2007-04-18, 19:49
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deveaux
och hur ser man om det är ok att "sticka in den" i henne? hunden alltså.
prövat att göra lite saker på en honhund, och då blir hennes "hundmus" större och mer synlig

För det första så måste personen vara upmärksam på hondjurets naturliga signaler vid parning (tex att "presentera" sig bla genom att vända up baken och lägga svansen åt sidan).

Samt självklart alla ev tecken på ogillande.

Sedan måste hänsyn tas till rasesns storlek.
Citera
2007-04-19, 17:54
Medlem
Dubbelmoral!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag inte läst hela tråden men jag märker att det finns mycket motstånd till djursex. Visst det är kanske fel!!! Men att bara ha djur kopplade eller som rent nöje av människor är ett större övergrepp på djur varesig det är hus- eller kreatur för mat. Det finns tusentals katter som aldrig under sin livstid får gå på en gräsmatta. Sen har alla äckliga kattägare mage att påstå att dom inte saknar sin frihet bara för att dom aldrig har haft någon. Där kan man snacka om ett perverterat sinne...
Jag har funderat och läst på nätet ett tag nu och har kommit fram till att jag inte ser nåt fel i att skapa en rellation mellan en människa och tex en hund, vad jag kan tycka är att sex mellan en "man och en tik eller sto är ett övergrepp pga tiken inte väljer sjäv i samma grad som en hanhund gör. Mellan en hanhund och en kvinna om det sker på så sätt att hunden tar initiativet och tjejen tex står på alla fyra som en tik skulle ha gjort och blir påsatt,, vad i det ligger felet!!??? Att tjejen har pervers eller ett udda sexliv betyder inte att det är automatiskt djurplågeri!!!. Det är ju faktiskt upp till hunden att välja att bestiga eller inte!!!
Stora boven i denna disskution tycker jag nog porrindustrin är isåfall som på ett brutalt sätt utövar "dildoing" med hundar. Tjejen eller någon annan håller i hundens penis och för den in i tjejen eller vem det nu är som blir knullad och oftast sitter tjejen i en fåtölj och hunden står med rumpan vänd mot henne.

Näääeee! Att all form av djursex skulle vara djurplågeri är bara tomt snack av personer som inte ser längre än till sin egen ilska över något som dom själva annser som perverst och udda!!!!!!!!!! Det sker ju övergrepp på djur dagligen mitt framför alla kritikers näsor!!!!! Så fort dom möter en hund i koppel på stan eller ser en katt i ett fönster är det en form av övergrepp!! Men det vågar dom inte säga något om.. svagt!!!!!!!!!!!! Och det sjuka i kråksången är ju att dom som ropar högst att djursex är fel är just dom stackars hundarnas och alla andra husdjurs plågoandar som har berövat dom på deras frihet!!!!!!!!!!

Tack för ordet!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2007-04-19, 20:57
Bannlyst
Mr hands

Är ett "levande" bevis på att djuren inte skadas av djursex..detta är ju ett extremt exempel såklart och jag har sett filmen och skulle gärna vilja lägga upp den på FB som jag gör inom kort..

Först mina åsikter kring zoofili och djursex, detta kan mycket väl vara djurplågeri i vissa fall om djuret är för litet men med tanke på att stereotypen av en zoofil är en vuxen 23 årig kvinna som har sex med sitt husdjur som är en hund så är chanserna minimala att någon kommer ta skada enligt mig, blir en häst som blir avsugen av en tjej skadad? nej...han njuter nog men tjejen KAn bli skadad då en hingst har ett kraftigt sprut av sperma kort sagt så är alla djur olika liksom människosläktet, det finns en heder bland zoofilier att märker man att ett djur är sårbart så närmar sig det inte sexuellt

Mr hands biografi: http://www.encyclopediadramatica.com....php/Mr._Hands

Mr hands video (förmodligen den riktiga!) : http://www.geekissues.org/keyword/mrhands
Citera
2007-06-29, 07:11
Medlem
Hej.

Jag förstår ärligt talat inte vad vissa av er gnäller om.
Jag är själv en helt vanlig tjej på 22år som har enligt en del av er, en "sjuk" sida.
Det är så att min kille jobbar i norge, och är iväg från mig ibland i 2veckor i sträck. Mitt enda sällskap här hemma är vår hund Bimbo som är en schäfer hane.

Min första kontakt med ämnet va en gång när jag hade duschat, och la mig sen i soffan o kollade på tv (naken då). Som ni alla säkert vet så är det lätt att somna framför tv´n och så gjorde även jag. Jag vaknade sedan av att bimbo slickade och nosade mellan mina ben. Min första reaktion va såklart att jag blev rädd och lite skärrad, men samtidigt så va det underbart. Jag shasade iväg honom och tänkte inte mer på den saken.

Några dagar senare så bestämde jag mig för att se om han gjorde likadant igen, och mkt riktigt han kom direkt utan att jag ens kallade på honom. Jag lät honom slicka efter som han tydligen ville det. Och jag förstår inte vad det är som är så fel med det. Jag gillar det, och hunden kommer av sig själv utan att jag ens kallar på honom, så vem far illa?

