• 1
  • 2
2015-05-09, 00:28
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manka
Inte bara ett, jag försökte men misslyckades dag 153. Många munkar och nunnor har kommit över sexualplågan. Och säkert många andra i samhället.
"sexualplågan"
Citera
2015-05-09, 18:06
Medlem
Mankas avatar
Fanns för en tid sedan en video på exet.nu en man som spände igen blodflödet till pungen ovanför testiklarna med hjälp av starka gummiband. Pungen blev svart av kallbrand och han visade därefter när han klippte bort pungen.

En man som fanns med i jackass hade ingen kuk, av någon anledning. Jag skall inte säga säkert om han kapat den på flit eller inte.

Sexualplågan är ett faktum som man bör bemästra!
Citera
2015-05-09, 18:07
Medlem
TheDarkCats avatar
Jag kan känna mig äcklig när jag har runkat varför vet jag inte
Citera
2015-05-09, 18:07
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkCat
Får bara en sån känsla jag förstor inte hur onani kan göra så att man känner sig äcklig och ensam.
Citera
2015-05-09, 18:09
Medlem
Citat:
Det är ganska vanligt och känner ibland samma sak. Men det går över ganska fort.
Citera
2015-05-09, 18:11
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Det är ganska vanligt och känner ibland samma sak. Men det går över ganska fort.
Jo som tur gör det ju det, men just dom där första minuterna efter sperman har kommit så får man nästan en ångest känsla en konstig känsla!
Citera
2015-05-09, 18:16
Medlem
Ordlands avatar
Citat:
Jo som tur gör det ju det, men just dom där första minuterna efter sperman har kommit så får man nästan en ångest känsla en konstig känsla!

Låter som du är ny i runk-gamet. Refractory period är den biologiska varningsklockan som signalerar "SPRING! FORT SOM FAN!".
Citera
2015-05-09, 18:26
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordland
Låter som du är ny i runk-gamet. [i]".
Va vänta, vad menar du.. hänger inte med riktigt?
Citera
2015-05-09, 18:32
Medlem
Ordlands avatar
Citat:
Va vänta, vad menar du.. hänger inte med riktigt?

Ditt ordval tolkade jag som en nyfunnen insikt. Sällan har en öppen dörr sparkats in med sådan kraft

Det har nog inte undgått mången man härrörd från frisk testosteron-stam att tomrummet efter lagd sats ersätts med ångest och flyktkänslor. Ska man dö är minuterna efter ejakulering ett helt förträffligt ögonblick, då man helt saknar vilja eller mening att fortsätta
Citera
2015-05-09, 19:04
Medlem
Har aldrig upplevt det
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem