2015-04-11, 12:14
Medlem
RaiderNations avatar
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...t-i-goteborg-1

Citat:
Flera personer tilltvingade sig under knivhot en bil i Linnéstaden strax före klockan 10 på lördagsförmiddagen. Mannen som blev fråntagen sin bil larmade polisen.

– Vi har haft minst fem patruller och en helikopter som sökte, säger Lars Tunefjord, biträdande vakthavande befäl på polisens ledningscentral.

Bilen hittades och kunde stoppas på Näsetvägen och då sprang tre personer från platsen. Polis kunde gripa männen, som är i 20-årsåldern, strax före halv elva.

Ingen person har kommit till skada.

Någon som har info om vilka dessa förmågor kan tänkas vara?
Citera
2015-04-11, 12:19
Medlem
Paijters avatar
Maila Göteborgs tingsrätt på måndag. Skriv så här:
Hej!
I lördags den 11/4 blev tre män i 20-årsåldern gripna för att med kniv rånat en man på sin bil. Polisen grep de tre männen på Näsetvägen strax före halv elva under lördagen. Jag skulle nu vilja få häktningsprotokollet från detta tillfälle skickat till min email.
Med vänliga hälsningar ....
Citera
2015-04-11, 13:35
Medlem
Studsbolls avatar
GTA-livet fungerar inte riktigt som slöddret tror. Det är lätt att befria någon från dennes bil, men resultatet bli inte en stjärna efterlysning som man undkommer genom att köra i tvåhundra genom stan. Min ytterst kvalificerade gissning är att GM är bruschor från Biskopsgården, Bergsjön eller Angered.
Citera
2015-04-11, 15:59
Medlem
RadioDDR1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
GTA-livet fungerar inte riktigt som slöddret tror. Det är lätt att befria någon från dennes bil, men resultatet bli inte en stjärna efterlysning som man undkommer genom att köra i tvåhundra genom stan. Min ytterst kvalificerade gissning är att GM är bruschor från Biskopsgården, Bergsjön eller Angered.

Blev förvånad att det blev 4, 5 stjärnor direkt med polishelikopter och allt. När den här typen av brottslighet blir vanligare kommer det dock att röra sig om en eller två stjärnor för denna typ av gärningar. Helikoptern kan liksom inte vara överallt hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in