2020-06-04, 10:31
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Det var inte så porrig stämning på Löttorp på åttiotalet, kan jag hälsa. Om bröderna Samuelsson tryckte på småtjejer i någon nämnvärd utsträckning måste de ha varit synnerligen diskreta.
Jard brukade dricka whisky i tekopp på Lammet och grisen kan jag upplysa om. Eller brukade och brukade... jag var där en gång samtidigt som några i bandet. Då gjorde han det för att inte "uppröra" eventuella nykterister som var där.

Jard var väl lite svår på tjejer en period. Men annars var de ju religiösa "på riktigt". Vem som helst kan ju göra fel, men jag tror faktiskt de undvek att hamna i situationer. På Löttorp hade de ju dessutom ögonen på sig dygnet runt och det var nog svårt att göra något diskret även om de hade velat.
Citera
2020-06-04, 10:59
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Han skulle varit katolik som Paulo, då är det bara att be om ursäkt så är det ur vägen sen.

Är det?

Så vitt jag vet är det helt tvärtom. Den mannen lynchades och förlorade allt. Han är körd.

Men andra torskar går fria från mobben. Lite märkligt tycker jag.
Citera
2020-06-04, 11:00
Medlem
5evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandiLove
För övrigt verkar horknullandet ha ökat explosionsartat med corona vad beror det på?
För att vardagsluder är svårare att ragga upp på krogen.
Citera
2020-06-04, 11:12
Medlem
JumpingJacks avatar
Nu är TDs Instagramkonto raderat. Det låg där igår.
Citera
2020-06-04, 11:27
Medlem
Han får göra en Jimmy Swaggart. Swaggart var en stor TV-predikant i USA på 80-talet som gråtande bad om förlåtelse i TV efter att ha avslöjats som horknullare:

https://youtu.be/baByhJ9iS0g
Citera
2020-06-04, 11:30
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Wow så kontentan av våra svar är: det blir en olaglig handling av att idka samlag med en prostituerad. Någon kan bli dömd!

Grattis du vann priset för för att anmärka den oviktiga biten ur en kontext.

Tex: Kalle skjuter mot 2 polisbilar en polis dör, barnfamilj springer ifrån platsen och oturligt nog blir överkörda av en väjande lastbil i tumultet. Kl är 21.15 och barnfamiljen skulle inhandla en burk färg på Bauhaus .

Ur denna text där det väsentliga är: skjutning mot polis, död polis, skottlossning, barnfamilj dör osv men du skulle väl anmärka på att det faktiskt inte går att köpa färg efter kl 21.00 för då är det minsann stängt så det så..

Kom igen nu!

