Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-25, 23:25
  #145
Medlem
Drumedarens avatar
Behövde du hjälp igenom flashback för att förstå att han inte var bra för dig?

Bra att du iallafall tog steget.
Du borde kolla in killen rejält innan du hoppar in i en relation i fortsättningen. Önskar dig allt gott.
Citera
2015-04-26, 13:06
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Nej..

Men asså lägg bara ner!! han gjorde värre saker än det

Sa vilka han skulle ragga på raggade på två tjejer framför mig,raggade när jag pratade med han i telefon,tjej sov över,en tjej skriv hur hon rid honom på hans vägg på Facebook.. Så

Detta är ingenting du nämnde i ditt första inlägg, ett klassiskt sätt för sinnet att försvara sig själv emot attacker ifrån okända människor. Fortsätt du, du förtjänar din skit eftersom att du inte har lämnat honom tidigare trots tendensen att vara ett svin.
Citera
2015-04-26, 13:51
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Detta är ingenting du nämnde i ditt första inlägg, ett klassiskt sätt för sinnet att försvara sig själv emot attacker ifrån okända människor. Fortsätt du, du förtjänar din skit eftersom att du inte har lämnat honom tidigare trots tendensen att vara ett svin.

Okända människor? Haha asså jag känner dig ju..

Men okej ja gjorde ett stort misstag och nu har jag fixat det och tagit bort det så ja nu ska jag gå och ta första bästa kille och slå han och om han inte går från mig förtjänar han att dö Mohahaha
Citera
2015-05-19, 21:55
  #148
Medlem
Inte för någon läser eller så kanske men han fick skadegörelse och rätt jobbigt att se han igen (i rätten)

Han har hör av sig lite grann och jag gav han historian eftersom han var för full att komma ihåg den så sa jag bara det och han grät och sa förlåt men jag sa att du måste sluta eftersom han har besöksförbud.

Han kontaktade mig igår på badoo och på Facebook men jag blockade han på båda ställena.

Det känns sååååå skumt att prata med killar.. Men det bodde väl vara ok? Typ som en synd hahahaha men men

Tack alla som har skrivit fult eller snällt ni har ändå gjort att jag verkligen klara att bryta med honom 💕 <3
Citera
2015-05-19, 21:55
  #149
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Inte för någon läser eller så kanske men han fick skadegörelse och rätt jobbigt att se han igen (i rätten)

Han har hör av sig lite grann och jag gav han historian eftersom han var för full att komma ihåg den så sa jag bara det och han grät och sa förlåt men jag sa att du måste sluta eftersom han har besöksförbud.

Han kontaktade mig igår på badoo och på Facebook men jag blockade han på båda ställena.

Det känns sååååå skumt att prata med killar.. Men det bodde väl vara ok? Typ som en synd hahahaha men men

Tack alla som har skrivit fult eller snällt ni har ändå gjort att jag verkligen klara att bryta med honom 💕 <3

Bra jobbat.
Citera
2015-05-19, 22:17
  #150
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Inte för någon läser eller så kanske men han fick skadegörelse och rätt jobbigt att se han igen (i rätten)

Han har hör av sig lite grann och jag gav han historian eftersom han var för full att komma ihåg den så sa jag bara det och han grät och sa förlåt men jag sa att du måste sluta eftersom han har besöksförbud.

Han kontaktade mig igår på badoo och på Facebook men jag blockade han på båda ställena.

Det känns sååååå skumt att prata med killar.. Men det bodde väl vara ok? Typ som en synd hahahaha men men

Tack alla som har skrivit fult eller snällt ni har ändå gjort att jag verkligen klara att bryta med honom 💕 <3
Bra att du gjort slut och att du anmälde. Gå nu vidare i livet - och självklart är det okej att både prata med och träffa andra killar - det är ju slut mellan er.

Lycka till.
Citera
2015-05-20, 16:38
  #151
Medlem
Pocketpussys avatar
Du förtjänar inte hans behandling! Jag önskar dig också lycka till i framtiden! Ta hans beteende som en lärdom, ingen får vara så mot dig!
Citera
2015-05-20, 21:45
  #152
Medlem
henge86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Inte för någon läser eller så kanske men han fick skadegörelse och rätt jobbigt att se han igen (i rätten)

Han har hör av sig lite grann och jag gav han historian eftersom han var för full att komma ihåg den så sa jag bara det och han grät och sa förlåt men jag sa att du måste sluta eftersom han har besöksförbud.

Han kontaktade mig igår på badoo och på Facebook men jag blockade han på båda ställena.

Det känns sååååå skumt att prata med killar.. Men det bodde väl vara ok? Typ som en synd hahahaha men men

Tack alla som har skrivit fult eller snällt ni har ändå gjort att jag verkligen klara att bryta med honom 💕 <3

Nu måste du fortsätta vara stark och inte försöka ta kontakt med honom igen, hur jobbigt det än kan kännas!
Lycka till med ditt bättre liv utan honom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback