• 5
  • 6
2015-04-08, 16:54
Medlem
05.30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddybee89
Jaha, okej! Jamen då är jag tyvärr en människa haha

Vadå tyvärr?? Sluta va' en jobbig fjortis.
Citera
2015-04-08, 16:57
Medlem
origamis avatar
Du är bara en kvinna som gillar att få uppmärksamhet och du vill även ha det du inte kan få.
Gå vidare bara, ge bra killar en chans om du verkligen vill ha någon som älskar dig för den du är.
Är jävligt skeptisk att du vill ens hitta någon.
Citera
2015-04-08, 17:35
Medlem
Teddybee89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av origami
Du är bara en kvinna som gillar att få uppmärksamhet och du vill även ha det du inte kan få.
Gå vidare bara, ge bra killar en chans om du verkligen vill ha någon som älskar dig för den du är.
Är jävligt skeptisk att du vill ens hitta någon.

Nej, men det vill jag inte. Jag vill gå vidare fast inte genom att hitta en ny!
Citera
2023-02-09, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Panzer-Division
Ja inte vet jag, men finns det ingen chans eller möjlighet att ni kan bli ihop igen då ?

haha ja gammal tråd men:
"Om jag nu dessutom känner allt det här agget, varför kan jag inte gå vidare med någon?? Jag har 2 fina killar som ger mig uppmärksamhet och uppvaktar mig men jag kan inte ens tänka mig kyssa nån annan än mitt ex...
Ska det verkligen va såhär?"
vem fan vill ha en hora?
hon har säkert legat med de 2 andra så fick hennes ex reda på det.
Citera
2023-02-10, 12:40
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Det här är ju själva anledning till mitt hat. Jag blev dumpad på ett fult sätt. Genom sms och samtal.

Vadå fult sätt? Han pratade med dig, vad mer begär du? Att han ska infinna sig fysiskt, så att du kan slå honom?

För vissa människor finns det inget rätt sätt att dumpa. Säger man det face to face, så är det oschysst, för då "kommer det plötsligt", och då borde man ha fått en förvarning så att man fått chans att ändra sig. Eller så skulle man fått en prövotid på tre månader och provat parterapi, annars är det också "oschysst".

Han vill inte ha dig längre. Var glad för att han sa det till dig. Det finns folk som inte ens vågar göra slut, som är kvar fast de inte vill, eller som knullar någon annan för att DU ska göra slut. Hade det varit bättre eller?
Citera
2023-02-10, 12:44
Medlem
Citat:
Befinner mig i ett stadie just nu där jag i princip bara önskar honom all olycka i världen för att han sårat mig så mycket.
Du skriver att han har sårat dig - vad exakt har han gjort för att förtjäna ditt hat? Kan väl inte vara endast sättet han gjorde slut på?
Citera
2025-05-27, 09:12
Medlem
Det är en process som de flesta av oss gått igenom
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem