for att gora en lang historia kort. jag och mitt ex gjorde slut. hon har ringt och smsat mig en himla massa och jag har ignorerat henne. igar var jag full som fan, och smsade och ringde henne.
men mina sms skickades som text message (gront) och inte som imessage (bla). nar jag ringer sa kommer jag direkt till hennes mobilsvar. ingen ton eller nanting. en enkel google sokning sa far jag fram en sida dar det star att om ens sms har blivit skickat som text message sa ar det troligt att man har blivit blockad. ringer man och far EN SIGNAL och sen mobilsvar, sa ar man troligen blockad. mina gamla sms skickades alltid som imessage (bla).
nar jag ringde sa gick det DIREKT till mobil svar. har hon blockat mig?
jag vill bara veta vad som hander. hon har ring och smsat mig en himla massa, och jag har forsokt att ignorera det (jag vill dock inte blocka henne). och nu nar jag horde av mig, och ville fa kontakt med henne, sa verkar det som att hon har blockat mig. jag forstar inte varfor hon hor av sig en massa om hon sen skulle blocka mig... men det ar ju iofs en annan diskussion. jag antar att jag vill veta om hon inte har nan tackning eller om hon har blockat mig?
edit:
har ar lanken dar jag laste om blockade numer:
http://www.macworld.co.uk/how-to/iph...ios-8-3475883/