Citat:
Ursprungligen postat av
Grodologen
Han köpte tjänsten av en kvinna på Hertig Karls Allé i Örebro, det är bekräftat.
Det som slår mig är dock hur många människor inom den kristna rörelsen ger mig rena psykopatvibbar.
Kyrkomänniskor i Sverige är ganska många. Enbart i ledande ställning måste det finnas tusentals människor. De flesta av dem syns inte och vill inte synas i media. De som vill synas mer än andra är ofta extrema på ett eller annat sätt.
Runar - behöver ingen närmare presentation. Självutnämnd bluffmakare. Förmodligen god vän med Tommy D. Skulle behöva terapi.
Helge Fossmo - mördare och psykopat. Har fått terapi i många år nu. Snart ute för att skapa nya rubriker. Kan möjligen starta en ny församling ihop med Clark Olofsson.
Kristi ex-brud. mördare och psykopat (låg garanterat bakom flera mord). Manipulativ och galen. Kan möjligen få syndernas förlåtelse av Runar. Frågan är om han är intresserad? Annars förmodligen självmord inom ett par år. Om hon inte kan charma kalsongerna av Tommy D... där har vi en tänkbar framtid.
Marcus Birro - var en kyrkans man under en period eftersom han märkte att hans kristna läsare uppskattade hans katolska tankegångar. När han tackade ja till att börja jobba med kristen media förstod han kanske inte att de "kristna" som blivit hans fans hörde till extremhögern och mest jublade över att katolikerna var emot abort och homosexuella. Han köpte de värderingarna under en period, men när han fick veta att Guds kärlek inte innebar att gifta människor fick vara otrogna bröt han sig ur.
Han är polare me Tommy D, Ulf E, men av någon anledning tror jag inte han och Runar tål varandra. Marcus är gift med en kvinna med psykiska problem, därmed kommer han snart turnera med berättelser om psykisk ohälsa.
Tommy D - Slog igenom stort för några år sedan när han och några andra galna pastorer ville att kyrkorna skulle slänga ut homosexuella, eller i alla fall konvertera dem. Har sedan dess en egen postbox för polisen. Galet många fortkörningsböter, fyllerkörningar, jag kan gissa på sjukt många p-böter då han är typen som parkerar där det passar honom bäst. Nu även horköpare. Antagligen bisexuell eller sexmissbrukare. Polare med Marcus B.
Thomas Ardenfors - Manisk. Numera kommunalpolitiker för M. Polare med Runar. De startade en församling ihop för många år sedan och lyckade svindla åt sig miljonbelopp från kyrkobesökarna. Lurifax.
Ulf Ekman - Byggde Livets ord till de kristna nötternas epicentrum. Förbjud allt utom att tjäna pengar. Extremt manipulativ psykopat. Gjorde ett lappkast för ett par år sedan och hoppade av allt och blev katolik(?). Har inte hört ett ljud sedan dess, så jag vet inte hur det går för honom. Märkligt nog sammanföll det hela när "katoliken" Birro började flirta med Livets ord. Kanske insåg han att de inte var så olika? Kanske hade han en revision hotande över huvudet? Katolikerna hatar ju också abort och homosexuella, så det var ju praktiskt på det viset.
Adaktusson - Politiker som är mer känd för att hata homosexuella och aborterande kvinnor än han är intresserad av välfärd och infrastruktur. Skulle garantera köpa prostituerade om han bara vågade. Slå upp ordet syltrygg i NE och du hittar en bild på honom. Står inte för någonting. Inte ens det han står för står han för. Han följer bara sin egen tolkning av partiets program. Kan mycket väl tänka sig att samarbeta med Runar. Tills han upptäcker att han är pank. Rättelse, tills han upptäcker att både han och Runar är panka.
Kristna psykopater topp 5
1. Kristi fd Brud. (Har tydligen bytt namn på riktigt så jag vet inte vad hon heter nu.)
Har man lyckats manipulera en hel församling med att det är ok att bli fingerpullad av sin medarbetare i Jesu namn, då har man lyckats. Ligger antagligen bakom flera mord i församlingen. Galen på riktigt. Ångrar ingenting. (Har säkerligen köpt prostituerade. Antagligen både män och kvinnor.)
2. Helge Fossmo. Galen mördare och sexmissbrukare. Satte på allt som rörde sig i Knutby. Ångrar ingenting, mer än att han sitter inne och inte Åsa. (Har säkert köpt prostiturerade.)
3. Runar. Trollar med knäna och har nu skrivit en "bok", utan förlag. Ingen förstår vad boken handlar om utom Runar. Det han visat upp är rasistiska skämtteckningar om muslimer. Inte ens muslimerna bryr sig om honom. Han är dömd (igen) och ångrar ingenting. Kommer snart ha satt sprätt på ytterligare miljoner som inte är hans. (Har garanterat köpt prostituerade. Även om han inte betalat med egna pengar.) Kommer snart börja langa droger. Ångrar aldrig något.
4. Tommy D. Skulle kunna vara Runars pappa. (Och är det kanske?) Har straffat ut sig själv från kyrkornas värme. Den sista domedagsprofeten visade sig vara en vanlig torsk han också. Vi kastar gladeligen de första stenarna på den solariedränkta missbrukare av rätt och fel. Ångrar sig garanterat, men kommer återuppstå i ny skepnad när tystnaden blir för stor. Möjligen som personlig moralisk tränare åt Paolo Roberto.
5. Jag tror vi snart kommer få se en ny profet på scenen. Många har blivit föredettingar och ids inte fajtas längre. Någon som nyligen blivit omvänd och snart tar ett återfall på en bordell. Kanske Ebba Busch ex?