv inte håller med, så funkar demokrati

för mig passar detta inte och jag anser att vår förda invandringspolitik är galenskap och ruinerar sakta men säkert hela nationen, men de e ju vad folk vill annars är man rasist vilket tycks vara det värsta man kan va, så därför kommer jag helt enkelt att flytta härifrån, när idioterna självmant tvingat på sig själv sharia kommer jag nöjt säga vad var det jag sa

Men om jag skiter i demokratin? Jag har aldrig velat ha demokrati i Sverige, eller någon annanstans heller för den delen. Vad har jag för förpliktelser gentemot denna Satan till Demokrati?! Och nej, jag kan inte respektera flertalets vilja när dom vill min död. Men du skulle kanske skära halsen av dig själv om bara tillräckligt många röstar för att du ska göra det? Inser du inte hur Sjuk principen om Demokrati är? Det är Vanvett!

Adjö till dig och ha det gött vart du än hamnar. Själv stannar jag kvar och om så mitt Öde är: så går jag undergången till mötes. Den Sista Mohikanen har talat.
Citera
2015-04-13, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
...och när politikerna motsätter sig planerna drar man rasistkortet. eller hela kortleken inkl islamofober och antiziganister!

haha hade varit klockrent, kommer du ihåg den där uppscale kommunen som skulle berikas, någon strandvilla skulel göras om till flyktingförläggning, folk som förut röstat för tolerans och öppna hjärtan kom nu öppet ut på facebook med olika anledningar till varför det inte skulle passa sig med en flyktingförläggning på platsen, det geografiska läget, husets dåliga skick och annat skitsnack det var löjligt att se hyckleriet
Citera
2015-04-13, 21:13
Bannlyst
Citat:
Men om jag skiter i demokratin? Jag har aldrig velat ha demokrati i Sverige, eller någon annanstans heller för den delen. Vad har jag för förpliktelser gentemot denna Satan till Demokrati?! Och nej, jag kan inte respektera flertalets vilja när dom vill min död. Men du skulle kanske skära halsen av dig själv om bara tillräckligt många röstar för att du ska göra det? Inser du inte hur Sjuk principen om Demokrati är? Det är Vanvett!

Adjö till dig och ha det gött vart du än hamnar. Själv stannar jag kvar och om så mitt Öde är: så går jag undergången till mötes. Den Sista Mohikanen har talat.

inte mycket skillnad på dig och den islamiska staten med andra ord
Citera
2015-04-13, 21:13
Bannlyst
Citat:

Jag är själv inte demokrat. Demokrati är ju något fullkomligt absurt: att majoriteten får bestämma för att den är majoritet, inte för att den begriper någonting eller har någon moralisk rätt att bestämma.

Men att bränna ner en förläggning kommer inte att fungera. Det kommer bara att spela "antirasisterna" i händerna. Vad som eventuellt skulle funka skulle vara att göra som Breivik men se till att välja andra offer. Men troligen skulle det ändå sluta med att de hjärntvättade fåren såg dig som den store skurken, och så skulle du bli skjuten av polisen eller likt Breivik inlåst resten av ditt liv. Bättre att du själv emigrerar till något land där folk åtminstone inte vill ha islam eller vara hela planetens socialkonstor eller begå nationellt självmord. Om nu de flesta svenskar har låtit lura sig att tro på denna idioti eller spela med i den, så får de ju det öde som de förtjänar genom att Sverige förstörs av denna politik. De är således inte värda att man gör någonting för dem, allra minst blir skjuten eller inspärrad på livstid.
Senast redigerad av Redoxreaktion 2015-04-13 kl. 21:17.
Citera
2015-04-13, 21:17
Medlem
testpilotens avatar
Citat:
haha hade varit klockrent, kommer du ihåg den där uppscale kommunen som skulle berikas, någon strandvilla skulel göras om till flyktingförläggning, folk som förut röstat för tolerans och öppna hjärtan kom nu öppet ut på facebook med olika anledningar till varför det inte skulle passa sig med en flyktingförläggning på platsen, det geografiska läget, husets dåliga skick och annat skitsnack det var löjligt att se hyckleriet

japp, man möter hyckleriet överallt.

solidariteten ökar med kvadraten på avståndet till närmaste flyktingförläggning
Citera
2015-04-13, 21:19
Medlem
För att bilda opinion måste man välja medel som fungerar här och nu. Att Asonius och Breiviks agerande främst gynnat andra sidan borde mana till eftertanke.
Citera
2015-04-13, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av testpiloten
japp, man möter hyckleriet överallt.

solidariteten ökar med kvadraten på avståndet till närmaste flyktingförläggning

Det märkligaste av allt är att det ju är betydligt fler än 13% som är emot invandringen. Det är snarare 87% som är emot den och möjligtvis 13% som är för, fast jag tror inte ens att det är så många. Men av någon helt absurd anledning röstar folk på ett sätt som garanterar att invandringspolitiken fortsätter. Fast SD är ju också skit, för att inte tala om nazisterna. Deras samhälle vill jag absolut inte leva i. Själv är jag individualanarkist och vill inte alls ha denna typ av samhälle som kallas "stat". Jag vill bara bli lämnad ifred med mitt.
Citera
2015-04-13, 21:26
Medlem
Citat:
inte mycket skillnad på dig och den islamiska staten med andra ord

Vill du göra så simpla insinuations-sammankopplingar så får det vara upp till dig. Skillnaden mellan dig och mig är att du skulle acceptera Islamiska Staten om de vann ett demokratiskt val. Du skulle acceptera det, och återigen fly landet. Jag skulle bjuda på motstånd.
Citera
2015-04-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
De är således inte värda att man gör någonting för dem, allra minst blir skjuten eller inspärrad på livstid.

Jag skulle givetvis inte göra det För den förrädiska majoriteten, fast kanske ändå lite: man hoppas ju att en del av dom går att väcka. Snarare dock: skulle jag göra det för Sverige som ett territorium för Nordbor. För arier.
Citera
2015-04-13, 21:32
Bannlyst
Citat:
Vill du göra så simpla insinuations-sammankopplingar så får det vara upp till dig. Skillnaden mellan dig och mig är att du skulle acceptera Islamiska Staten om de vann ett demokratiskt val. Du skulle acceptera det, och återigen fly landet. Jag skulle bjuda på motstånd.

Men som jag skrev tidigare - om majoriteten nu vill ha ett skitsamhälle, så låt dem få det, för då är de ju ändå inte värda dina uppoffringar. Jag tycker för övrigt att få saker är bra i Sverige i vilket fall, förutom att det är någorlunda bra socialförsäkringssystem, bra sjukvård bara man får tillgång till den och ganska låga straff på brott så länge det är frågan om skitbrott. De flesta andra saker med Sverige ser jag inte alls som beundransvärda. Svenskar är konformister. De är auktoritetstroende. De är hycklare. Etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in