• 1
  • 2
2015-04-11, 15:45
Medlem
Tnkte kpa en dosa och funderar p kaliber eller knox. Vilken tycker ni r godast? Och villken sort r best av respektive mrke?
Citera
2015-04-11, 15:50
Medlem
Shadowcrafts avatar
Kaliber alla dagar i veckan! Diggar kaliber lika mycket som general faktiskt, nackdelen r dock att dem tar slut snabbare.
Citera
2015-04-11, 15:52
Medlem
ThingThings avatar
Klarar inte Knox alls, s kaliber gr fra det fr min del. Original r det som gller i sdant fall.

Att rekommendera r dock att kpa ett lite finare snus, det r vrt de extra kronorna om man har dem.
Citera
2015-04-11, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Klarar inte Knox alls, s kaliber gr fra det fr min del. Original r det som gller i sdant fall.

Att rekommendera r dock att kpa ett lite finare snus, det r vrt de extra kronorna om man har dem.
Har dem tyvrr inte, jag rker ju ocks
Citera
2015-04-11, 16:04
Medlem
Rakiis avatar
Om du r ute efter att snusa miniprillor och som rinner intensivt i fem minuter och tappar smak direkt eftert r Kaliber fr dig.
Citera
2015-04-11, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Om du r ute efter att snusa miniprillor och som rinner intensivt i fem minuter och tappar smak direkt eftert r Kaliber fr dig.
r knox bttre eller?
Citera
2015-04-11, 16:24
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrintMe
r knox bttre eller?

Frr snusade jag alltid General portion, men upptckte att jag fredrar Knox, och det var ju ingen nackdel d den r billigare
Citera
2015-04-11, 16:44
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrintMe
r knox bttre eller?

Ja, bttre i kategorin lgbudgetsnus, trots allt vlfyllda och stora portionsprillor med 24 stycken i varje dosa, det vervger nackdelarna med att det kanske inte rinner s mycket alla gnger.
Citera
2015-04-11, 16:58
Medlem
Jag fredrar smaken av Kaliber ver Knox - Knox dremot har avsevrt strre och mer vlfyllda psar.

Kp en dosa av varje och prova dig fram. Det r det bsta sttet fr dig att f reda p vilken av de tv snussorterna som du anser passar bst fr dig.
Citera
2015-04-11, 17:02
Medlem
NecroBytes avatar
Jag mr skit p knox! Blir typ deprimerad, kanske fr jag kedjesnusar ganska s hrt och de r nikotinpotenta men vafan, fr alltid kasta mina knox stockar
Citera
2015-04-11, 17:46
Medlem
davveboys avatar
Har brjat snusa Knox nu p senare tid, innan var det General/rape, men tycker generalen inte knns som ngot? Du stoppar in den och efter 10/15 s finns den knappt kvar samma sak med rapy.

Knox r billigt (26 kr dosan) och hller lngre n ovanstende. Kaliber har jag bara testat ngon gng men den r inte ngot fr mig.
Citera
2015-04-11, 18:10
Medlem
Laetuss avatar
Jag brukar snusa General eller Knox och rekomenderar Knox.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in