Tjena, har länge velat sluta röka men ej lyckats. Senaste veckan har jag tänkt på det extra mycket, vill gärna börja träna och jag har börjat må lite dåligt över hur mycket jag förstör mina lungor, är ganska rädd om min kropp (så röker jag..dubbelmoral?) anyway, blev bjuden på en snus häromdagen och insåg att istället för att bara tvärt sluta röka kanske jag kan börja snusa istället, och sedan börja med tobaksfri snus eller vad som helst, ett steg i taget iallafall, vill sluta röka det är the main thing.
Så köpte en dosa innan idag, och jag har nu min första prilla i, haft den i ca 40 minuter och känner redan att jag vill ta ut den och stoppa in en ny, så min fråga är, hur ofta byter ni? Är det överdrivet mycket om jag tar ut min snus och stoppar in en ny en gång vart 40e minut? Eller kan det vara att jag är röksugen jag så gärna vill ha en snus inne hela tiden?
Har aldrig snusat innan så vet inte hur ofta folk byter snus eller så! Finns det kanske någon annan här som slutat röka och börjat snusa? Hur gjorde ni? Ge mig all info ni har haha!