2020-08-14, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
En tant hade skrivit ”tänkvärt”. Vad låtsades hon förstå?
De är två nu som låtsas förstå, men de kanske är extra "upplysta" eller så har de fått något av honom så de känner sig tacksamma i överkant.
Citera
2020-08-14, 13:24
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
De är två nu som låtsas förstå, men de kanske är extra "upplysta" eller så har de fått något av honom så de känner sig tacksamma i överkant.

Känslig kille. Nu är Fb nere igen... Kanske är det himlens grundvalar som roterar? Kanske har Tommy fått vingar?
Citera
2020-08-14, 20:49
Medlem
Citat:
Känslig kille. Nu är Fb nere igen... Kanske är det himlens grundvalar som roterar? Kanske har Tommy fått vingar?
Han är rejält pressad just nu, men vad Facebook-kontot har med det att göra vet jag inte.
Troligtvis super han och tycker synd om sig själv, den enda person han har äkta empati med.
Citera
2020-08-15, 00:08
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Han är rejält pressad just nu, men vad Facebook-kontot har med det att göra vet jag inte.
Troligtvis super han och tycker synd om sig själv, den enda person han har äkta empati med.
Mycket märkligt!? Någon person frågade på Magical Mystery Tours facebooksida ifall Tommy Dee skulle medverka på konferensen om två veckor. Svaret var: ”Vi svarar inte på det. Det borde vara svar nog.”
Rätt märklig hållning från en uberkristen organisation!?
Citera
2020-08-15, 00:12
Medlem
TomasTvivlarens avatar
Själv får jag inte riktigt ihop detta med DFM och vad det är för organisation. Är det en missionsorganisation, en församling, välgörenhetsorganisation eller vad? Ännu mer förvirrande blir det när man ska dela plattform med tokstollen och SD:älskaren Lars Enarson, samtidigt som DFM mest verkar bestå av personer med afrikanskt ursprung. Man skulle haft ett event i Örkelljunga i helgen med det blev uppskjutet pga Coronan https://www.divine-favour.com/

Vad är Tommys roll i detta när han officiellt fått sparken? Men innan han fick det hur mycket av DFM:s (vad jag gissar begränsade budget) gick till Tommys lön och hotellnätter (inklusive horbesök)?
Och vad menar sliskpelle själv när han taggar Mattias L och säger att han har en vanlig dag på jobbet? https://www.facebook.com/morgonguld1...QM13hA&fref=nf
Citera
2020-08-15, 21:57
Medlem
Citat:
Mycket märkligt!? Någon person frågade på Magical Mystery Tours facebooksida ifall Tommy Dee skulle medverka på konferensen om två veckor. Svaret var: ”Vi svarar inte på det. Det borde vara svar nog.”
Rätt märklig hållning från en uberkristen organisation!?
Som sagt, han är pressad och DFM står bakom honom helt och fullt.
ML blir allt mer frustrerad över att "folk" inte kan släppa TD och hans lögner, men det kommer slå tillbaka på honom själv vad det lider.
Citera
2020-08-16, 09:36
Medlem
Citat:
Som sagt, han är pressad och DFM står bakom honom helt och fullt.
ML blir allt mer frustrerad över att "folk" inte kan släppa TD och hans lögner, men det kommer slå tillbaka på honom själv vad det lider.

Min högst personliga spekulation är att de, (Dfm) inte vill att han i dagsläget skall exponera sig på Fb. Detta för att undvika att folk påminner om sexköp, ger kritik mm. På hans senaste morgongulds sida var det ju en läsare som vid ett flertal tillfällen påpekade fakta angående sexköpet tex. Men dessa kommentarer raderades med blixtens hastighet.
Citera
2020-08-16, 10:52
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stripsilence
Min högst personliga spekulation är att de, (Dfm) inte vill att han i dagsläget skall exponera sig på Fb. Detta för att undvika att folk påminner om sexköp, ger kritik mm. På hans senaste morgongulds sida var det ju en läsare som vid ett flertal tillfällen påpekade fakta angående sexköpet tex. Men dessa kommentarer raderades med blixtens hastighet.

Hans svenska följare borde väl känna till sexköpet vid det här laget men jag undrar hur det är med de norska följarna? Han verkar ha ganska många följare från Norge.
Citera
2020-08-16, 19:51
Medlem
För 11 timmar sedan publicerades detta enl fb

Större

En människas själ är tunnare än hinnan på en såpbubbla och fastare än ett cementblock. Som en blomma kan växa direkt ur asfalt och cement så förmår min själ att förflyttas till månen eller solen. Inte ens en tusengradig hetta i kremeringsugnen kommer att rå på den. Vetenskapsmännen gör bäst i att tiga stilla i sin litenhet inför undret.

PS. Stockholm tidig söndagsmorgon.

På en av morgongulds sidor på fb
Citera
2020-08-16, 20:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stripsilence
För 11 timmar sedan publicerades detta enl fb

Större

En människas själ är tunnare än hinnan på en såpbubbla och fastare än ett cementblock. Som en blomma kan växa direkt ur asfalt och cement så förmår min själ att förflyttas till månen eller solen. Inte ens en tusengradig hetta i kremeringsugnen kommer att rå på den. Vetenskapsmännen gör bäst i att tiga stilla i sin litenhet inför undret.

PS. Stockholm tidig söndagsmorgon.

På en av morgongulds sidor på fb
Fantastiskt! Var hittade du denna lögn?
TD gör nog bäst i att lyssna på vetenskapsmän innan han publicerar sina fantasier!
Citera
2020-08-16, 20:21
Medlem
[quote=Magictrix|72613294]Fantastiskt! Var hittade du denna lögn?
TD gör nog bäst i att lyssna på vetenskapsmän innan han publicerar

Här
https://www.facebook.com/morgonguld1/
Citera
2020-08-16, 20:42
Medlem
Magictrixs avatar
[quote=Stripsilence|72613532]
Citat:
Fantastiskt! Var hittade du denna lögn?
TD gör nog bäst i att lyssna på vetenskapsmän innan han publicerar

Här
https://www.facebook.com/morgonguld1/
Så DFM har beslutat sig för att ställa sig bakom Morgonstånd! Det var ju tråkigt för dem.
Men har de ingen koll på vad mannen svamlar om? Han häver ju ur sig vad som helst i tron att han är större än vetenskapen. Visst, det finns saker som inte går att förklara, men det ger ju inte Tommy rätt heller. En människa kan inte skapa ens en nagel? Har han missat genteknik de sista 20 åren? Man kan inte bränna upp en själ! Ja herregud, vem trodde det? Vilket svammel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in