Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-04, 23:37
  #13
Medlem
Det är väldigt svårt att förstå vissa tjejers tankar tyvärr.
Citera
2015-04-05, 01:07
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResidentUnknown
Säg att du träffat en snygg 23 åring så kommer hon lägga in en stöt, eller inte. Hursomhelst behöver du inte slösa mer tid på att försöka då.
Jag tar med en annan snygg tjej jag känner dit så får vi se om det ger något resultat. Återkommer!
Citera
2015-04-05, 02:13
  #15
Medlem
hoooon leker med dig för uppmärksamhetens skull. " leker " hon väldigt snygg av sig, svingar med rumpan lite extra när hon går? tittar upp och går med häftiga steg. ger dig en blick för att sedan titta bort , kanske ler lite för sig själv? isf , she is playin u
Citera
2015-04-05, 02:28
  #16
Medlem
Hångla upp henne.
Citera
2015-04-05, 11:42
  #17
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Mycket möjligt faktiskt. Jag får väl pressa på att det inte är något seriöst då. Kanske lättar på hennes tankar.

Och utöver att hon tycker att du är en äckelgubbe så kanske hon även tycker att det är osmakligt att du försöker stöta på kollegor?

Det är en arbetsplats, inte någon jävla dejtingcentral. Hon vet uppenbarligen vikten av att man inte ska bajsa där man äter. Du gör det inte, ditt jävla stolpskott.

Låt henne vara ifred istället och inse att du har blivit dissad.
Citera
2015-04-05, 14:36
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Och utöver att hon tycker att du är en äckelgubbe så kanske hon även tycker att det är osmakligt att du försöker stöta på kollegor?

Det är en arbetsplats, inte någon jävla dejtingcentral. Hon vet uppenbarligen vikten av att man inte ska bajsa där man äter. Du gör det inte, ditt jävla stolpskott.

Låt henne vara ifred istället och inse att du har blivit dissad.
Hahaha. Du är rolig du! High-fiva mig! Och nej jag har inte blivit dissad. Hon skrev till mig idag.
Citera
2015-04-05, 14:43
  #19
Medlem
Otems avatar
Vet du hennes facebook eller hennes mobil nummer? Försök ta reda
på det och börja smygkontakta henne lite och fråga hur det är läget.
Sedan kanske det kan leda vidare till något. Om du nu tycker det är
för svårt öga mot öga så är nog detta dom bästa alternativen.
Citera
2015-04-05, 14:43
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frog16
hoooon leker med dig för uppmärksamhetens skull. " leker " hon väldigt snygg av sig, svingar med rumpan lite extra när hon går? tittar upp och går med häftiga steg. ger dig en blick för att sedan titta bort , kanske ler lite för sig själv? isf , she is playin u
Hon får gärna spela med mig. Jag spelar med. Hon är verkligen väldigt snygg, men det finns som andra nämnde mycket fler fiskar in the ocean. Jag återkommer om något mer intressant sker. Av erfarenhet vet jag att ju mindre tid man lägger desto mer blir vinsten i det här fallet. Spontantillfälle brukar ofta uppstå i sådana här flirtsammanhang, som t.ex. man är helt inne på att ta en öl med polarna en kväll utan andra planer. Sen helt plötsligt dyker en tjej man snackat med upp lite överraskande och pang så händer det grejer.
Citera
2015-04-05, 14:45
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Vet du hennes facebook eller hennes mobil nummer? Försök ta reda
på det och börja smygkontakta henne lite och fråga hur det är läget.
Sedan kanske det kan leda vidare till något. Om du nu tycker det är
för svårt öga mot öga så är nog detta dom bästa alternativen.
Jag har inte svårt att ta det öga mot öga, men problemet är att det blir på jobbet i så fall och det måste hållas hemligt. Visst man blir väl alltid lite nervös med en sådan sjukt vacker tjej face to face men jag tror hon e lika nervös faktiskt.
Citera
2015-04-05, 14:50
  #22
Medlem
Otems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alldelesutmattad
Jag har inte svårt att ta det öga mot öga, men problemet är att det blir på jobbet i så fall och det måste hållas hemligt. Visst man blir väl alltid lite nervös med en sådan sjukt vacker tjej face to face men jag tror hon e lika nervös faktiskt.

Då tycker jag det låter bättre som jag föreslog, antingen att du snokar
reda på hennes facebook eller får tag på hennes mobil nummer så kan
ni snacka där och kanske träffas utanför jobbet. På jobbet tycker jag
du bara ska vara som vanligt och sköta ditt. Om du verkligen känner
att du gillar henne så kör på.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback