• 1
  • 2
2015-03-29, 14:15
Medlem
Jag har detta problem att jag och min partner inte har så mycket sex längre. Hon säger att hon är kåt på mig då och då av olika anledning (som klädsel eller när jag gör något smart), men vi har inte mycket sex längre.

Jag är typ alltid kår och kan ha sex med henne när som helst typ hela tiden, hon bara är så tändande för mig så jag kan inte hjälpa det, och det vet hon. Det är inget som definierar vår vardag ihop dock. Det är inte som att jag försöker få henne i säng hela tiden. Sen har hon en del fysiska problem. Väldigt ont i ena foten och har allmänt en del otur med henne välmående.

Nu är frågan, att jag är kår hela tiden, påverkar det hennes lust negativt tro? Finns det någon tjej som känner igen sig eller någon kille med erfarenhet?
Citera
2015-03-29, 14:18
Medlem
pelle_snusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
Jag har detta problem att jag och min partner inte har så mycket sex längre. Hon säger att hon är kåt på mig då och då av olika anledning (som klädsel eller när jag gör något smart), men vi har inte mycket sex längre.

Jag är typ alltid kår och kan ha sex med henne när som helst typ hela tiden, hon bara är så tändande för mig så jag kan inte hjälpa det, och det vet hon. Det är inget som definierar vår vardag ihop dock. Det är inte som att jag försöker få henne i säng hela tiden. Sen har hon en del fysiska problem. Väldigt ont i ena foten och har allmänt en del otur med henne välmående.

Nu är frågan, att jag är kår hela tiden, påverkar det hennes lust negativt tro? Finns det någon tjej som känner igen sig eller någon kille med erfarenhet?

Hon kanske inte blir avtänd av att du är kåt på henne. Det är väl närmast en komplingang. Men hon kan bli avtänd om du är för "på" och pressar henne.
Citera
2015-03-29, 14:21
Medlem
Nej så länge du inte är jätte på kvittar det, men normalt knullar de flesta som kaniner i kanske 6 månader och sen blir det något mindre efter hand. 2 ggr i veckan är normalt för de flesta par som varit ihop en längre tid.
Citera
2015-03-29, 14:31
Medlem
Som sagt så är jag inte så på. Jag anstränger mig en del för att inte vara det och läser henne så gott jag kan... försöker låta det komma naturligt när det känns som att hon är sugen så att säga :P .
Citera
2015-03-29, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelle_snusk
Hon kanske inte blir avtänd av att du är kåt på henne. Det är väl närmast en komplingang. Men hon kan bli avtänd om du är för "på" och pressar henne.

Exakt! Kallas för "gummiband" effekten
Citera
2015-03-29, 14:50
Bannlyst
Ja, om man upplever det som något man måste göra.
Citera
2015-03-29, 14:59
Medlem
Ellie1700s avatar
Blev lite rädd när jag läste inlägget, trodde de va min pojkvän som skrev det...
Jag känner igen mig i situationen, min pojkvän är väldigt på och vill ha sex vääldigt ofta! Såklart man inte blir avtänd för att ens kille är kåt på en.. tvärt om! Jag vet inte... jag behöver inte sex lika mycket som han bara. Först tyckte jag att det var jobbigt när han var på hela tiden men tänkte efter och vem tackar nej till sex...
Citera
2015-03-29, 15:01
Medlem
Det är ju något som skiljer sig från person till person.

Men något som är sant, det är att man trånar hårdare efter något som man inte kan få. Om ens partner inte visar sig sugen eller anspelar på sex så blir man frustrerad och ålar efter sexuell bekräftelse. Samtidigt som ett lätt byte kan vara långtråkigt och får spänningen att fallera.

Patetiska varelser vi människor är.
Citera
2015-03-29, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av calmyourtits
Det är ju något som skiljer sig från person till person.

Men något som är sant, det är att man trånar hårdare efter något som man inte kan få. Om ens partner inte visar sig sugen eller anspelar på sex så blir man frustrerad och ålar efter sexuell bekräftelse. Samtidigt som ett lätt byte kan vara långtråkigt och får spänningen att fallera.

Patetiska varelser vi människor är.

"Samtidigt som ett lätt byte kan vara långtråkigt och får spänningen att fallera. " What?
Citera
2015-03-29, 15:16
Medlem
Sex får aldrig bli en vana, om hon känner att du är på och redo dygnet runt lär hon sakna själva utmaningen med att få dig upphetsad.

På något sätt, även om du inte tror det, kanske det är så att hon känner sig pressad och tror att du vill ligga med henne hela tiden.
Citera
2015-03-29, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M0z3z
"Samtidigt som ett lätt byte kan vara långtråkigt och får spänningen att fallera. " What?

Jag tror att det är många människor som tappar intresset och suget när sexet blir för lättillgängligt i en relation. Det var en, kanske lite otydlig, symbolik.
Citera
2015-03-29, 15:42
Medlem
Sweetie94s avatar
Min kille är ofta kåt men de gör ingen skillnad för oss eller mig. Fast nu är jag ju själv jäkligt kåt också så de kanske går jämnt ut.
ganska individuellt helt enkelt vad som är avtändande och inte.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in