Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-31, 01:48
  #1
Medlem
Tja, när jag startar min dator så lyser lampan en sekund ungefär, men den går dock inte starta sen, lampan fungerar typ inte, datorn fungerar som den ska men inte lampan, genvägen är "fn" knappen och "pg up", det går bara inte.... Det verkar som att pg up knappen inte fungerar för när jag trycker på pg up på mitt externa tangentbord så åker bilden upp, men in på laptopen. Vad kan vara fel? Är det tangentbordsbyte på g? Tack på förhand!
Citera
2015-03-31, 12:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hiphoppucko1337
Tja, när jag startar min dator så lyser lampan en sekund ungefär, men den går dock inte starta sen, lampan fungerar typ inte, datorn fungerar som den ska men inte lampan, genvägen är "fn" knappen och "pg up", det går bara inte.... Det verkar som att pg up knappen inte fungerar för när jag trycker på pg up på mitt externa tangentbord så åker bilden upp, men in på laptopen. Vad kan vara fel? Är det tangentbordsbyte på g? Tack på förhand!

Funkar andra "fn" funktioner?
Citera
2015-03-31, 15:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piwone
Funkar andra "fn" funktioner?

Japp, t.ex. att höja ljusstyrkan fungerar fint!

Kan tillägga att jag har instalerat windows 8, men det fungerade inte på Windows 7 heller. ..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback