Citat:
Ursprungligen postat av
KomHitSkaDuFau
Gör något vettigt och gott av ditt liv samtidigt som du får utlopp för dina sjuka sidor. Åk ner och slåss mot ISIS med kurderna eller andra grupperingar. Win-win, svenska samhället slipper en potentiell galning som flippar ur o har ihjäl oskyldiga, du får utlopp o gör faktiskt något gott med din sjuka aggression.
Lite som en extrem "Dexter" om du sett den tv-serien. (han har bara ihjäl andra som mördar oskyldiga för att få utlopp för sina mordiska drifter)
Överdriver nog lite med det här, men ifall jag skulle döda nån så skulle de verkligen inte vara någon oskyldig. enligt mig då.
Har ju inte haft något "bra" liv, varenda en som jag har träffat har ju bara varit falska och utnyttjande. Folk har bara varit med mig för stunden för att slippa vara ensamma/mobbade eller känna sig "trygg". Sen när de träffar andra så ställer de sig emot en. Har knappt någon kvar förutom någon som jag dricker/knarkar med.
Har alltid fått en sådan blodstörst när "vänner" jag kände som jag ställde uppför bara vänder sig och leker antingen överlägsna eller behandlar en som om jag vore mentalt handikappad. Liksom folk jag varit med flera år. Har dock bara varit nära att slinta en gång, de var då jag blev av med körkortet. Har skrivit en tråd om det. Men då tog jag yxan och skulle slå ihjäl han som satte dit mig. Hade parkerat utanför hans hus och skulle gå in. Lyckades lugna ner mig efter några paket cigg... Annars så gör jag mig bara av me ilskan på träd.