Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-04-06, 22:09
  #49
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
"Våldtäktsförsök" är så vitt begrepp i Sverige så det här säger inte mycket. Kan lika gärna vara någon som tryckte en kvast i baken på någon.
Haha ja en kvast i röven borde man ju tåla.
Citera
2015-04-06, 22:23
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Sjoberg
Det var ett gäng albaner och en av dem var somalier. Jag var där med min dotter och såg det hela utspela sig. Ingen sa ifrån utom jag och en till. Så många som bara tittade på!

Vad hände sen då?
Citera
2015-04-06, 22:30
  #51
Medlem
prizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Haha ja en kvast i röven borde man ju tåla.

En riktigt dum kommentar från dig. Nej det ska man inte tåla men det är knappast våldtäktsförsök.
Citera
2015-04-07, 00:35
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jarrelka, har du någon källa till ditt påstående om svenskar? Eller är det olika måttstockar? Jag menar, på vissa håll i världen är 14 en helt ok ålder för en liten fru...

Citat:
Ursprungligen postat av soisju
dumskalle skulle vart för att de tillåts i de länder Islam tillämpas . därför så finns det ju ingen pedofili där. sån tur finns det ju en lag i Sverige även om den inta alltid funkar. men när det handlar om badhus å väldtäktsförsök borde väl även du fatta det är nån utomkommes.. sen gissar jag på du aldrig varit i varken Thai eller Kambodja eller är ganska säker på det..


Jag försöker bara låta lika dum som resten av alla idioter i den här tråden. Just därför jag håller mig borta från dessa delar utav flashback. Skriv något intressant istället för att sitta och spekulera om etnicitet som om det vore så viktigt era jävla puckon.
Citera
2015-04-07, 01:30
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Jag försöker bara låta lika dum som resten av alla idioter i den här tråden. Just därför jag håller mig borta från dessa delar utav flashback. Skriv något intressant istället för att sitta och spekulera om etnicitet som om det vore så viktigt era jävla puckon.
det enda puckot här är du. klart det är intressant med etnicitet så folk får reda på vilka svin vi tar in i landet. kanske det går lättare att få ut dem. slipper de förstöra för alla skötsamma som kommer hit. men de skiter såna som dig fullkomligt i. huvudsaken du får va PK..
Citera
2015-04-07, 18:06
  #54
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Lite mer information om läget på Aqua Nova, dock inget signalement:

http://www.dt.se/dalarna/borlange/an...sstankt-gripen


Att DD inget skriver om händelsen - alltså Greiders vänsterblaska - förstärker känslan att vi har med "trevligt folk" att göra.

"Flera tonårspojkar..." tyder på anstormning av översexuella, unga muslimska blåmän från grannen Tjärna Ängar.



Ska till aqua nova nu i veckan får se vilket klientel som rör sig där, skall även ställa frågor
Till personalen.
Citera
2015-04-07, 20:46
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
En av albanerna var somalier?

Hur vet man att ett gäng är just albaner? Hur utmärker sig albaner utseendemässigt?

Jag vet vilka de är..

Ja, ett gäng albaner samt en somalier (Eller ja, från Eritrea, men det är samma skit)
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback