Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-08, 00:06
  #1
Medlem
Får ont utav sådana skor, converse typ. Vilka skor har en lite tjockare botten? (vill bli lite längre också)

Adidas dragon funderar jag på men vet inte om dom är lika platta undertill.
Citera
2015-04-08, 00:17
  #2
Medlem
ArsenalSwedens avatar
Seglarskor möjligtvis? Ser ut att ha lite tjockare sula, har några polare som använder en del seglarskor under sommaren.
Citera
2015-04-08, 00:30
  #3
Medlem
Mounotos avatar
Om du är inne på Adidas, Marathon 85 kanske? Eller New Balance?
Bara kika på SneakersnStuff så hittar du förmodligen något!
Citera
2015-04-08, 06:32
  #4
Medlem
Ja, sommarskor är ett evigt bekymmer. Varför är det helt omöjligt för företagen att göra cleana tygskor med fotformad sula?
Citera
2015-04-08, 12:21
  #5
Medlem
Testa att köpa en "Sportsula" för ca 35:-

Det är en typ av iläggssula som är lite uppbyggd (av lagom styv skumplast) och som gör underverk för att inte säga mirakel åt bekvämligheten.

Jag provar dem i nästan alla typer av skor, kängor, stövlar mm, utom dem av allra högst kvalité. I gymnastikskor brukar det hamna sådana, åtminstone när dojorna börjar bli rejält ingågna, typ i slutet av sommaren.

Man hittar dem i/nära stället av en massa typer av iläggssulor i skoaffären eller sportskobutiken.

(Det finns också en silikonvariant, som iaf inte jag trivs med - för "klistrig")
Citera
2015-04-08, 14:28
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Eller New Balance?

Nej.. Nej.. NEJ!!!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback