2006-08-15, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Athena
Han ska definitivt inte göra något som jag inte bestämt, har jag bestämt att han får sätta tänderna i någon så är det helt ok, har jag inte gjort det så blir det bassning, min hund är mitt lydiga redskap det är jag som är bossen, det är jag som bestämmer vad som ska hända härnest, inte jycken.

Där försvann tyvärr min respekt för dig totalt. Jag motsätter mig inte alls att man ska ha pli på sin hund, att den ska lyda samt att ägaren ska vara ledaren i flocken - tvärtom, men att kalla sin hund för ett redskap är för mig fullständigt vanvettigt, i alla fall om man framställer sig som djurvän... Du har inte funderat på en sån där liten robothund? Inte ens de som i denna tråd säger sig vara positiva till djursex säger att deras husdjur är ett redskap... Det låter som om du fullständigt tappat respekten för dina hundar... Tragiskt, då det verkar som om du har ett gediget hundintresse.

Därmed är det inte sagt att jag på något minsta lilla vis är positivt inställd till att ha sex med djur. För mig är det fel och förkastligt ur alla synpunkter, såväl sexuella, moraliska samt ur djurhållningssynpunkt!
Citera
2006-08-16, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massax
Där försvann tyvärr min respekt för dig totalt. Jag motsätter mig inte alls att man ska ha pli på sin hund, att den ska lyda samt att ägaren ska vara ledaren i flocken - tvärtom, men att kalla sin hund för ett redskap är för mig fullständigt vanvettigt, i alla fall om man framställer sig som djurvän... Du har inte funderat på en sån där liten robothund? Inte ens de som i denna tråd säger sig vara positiva till djursex säger att deras husdjur är ett redskap... Det låter som om du fullständigt tappat respekten för dina hundar... Tragiskt, då det verkar som om du har ett gediget hundintresse.

Därmed är det inte sagt att jag på något minsta lilla vis är positivt inställd till att ha sex med djur. För mig är det fel och förkastligt ur alla synpunkter, såväl sexuella, moraliska samt ur djurhållningssynpunkt!
Jag kanske uttryckte mig lite brutalt där, men faktum kvarstår.
En hund måste stå underst i rangskalan i en familj, annars kan det sluta illa.
Om man låter sin hanhund sätta på en, var tror du då att han tycker att han befinner sig på rangskalan? Inte längst ner som han bör i alla fall.

Om man studerar vargflockar så om några ranglåga individer i flocken försöker para sig så åker de på ordentligt med stryk av de ranghöga dvs. alfaparet, det är inte tillåtet för någon i flocken utom alfaparet att para sig.
Jag tycker att man kan utgå ifrån vargflockens beteenden i mångt och mycket när man har hund, i stället för att som många gör idag. Behandlar hundarna som små människor, dockor, jämlika och gud vet vad, vilket många gånger ställer till problem så att hunden i stället avlivas i förtid för att husse/matte inte klarar av hunden i slutändan, många blir helt enkelt livrädda för sin egen hund. Sådant slipper man om man från början gör klart för hunden vem som är ranghögst.
Citera
2006-08-19, 15:05
Medlem
Nedomanskys avatar
En fråga till alla tidelagare o övriga djurvänner...

är det mer "fel" att ha sex med ett djur av samma kön som den som utför den sexuella handlingen? Om man är man, väljer man då tex en tacka före en bagge eller är det den gyllene regeln "hål som hål (även om det sitter på ett får") som gäller?
Kan man som tidelagare ha invändningar ang. djurets ålder? Finns det något som heter pedofiltidelag? Vi utgår ifrån att djuret inte plågas på något vis.
Citera
2006-08-19, 16:25
Bannlyst
jag anser att man bör välja ett djur av motsatt kön till en själv

annars är det homosexuellt beteende!
Citera
2006-08-19, 16:50
Bannlyst
Jag anser att rövhålet är skönast, så då spelar det ingen roll vilket kön djuret har, (kör mest katter och hundar). Ju yngre desto trångare hål, så det är en fördel med det. Katter är oftast skönast, de har riktigt trånga analer, mest de är så fasligt vilda, så det är bäst att droga dem, eller spänna fast dem ordentligt innan man kör.
Citera
2006-08-19, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hund-
Jag anser att rövhålet är skönast, så då spelar det ingen roll vilket kön djuret har, (kör mest katter och hundar). Ju yngre desto trångare hål, så det är en fördel med det. Katter är oftast skönast, de har riktigt trånga analer, mest de är så fasligt vilda, så det är bäst att droga dem, eller spänna fast dem ordentligt innan man kör.
Har du provat med en dobberman? Eller kanske en hangarhund? Prova det och se hur mycket av snasen du har kvar efteråt. Förbannade idiot.
Citera
2006-08-19, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TehN0rrlänning
Har du provat med en dobberman? Eller kanske en hangarhund? Prova det och se hur mycket av snasen du har kvar efteråt. Förbannade idiot.

Ja dobberman har jag testat, en hona, de är riktigt sköna. Det är inte farligt om man har pli på hunden bara, eller drogar den. Även en hund kan njuta av lite sex vet du
Citera
2006-08-19, 17:29
Medlem
Citat:
Ja dobberman har jag testat, en hona, de är riktigt sköna. Det är inte farligt om man har pli på hunden bara, eller drogar den. Även en hund kan njuta av lite sex vet du
Vafan droga? Ska det inte vara lite sport? Droga inte hunden och se hur kul det blir då.
Citera
2006-08-19, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TehN0rrlänning
Vafan droga? Ska det inte vara lite sport? Droga inte hunden och se hur kul det blir då.

Aha, ska komma ihåg det till nästa gång. Men mina egna hundar behöver jag inte droga, de lyssnar på mig endå, så det är bara att knulla dem när jag vill.
Citera
2006-08-19, 17:43
Medlem
Nedomanskys avatar
-Hund-:
Det är bara killar med riktigt små kukar som sätter på katter o hundar.

Jag vill ha lite seriösa svar på min fråga,inget tramsande! Har vi inga seriöst praktiserande tidelagare på forumet?
Citera
2006-08-19, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
-Hund-:
Det är bara killar med riktigt små kukar som sätter på katter o hundar.

Jag vill ha lite seriösa svar på min fråga,inget tramsande! Har vi inga seriöst praktiserande tidelagare på forumet?

Jag har ingen minikuk , de flesta katter jag kör analt brukar inte direkt uppskatta det jag gör, ofta skadas de illa, men vem fan bryr sig om en katt egentligen, och, ja jag är seriös. Vill du veta något mer så fråga bara.
Citera
2006-08-20, 09:14
Medlem
Citat:
Jag har ingen minikuk , de flesta katter jag kör analt brukar inte direkt uppskatta det jag gör, ofta skadas de illa, men vem fan bryr sig om en katt egentligen, och, ja jag är seriös. Vill du veta något mer så fråga bara.
Bevisligen bryr du dig eftersom det är kanske närmsta ett normalt ligg du kan få. En seriös fråga dock; Har du haft "riktigt sex"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in