Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-06-03, 12:39
Medlem
Spännanee att får reda på vemdet är

Finns ingenting så patetiskt som en man som står med byxorna nere o plånboken framme

För övrigt verkar horknullandet ha ökat explosionsartat med corona vad beror det på?
Citera
2020-06-03, 14:16
Medlem
KnugenAfKnungsans avatar
Kan det vara Runar?
Citera
2020-06-03, 14:20
Medlem
Expressenlänken leder till GT och inte rikstidningen. Så det finns väl anledning att tro att det är nån från Göteborgshållet?
Citera
2020-06-03, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Kanske svårt att få in under kändisskvaller men försöker ändå.

https://www.expressen.se/gt/krim/profilerad-kyrkoman-erkanner-kopte-sex/

Vem kan det vara? "Kyrkomannen har varit starkt engagerad i moral- och familjefrågor och deltagit i samhällsdebatten." T..Y D....M tänker jag på... men finns en del andra. någon som kan något om detta? Skulle kunna vara M...S B...O också... men då borde det stå mer än kyrkoprofil.

Hr D*hlm*n var den jag spontant också tänkte på först, han är ju dessutom hemmahörande i Västsverige. Vem den andre (M..S B..O) syftar på har jag inte lyckats klura ut. Men den förstnämnde har ju varit i en hel del blåsväder senaste åren, så inte otänkbart.
Citera
2020-06-03, 15:02
Medlem
DoungAs avatar
Kyrkan har väl ganska många personer anställda som twittrar och är lite influencers på insta?

Just benämningen "Profilerad kyrkoman" får man att tro det är nån anställd med stor följarskara nånstans. Kanske i HBTQ-frågor eller liknande på Insta.
Citera
2020-06-03, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Kanske svårt att få in under kändisskvaller men försöker ändå.

https://www.expressen.se/gt/krim/profilerad-kyrkoman-erkanner-kopte-sex/

Vem kan det vara? "Kyrkomannen har varit starkt engagerad i moral- och familjefrågor och deltagit i samhällsdebatten." T..Y D....M tänker jag på... men finns en del andra. någon som kan något om detta? Skulle kunna vara M...S B...O också... men då borde det stå mer än kyrkoprofil.
vem fan bryr sig om vad en shaman sysslar med när han inte ljuger för folk?
Citera
2020-06-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Hr D*hlm*n var den jag spontant också tänkte på först, han är ju dessutom hemmahörande i Västsverige. Vem den andre (M..S B..O) syftar på har jag inte lyckats klura ut. Men den förstnämnde har ju varit i en hel del blåsväder senaste åren, så inte otänkbart.

M*rk*s B*rro har jag tolkat det som. Göteborgare. Men det borde gett större uppståndelse.
Citera
2020-06-03, 15:14
Medlem
Enoch.Thulins avatar
"Kyrkoprofil" ? Finns det någon sådan, det skulle väl vara kungens präst isåfall. Men han är ju bög & köper knappast sex av en kvinna. Någon annan "profil" kommer jag inte att tänka på.
Citera
2020-06-03, 15:23
Medlem
T*mmy D*hlm*n blev marknadschef för Divine Favour Mission 17/2 2020 enligt pressmeddelanden.
Organisationen har sitt säte utanför Örebro.

TD finns inte med på DFMs hemsida över personal eller ledningsgrupp nu. Men han fanns med 12 maj.
Citera
2020-06-03, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred702
M*rk*s B*rro har jag tolkat det som. Göteborgare. Men det borde gett större uppståndelse.
Markus är boende i stockholm och inte aktiv inom kyrkan. Han försökte ställa upp för kd i riksdagsvalet men var inte svensk medborgare så han drog sig ur
Han kan strykas ur listan.
Detta var i örebro och då tänker jag på
F***rik w*nell. Han är teolog.
Det står kyrkoman vilket antyder ingen präst. Där passar han in. Dessutom aktiv i örebro samt mkt debatter och böcker
Citera
2020-06-03, 15:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred702
Han är väl katolik & då stämmer inte "kyrkoprofil" direkt?
Citera
2020-06-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han är väl katolik & då stämmer inte "kyrkoprofil" direkt?
Dessutom var detta i örebro, inte i stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in