Ehh... Din avslutande "fråga" utgick från felaktiga premisser, varför det kan anses befogat att anse den biten vara kontextuellt viktig ?
Citera
2020-06-04, 11:35
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Han köpte tjänsten av en kvinna på Hertig Karls Allé i Örebro, det är bekräftat.
Det som slår mig är dock hur många människor inom den kristna rörelsen ger mig rena psykopatvibbar.
Kyrkomänniskor i Sverige är ganska många. Enbart i ledande ställning måste det finnas tusentals människor. De flesta av dem syns inte och vill inte synas i media. De som vill synas mer än andra är ofta extrema på ett eller annat sätt.
Runar - behöver ingen närmare presentation. Självutnämnd bluffmakare. Förmodligen god vän med Tommy D. Skulle behöva terapi.
Helge Fossmo - mördare och psykopat. Har fått terapi i många år nu. Snart ute för att skapa nya rubriker. Kan möjligen starta en ny församling ihop med Clark Olofsson.
Kristi ex-brud. mördare och psykopat (låg garanterat bakom flera mord). Manipulativ och galen. Kan möjligen få syndernas förlåtelse av Runar. Frågan är om han är intresserad? Annars förmodligen självmord inom ett par år. Om hon inte kan charma kalsongerna av Tommy D... där har vi en tänkbar framtid.
Marcus Birro - var en kyrkans man under en period eftersom han märkte att hans kristna läsare uppskattade hans katolska tankegångar. När han tackade ja till att börja jobba med kristen media förstod han kanske inte att de "kristna" som blivit hans fans hörde till extremhögern och mest jublade över att katolikerna var emot abort och homosexuella. Han köpte de värderingarna under en period, men när han fick veta att Guds kärlek inte innebar att gifta människor fick vara otrogna bröt han sig ur.
Han är polare me Tommy D, Ulf E, men av någon anledning tror jag inte han och Runar tål varandra. Marcus är gift med en kvinna med psykiska problem, därmed kommer han snart turnera med berättelser om psykisk ohälsa.
Tommy D - Slog igenom stort för några år sedan när han och några andra galna pastorer ville att kyrkorna skulle slänga ut homosexuella, eller i alla fall konvertera dem. Har sedan dess en egen postbox för polisen. Galet många fortkörningsböter, fyllerkörningar, jag kan gissa på sjukt många p-böter då han är typen som parkerar där det passar honom bäst. Nu även horköpare. Antagligen bisexuell eller sexmissbrukare. Polare med Marcus B.
Thomas Ardenfors - Manisk. Numera kommunalpolitiker för M. Polare med Runar. De startade en församling ihop för många år sedan och lyckade svindla åt sig miljonbelopp från kyrkobesökarna. Lurifax.
Ulf Ekman - Byggde Livets ord till de kristna nötternas epicentrum. Förbjud allt utom att tjäna pengar. Extremt manipulativ psykopat. Gjorde ett lappkast för ett par år sedan och hoppade av allt och blev katolik(?). Har inte hört ett ljud sedan dess, så jag vet inte hur det går för honom. Märkligt nog sammanföll det hela när "katoliken" Birro började flirta med Livets ord. Kanske insåg han att de inte var så olika? Kanske hade han en revision hotande över huvudet? Katolikerna hatar ju också abort och homosexuella, så det var ju praktiskt på det viset.
Adaktusson - Politiker som är mer känd för att hata homosexuella och aborterande kvinnor än han är intresserad av välfärd och infrastruktur. Skulle garantera köpa prostituerade om han bara vågade. Slå upp ordet syltrygg i NE och du hittar en bild på honom. Står inte för någonting. Inte ens det han står för står han för. Han följer bara sin egen tolkning av partiets program. Kan mycket väl tänka sig att samarbeta med Runar. Tills han upptäcker att han är pank. Rättelse, tills han upptäcker att både han och Runar är panka.

Kristna psykopater topp 5
1. Kristi fd Brud. (Har tydligen bytt namn på riktigt så jag vet inte vad hon heter nu.)
Har man lyckats manipulera en hel församling med att det är ok att bli fingerpullad av sin medarbetare i Jesu namn, då har man lyckats. Ligger antagligen bakom flera mord i församlingen. Galen på riktigt. Ångrar ingenting. (Har säkerligen köpt prostituerade. Antagligen både män och kvinnor.)
2. Helge Fossmo. Galen mördare och sexmissbrukare. Satte på allt som rörde sig i Knutby. Ångrar ingenting, mer än att han sitter inne och inte Åsa. (Har säkert köpt prostiturerade.)
3. Runar. Trollar med knäna och har nu skrivit en "bok", utan förlag. Ingen förstår vad boken handlar om utom Runar. Det han visat upp är rasistiska skämtteckningar om muslimer. Inte ens muslimerna bryr sig om honom. Han är dömd (igen) och ångrar ingenting. Kommer snart ha satt sprätt på ytterligare miljoner som inte är hans. (Har garanterat köpt prostituerade. Även om han inte betalat med egna pengar.) Kommer snart börja langa droger. Ångrar aldrig något.
4. Tommy D. Skulle kunna vara Runars pappa. (Och är det kanske?) Har straffat ut sig själv från kyrkornas värme. Den sista domedagsprofeten visade sig vara en vanlig torsk han också. Vi kastar gladeligen de första stenarna på den solariedränkta missbrukare av rätt och fel. Ångrar sig garanterat, men kommer återuppstå i ny skepnad när tystnaden blir för stor. Möjligen som personlig moralisk tränare åt Paolo Roberto.
5. Jag tror vi snart kommer få se en ny profet på scenen. Många har blivit föredettingar och ids inte fajtas längre. Någon som nyligen blivit omvänd och snart tar ett återfall på en bordell. Kanske Ebba Busch ex?
Citera
2020-06-04, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Tror du att Gud går efter de olika ländernas lagtexter? Det kanske han gör i viss mån, men inte helt.

