2006-02-18, 21:20
Medlem
Nån intresserad av en 35 minuter lång film med några tjejer som inte räds för o ta en häst i alla hål? Måste hitta nåt ställe o hosta den bara..

Ja, jag är sjukast! =]
Citera
2006-02-18, 21:48
Medlem
Hallå alla djurvänner!
Måste bara fråga två saker jag undrat länge..
Tänker ni typ "fan vilken snygg hund, den vill jag knulla!" om ni ser en attraktiv hund?

Har ni några favorit djur? Ex. Att man gillar kor bättre än katter?
Citera
2006-02-18, 21:55
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrormachine
Hallå alla djurvänner!
Tänker ni typ "fan vilken snygg hund, den vill jag knulla!" om ni ser en attraktiv hund?

Beror lite på vilken "typ" det rör sig om ..

Tex en Zoofil är oftast exklusiv till en typ av djur, tex hästar, kor, hundar mm
Zoofilen är dessutom ofta individ exklisiv (dvs endast en "partner") på samma sätt som dom flesta hetros är i sina förhållanden. Dom är dessutom av känslomässig natur snarare än sexuell i huvudask, som i vanliga förhållanden. sexet är en fin bonus men känslorna är viktigare....

Medan beastialisten oftare är mer "öppen för alternativ" och intresset är endast sexuellt, ofta art exklusiva men inte lika vanligt med individ exklusivitet. Sexet i första hand så att säga. den seuella attraktion är den viktigare.
Citera
2006-02-18, 23:43
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krejzd
Nån intresserad av en 35 minuter lång film med några tjejer som inte räds för o ta en häst i alla hål? Måste hitta nåt ställe o hosta den bara..

Ja, jag är sjukast! =]
Yes, I'm interested!

Citat:
Ursprungligen postat av terrormachine
Hallå alla djurvänner!

Ja, det har väl hänt. Man kan ju inte undvika att fantisera om hur det skulle vara att idka sex med ett djur man gosar med.
Dock har jag aldrig genomfört en sådan fantasi, och jag planerar aldrig göra det. Det får stanna vad fantasier.
Citera
2006-02-21, 11:48
Medlem
grotsoppas avatar
här har ni en bra hästfilm
svart tjej med stora bröst har lite kul med en häst
http://www.megaupload.com/?d=AHU8HQTR

preview bild
http://img105.imageshack.us/img105/1350/bbd5150a1kz.jpg
Citera
2006-02-21, 12:30
Medlem
Deon Limes avatar
Undrar vad Gammal hårdrockare skulle tycka om han hittar till denna tråd?.
Svart tjej som har kul med en häst är inte riktigt hans grej.
Citera
2006-02-21, 12:47
Medlem
Christer ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Undrar vad Gammal hårdrockare skulle tycka om han hitta till denna tråd?.

Efter som att du verkar var någon form utav expert på Gammal hårdrockare och hans sexuallitet.
Så blir den självklara frågan till dej, Vad skulle hårdrockaren gilla för något?
Citera
2006-02-21, 12:53
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Undrar vad Gammal hårdrockare skulle tycka om han hitta till denna tråd?.
Och min följdfråga blir då genast vad det har med tråden att göra ifall Gammal Hårdrockare skulle tycka om det eller inte?
Citera
2006-02-21, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Christer p
Efter som att du verkar var någon form utav expert på Gammal hårdrockare och hans sexuallitet.
Så blir den självklara frågan till dej, Vad skulle hårdrockaren gilla för något?
Normal hederlig gammaldags sex, inga konstigheter
Citera
2006-02-21, 15:00
Medlem
Ucranes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Athena
Normal hederlig gammaldags sex, inga konstigheter

Man kan alltid lita på missionären
Citera
2006-02-21, 22:29
Medlem
Ucranes avatar
Men för att tillföra nått så...

Jag anser att djursex är helt okej, är båda villiga så va fan ska alla moralister bry sig för? Att det skadligt mentalt låter väldigt otroligt från min sida. Om nån skadas fysiskt så har nog människan gjort fel och borde straffas för djurplågeri.

Att det går över arter spelar ingen större roll. Det ska ju inte bli några barn av det hela. Mina egna hundar försökte sätta på ett av mina ben i deras yngre dar ju!

Personligen tycker jag att djursex motståndare har ingen konkret fakta att komma med, bara med personliga åsikter som: Det där är äckligt, onaturligt, etc, etc.

Det är väl lite ut ur det vanliga men inte fan är jag en stel medelsvensson som har ett 5-minuters missionärsknull varje söndag klockan 22.00 och skryter om att han har ett både aktivt och rikt sexliv till sina kollegor.(Iofs så är jag ju inte SÅ gammal eller ens gift )
Citera
2006-02-21, 22:37
Medlem
Ecstanols avatar
Vore jävligt praktiskt att ha denna läggningen.
Komma hem utan ragg från krogen till en villig minigris som räddar kvällen. Eller efter en hård dag på jobbet, sätta sig vid sängen och slagrunka till sexiga marsvinspinuppor, eller ståndframkallande vandrande pinnar. Åhhh...suga mjölken ur en kåt guldfisk.

För mycket fritid, och för få takreglar att slänga repet runt. Vad ser man hos djuren som man inte kan hitta hos en människa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in