Citat:
Ursprungligen postat av
duqu
Det har börjat hända grejor i direkt närhet till detta hus.
Någon försökte sno ett ställverk med kranbil (!).
Den lokala kiosken utsattes för ett rånförsök med pistolliknade föremål.
En svinstall brann ner helt (svinen klarade sig).
Någon snodde 2 kubik diesel från en bonde.
Allt finns i HD-blaskan.
Är detta "normalt" för detta lilla område, finns det någon fb:are som bor där som kan ge mer inblick ?
Ytterst tveksam till att detta skulle vara "normalt" i ett så litet område utanför stadsmiljö.
Däremot är allt du räknar upp sådant som normalt följer i zigenartiggarens spår, så jag skulle bli mycket, mycket förvånad om inte åtminstone några av händelserna har ett direkt samband med zigenartiggarnas husockupation. Det vore som sagt intressant att höra om detta klassats som problemområde tidigare. Jag är tveksam. De som bor där borde ju rimligtvis reagera ifall kriminell aktivitet ökar dramatiskt, men frågan är om de får gehör för sina observationer?
Nåja. Om nu polisen valde att inte åka ut och se över husockupationen så lär de få masa sig till närområdet ändå i och med dessa händelser. Man får vara nöjd med det lilla
Måste för övrigt säga att jag är imponerad över dina gräv i detta (och även i andra trådar). Grymt jobbat!
Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Skulle inte förvåna mig om en del av hedersknyfflarna gått runt bland lokala buset och försökt uppmuntra buset att ställa till med sattyg för de som buset antar inte gjort något allvarligare. Buset tar "betalt" men är lata relaterat till uppdraget. Ceavat emptor, man kan välja... bla bla bla bla ... stor mängd obegriplig osammanhängande text
Vilken fantastiskt stor mängd obegripligt dravel du bajsar ner den här tråden med. Ta inte illa upp om jag frågar, men är du gammal pundare? Eller har det bara brunnit i skåpet på dig i största allmänhet?
Det dyker nästan alltid in någon henvänsterpajas i sådana här trådar som ska försvara de kriminella zigenartiggarna genom att outtröttligt spamma och spamma och spamma sönder tråden utan att tillföra något vettigt (Nantale är Flashbacks egen zigenardrottning när det kommer till den verksamheten).
Det är inte ofta jag sätter någon på ignore enbart för att den är korkad, men du blir den förste. Grattis!