Blonderat hår i övre medelåldern, upprepat superi kombinerat med framförande av motorfordon, skilsmässa, anlitande av sexarbeterska. Det går utför, verkar det som.

Vad Gud tycker får han veta så småningom.

Samt att han för några år sedan hittade på att han överfallits av män som ropade "Allahu Akbar". Vad säger Bibeln om att ljuga?
Citera
2020-06-04, 11:54
Medlem
HomoHitlers avatar
OT: Runar såg jag för runt 5 år sedan i Bangkok när han gick ut från vad som då var "Annies massage". trodde inte mina ögon men jag ropade Runar och han ökade stegen något förbannat.

Tommy D är mycket känd inom frikyrkan. frågade en ssk-kollega som växt upp där, jodå hon vet vem han är och hon höll på att falla av stolen när jag delade det smaskiga skvallret....
Citera
2020-06-04, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Tommy D är mycket känd inom frikyrkan

Ja det är han, inte minst inom Pingströrelsen. Dock inte odelat uppskattad...om man säger...
Citera
2020-06-04, 12:09
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
Ja det är han, inte minst inom Pingströrelsen. Dock inte odelat uppskattad...om man säger...

Förstår det. På twitter stred han ju och la ut film för ett par månader sedan där han skällde ut pastorer för att de inte engagerade honom som predikant.... Antar att just de pastorerna är mycket glada för att de sa nej idag.....
Citera
2020-06-04, 12:10
Medlem
JumpingJacks avatar
D*hlman åkte i november förra året runt på någon föreläsningsturné där han gjorde reklam för sin senaste bok och gjorde avbön vad gäller alkoholism, rattfylleri, fortkörning, otrohet och skilsmässa. Rätt iskallt att mitt i denna förlåt mig-turné ta en paus för att köpa sex i så fall.

Sexköpet ska ha inträffat den 20 november. Den 29 november publiceras en längre intervju med TD i tidningen Dalslänningen:
https://www.dalslanningen.se/2019/11...-sin-livskris/

Citat:
Boken är ett ärligt försök att förklara de brister han har och har haft och hur han strävar efter att komma tillrätta med dem. Han väjer inte för känsliga ämnen som alkoholism, otrohet och skilsmässa.

Boken är uppdelad i tre delar. Det handlar om äktenskapet som går sönder, alkoholismen och livet som offentlig person.

Citat:
Saknade puberteten

En tanke är att han som ung aldrig "fick leka rommen av sig" kan ha spelat in. T*mmy D*hlman blev tidigt evangelist och ungdomsledare. Det ena ledde till det andra och han hamnade i allt större sammanhang.

– Kanske var jag tvungen att ta igen en försenad pubertet, funderar han.

Nu har han ju material till en ny bok och en ny turné i alla fall. Det verkar ju vara så det fungerar i frikyrkovärlden. Svina, be om ursäkt, bli förlåten, åk på turné och be om ursäkt och tjäna pengar.

Har det kommit fram om det var en man eller kvinna eller en shemale eller något annat som han köpte sex av?
Senast redigerad av JumpingJack 2020-06-04 kl. 12:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in