• 1
  • 2
2015-03-29, 04:36
Medlem
Varenda dag mår jag dåligt över något, nätterna är värst. ångest, oro, stress, panikattacker, nedstämdhet, extremt spänd osv. Har testat mediciner och bensodiazepiner men jag känner själv att det som fungerar bäst för mig är att prata, älskar att gå till kuratorn ochh prata med henne. Tycker inte om att prata om min hälsa med dom som står nära mig men ibland så händer det.

Nu såhär halv 5 på morgonen önska jag verkligen akutpsyk hade telefontiden öppen så jag kunde snacka skit med dom och bli lugnare, dom är grymt schysta där.

Jag hatar att vara själv i min lägenhet, klarar knte av nätterna ensam längre. Pgra dumpad i höstas, går ju betydligt bättre men det är fortfarande fruktansrt jobbigt.

Vad gör man när man mår såhär? Kan inte känna mig lugn en sekund så fort jag lägger mig i sängen, iallafall r jag bor själv. Har träffat en tjej jag sovit hos väldigt mycket dlm senaste månaderna och har mått toppen. Dock så måste jag ju lära mig att vara själv, men det går bara inte.
Nägon som är vaken o kan komma med lite lugnande ord?
Samt tips o råd på vad man kan göra själv för att må bättre.
Citera
2015-03-29, 04:41
Medlem
Prollus avatar
Varför mår du som du gör?
Citera
2015-03-29, 04:44
Medlem
drickerintekaffes avatar
Sätt dig framför tv:en och kolla på American idol med mig
Citera
2015-03-29, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Varför mår du som du gör?

Har haft panikångest ett par år nu men det värsta kom i höstas då jag blev dumpad, allt kom som en bomb.
Citera
2015-03-29, 04:48
Medlem
KallaMigGrefvens avatar
Plöj någon skön serie. House of cards exempelvis. Sen kan du väl börja se över kost och träning. Läs på.
Citera
2015-03-29, 04:49
Medlem
drickerintekaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettalukt
Har haft panikångest ett par år nu men det värsta kom i höstas då jag blev dumpad, allt kom som en bomb.
Usch, fy vad hemskt Något jag märkt som hjälper är att andas genom näsan, blunda och hålla uppe händerna.
Citera
2015-03-29, 04:49
Medlem
Prollus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettalukt

Herregud, inte för o vara sån, men du mår såpass illa över en brud/kille? Käkat till o med benso för det? .Har själv haft panikattackaer osv så vet hur det är men, vafan, var glad över det positiva istället, ingen ide o älta över någon. Nej du skaffa lite riktiga problem istället : ), eller var glad över att du har sådana lätta problem.
Går runt dagligen själv med ångest, men vafan det är som det är , man blir van

https://open.spotify.com/track/2M8pRsbTsrNQ2O9h5wtpmV

tänk på hur sjukt det är egentligen att du lever just nu.
Senast redigerad av Prollu 2015-03-29 kl. 04:53.
Citera
2015-03-29, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Herregud, inte för o vara sån, men du mår såpass illa över en brud/kille? Käkat till o med benso för det? .Har själv haft panikattackaer osv så vet hur det är men, vafan, var glad över det positiva istället, ingen ide o älta över någon. Nej du skaffa lite riktiga problem istället : ), eller var glad över att du har sådana lätta problem.
Går runt dagligen själv med ångest, men vafan det är som det är , man blir van

https://open.spotify.com/track/2M8pRsbTsrNQ2O9h5wtpmV

tänk på hur sjukt det är egentligen att du lever just nu.

Mår inte dåligt över henne längre, är mest ensamheten. När jag mår skit brukar jag tänka på att det finns folk som har det värre helt klart, men fyfan så jobbigt det kan vara.
Citera
2015-03-29, 05:48
Medlem
nabbolbs avatar
Börja träna! Då blir man glad.
Citera
2015-03-29, 11:14
Medlem
UncleZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nabbolb
Börja träna! Då blir man glad.
Absolut! Känslan är helt underbar efter en lång springtur i skogen, rekommenderas starkt.
Citera
2015-03-29, 12:59
Medlem
Tryck i dig 10g torkad psilocybin svamp, sen kan du börja tänka på vad du vill ändra och hur du vill leva och må! i värsta fall kommer du må lika skit som innan, liten chans dock
Citera
2015-03-29, 13:19
Medlem
Konkelbears avatar
Som tidigare i tråden har sagt, träning och tung fysisk belastning kan hjälpa en att sova som en sten om nätterna. Ät bra, träna mycket så kommer det hjälpa en del skulle jag tro!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in