• 1
  • 2
2005-10-04, 14:45
Medlem
whogivesafucks avatar
Dligt avhandlat p denna sida......

Hrde en brud nmna fr sin kompis att hon blev kt av att g till gynekologen.

Frstr henne! He, he, he...
r s in i H.....e upphetsande med tjejer i gynstolar som fr sig en underskning med diverse "lek" - saker. nnu bttre r om det r tjejer som undersker varandra

Hur r det gubs och girls. Gr ni loss p detta?
Citera
2005-10-06, 02:24
Medlem
Skulle hgt upskatta att bli knullad i en gynstol av nn riktigt jvla pervers lkare.ofta terkommande fantasi.....
Citera
2005-10-06, 23:47
Medlem
Hm... Nej.
Det r inte sexigt p ngot stt. Det r typ som att g till tandlkaren.
Citera
2005-10-09, 18:49
Medlem
wonderlands avatar
Nej, det r oerhrt kliniskt, drmed inte upphetsande.
Citera
2005-10-14, 22:57
Bannlyst
Stt dej dr sjlv och lt en cklig gammal Gubb/krring jvel slafsa in verktyg i rven p dej s fr du vl se hur upphetsande det r....
Citera
2005-10-15, 00:00
Medlem
volvo 240s avatar
Kan du lgga ner ditt dumtjafs i varenda trd hr typ. G inte in forumet fr alternativa sexualiteter om du bara ska gnlla p dom...
Citera
2005-10-15, 01:14
Medlem
Inremos avatar
jag tror det är värst för gynekologen. Tro inte att de fina skära rutinkontrollerna ligger i majoritet. Nej snarare snackar vi bruna skrumpna klimakterie rostbiffar och långt gångna svampinfektioner med en doft som bara min styvmamma kan älska. Tjänar en gynekolog tillräckligt bra för det skitgöra som är hans kall?
Citera
2005-10-15, 14:14
Medlem
Inbredpetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inremo
Nej snarare snackar vi bruna skrumpna klimakterie rostbiffar och lngt gngna svampinfektioner med en doft som bara min styvmamma kan lska.

You sir have made me laugh
Citera
2005-10-15, 14:34
Medlem
kurrecs avatar
Jag gillar fitta, men gynekolog r nog det sista jag skulle vilja jobba som.

Tnk alla sura flytningar, herpesvrtor och kondylomklasar som dljer sig i geggvecken.

Skulle nog inte kunna ha oralsex om jag var gynekolog och sett snt.

r vl lite som att de som jobbar p scan inte ter falukorv kanske.
Citera
2005-10-17, 14:56
Medlem
whogivesafucks avatar
Vllan en enorm skillnad p de som har det som yrke och de som n-joyar det fr lustens skull.
Sg en s grymt frck wastelandfilm med lite gynredskap. ett under att man inte vldtog datorn ,-)

Men annars s vill jag d fan i mig inte vara gynekolog. Men tnk annars ett drmscenario nr bruden som nobbat dig p krogen dyker upp p din mottagning och r tvungen att lgga upp sig. Snacka om ljuvlig hmd
Citera
2005-10-17, 16:57
Medlem
kurrecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Vllan en enorm skillnad p de som har det som yrke och de som n-joyar det fr lustens skull.
Sg en s grymt frck wastelandfilm med lite gynredskap. ett under att man inte vldtog datorn ,-)

Men annars s vill jag d fan i mig inte vara gynekolog. Men tnk annars ett drmscenario nr bruden som nobbat dig p krogen dyker upp p din mottagning och r tvungen att lgga upp sig. Snacka om ljuvlig hmd

Hahaha! risken r ju att hon byter gynekolog...
Citera
2005-10-18, 19:49
Medlem
Rans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrec
Hahaha! risken r ju att hon byter gynekolog...

Jo, men det efter du har ftt prva verktygen sklart...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in