Citat:
Ursprungligen postat av
ChemicalGirl
Såg denna tråd, läste nått inlägg. Blev nyfiken hur detta gick till, djursex alltså. Kunde inte komma på att jag sett det förut. Så googlade. Tittade på ett par klipp. bland annat hur en tjejer och killar hade sex med hästar, hundar och får. Och förstådd inte riktigt poängen. Visst det kan vara lite spännande annorlunda. Men är det verkligen något någon kan tända på mer än på "vanligt" sex?
Menar att djur är ju inte speciellt sexiga...
Men nån gång för skoj skull kan jag förstå, men inte mer än det.
Flertalet tjejer jag varit i kontakt med har gillat djursex där män sätter på djur, där går tjejerna främst igång på "djuriskheten" hos männen, alltså män med sådan sexualdrift att hål är hål och där kan man tömma, oavsett vilket hål det är.
Har umgåtts med diverse undergivna brudar som velat bli påsatta av hanhundar pga förnedringen i handlingen, der går liksom inte att bli lägre än att stå på alla fyra och bli påsatt av en hund..
Skall förtydliga att i dagsläget har jag lämnat detta bakom mig, det var spännande nog när der var lagligt och tar avstånd från allt som har med det att göra, man ska följa lagen.