Jag tycker tvärtom att det är perfekt då min kille är borta så långa perioder, och varför ska jag göra saker och ting komplicerade med älskare och prylar, när jag har lösningen hemma?

Jag är inte främmande för att testa att utveckla det hela vid nåt tillfälle, och till er killar där ute, Bimbo slickar mkt skönare än någon kille jag någonsin mött. Och nej, jag verkan knarkar eller drogar på annat vis. Jag är en helt vanlig tjej som jobbar som servitris på ett hotell.

Kram Lina
Citera
2007-06-29, 18:57
Medlem
wigwaggles avatar
OK detta kan vara ett världsnyhet.

Från Aftonhoran
http://www.aftonbladet.se/vss/telegr...223__2,00.html
Jag vet inte om detta borde postas i humor tråden, men roligt är det i alla fall.
Citat:

Man blottade sig för pingviner
Upprörda besökare i Slottsskogen kontaktade polisen vid halv tvåtiden på fredagen. En man i 40-årsåldern uppges sitta på en bänk intill pingvindammen och onanera, enligt polisen.
Citera
2007-10-08, 00:04
Bannlyst
Nollor, jävla nollor! Jag accepterar homosexuallitet då det är sex och kärlek mellan samma djur/människor, men människor och djur? Vad i helvete har hänt med människan?
Citera
2007-10-08, 00:29
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valliko
Nollor, jävla nollor! Jag accepterar homosexuallitet då det är sex och kärlek mellan samma djur/människor, men människor och djur? Vad i helvete har hänt med människan?

Jag är absolut inte för djursex, men ditt inlägg gör mig fan förvånad över hur dum någon kan vara.

Sen när är INTE människan ett djur?
Och jag skulle tippa på att djursex har pågått i en jävla massa år. Knappast något nytt fenomen
Citera
2007-10-10, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Jag är absolut inte för djursex, men ditt inlägg gör mig fan förvånad över hur dum någon kan vara.

Sen när är INTE människan ett djur?
Och jag skulle tippa på att djursex har pågått i en jävla massa år. Knappast något nytt fenomen

Människor är djur, men det är ingen jävla hund.
Citera
2007-10-10, 09:38
Medlem
Tanners avatar
Citat:
Är hundar inte djur?
Citera
2007-10-10, 09:40
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Que? Vad anser du hundar vara då?
Citera
2007-10-12, 00:22
Medlem
VampireQueens avatar
Jag var in mycket på den här tråden förut för att läsa och ofta roas över de diskutioner som folk hade.
Nu när jag läst igen ett ex antal sidor så blir jag mest besviken på hur låg nivå det har blivit på själva diskutionerna..
Det är mer personangrepp, dåliga exempel och ältande i samma sak hela tiden.
Sen återkommer repliken när två av olika tjaffsat

-"Men om det är så hemskt/jävligt mm. så läs inte den här tråden"
-"Det här är ett diskutionsforum, jag har rätt att vara här"

Det är inte diskutioner längre, det är rent barnsligt lågt allt det här.
Jag hoppas att diskutionerna ang djursex höjer sig till respektabel nivå framöver här, så klart att det är ett diskutionsforum och folk har rätt till sina åsikter men det är bara tråkigt att se hur det blivit i den här tråden iaf.
Nackdelen är att ni diskuterar inte, ni försöker övertala motparten (rättså brutalt mellanåt enligt min mening) om vad som är rätt och fel och att just sin egen åsikt är den rätta.

Det här är bara min åsikt, tackar för ordet!
Citera
2007-10-12, 01:20
Medlem
Tanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireQueen
Jag var in mycket på den här tråden förut för att läsa och ofta roas över de diskutioner som folk hade.
Nu när jag läst igen ett ex antal sidor så blir jag mest besviken på hur låg nivå det har blivit på själva diskutionerna..
Det är mer personangrepp, dåliga exempel och ältande i samma sak hela tiden.
Sen återkommer repliken när två av olika tjaffsat

-"Men om det är så hemskt/jävligt mm. så läs inte den här tråden"
-"Det här är ett diskutionsforum, jag har rätt att vara här"

Det är inte diskutioner längre, det är rent barnsligt lågt allt det här.
Jag hoppas att diskutionerna ang djursex höjer sig till respektabel nivå framöver här, så klart att det är ett diskutionsforum och folk har rätt till sina åsikter men det är bara tråkigt att se hur det blivit i den här tråden iaf.
Nackdelen är att ni diskuterar inte, ni försöker övertala motparten (rättså brutalt mellanåt enligt min mening) om vad som är rätt och fel och att just sin egen åsikt är den rätta.

Det här är bara min åsikt, tackar för ordet!
Då vet vi din åsikt ang. kvalitén på tråden. Men vad är din egen åsikt ang. ämnet i fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in