Hrde en brud nmna fr sin kompis att hon blev kt av att g till gynekologen.
Frstr henne! He, he, he...
r s in i H.....e upphetsande med tjejer i gynstolar som fr sig en underskning med diverse "lek" - saker. nnu bttre r om det r tjejer som undersker varandra
jag tror det är värst för gynekologen. Tro inte att de fina skära rutinkontrollerna ligger i majoritet. Nej snarare snackar vi bruna skrumpna klimakterie rostbiffar och långt gångna svampinfektioner med en doft som bara min styvmamma kan älska. Tjänar en gynekolog tillräckligt bra för det skitgöra som är hans kall?
Vllan en enorm skillnad p de som har det som yrke och de som n-joyar det fr lustens skull.
Sg en s grymt frck wastelandfilm med lite gynredskap. ett under att man inte vldtog datorn ,-)
Men annars s vill jag d fan i mig inte vara gynekolog. Men tnk annars ett drmscenario nr bruden som nobbat dig p krogen dyker upp p din mottagning och r tvungen att lgga upp sig. Snacka om ljuvlig hmd
Vllan en enorm skillnad p de som har det som yrke och de som n-joyar det fr lustens skull.
Sg en s grymt frck wastelandfilm med lite gynredskap. ett under att man inte vldtog datorn ,-)
Men annars s vill jag d fan i mig inte vara gynekolog. Men tnk annars ett drmscenario nr bruden som nobbat dig p krogen dyker upp p din mottagning och r tvungen att lgga upp sig. Snacka om ljuvlig hmd
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!