Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-04-08, 10:47
  #61
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegiftedbeast
Kanske låg långt ner i halsen för att sen komma upp igen? Vet själv inte hur långt ner sånt hamnar. Aldrig fått nöjet att testa

Hur gick det vännen? Pratat något mer med henne? Tyvärr låter det som en solklar otrohetsresa och jag förstår om du är något naiv. Spermier överlever inte mer än några sekunder, så att bli gravid krävs det sex. Just att din tjej först kom med badhushistorien och sedan ändrade den till en mindre bra version med lesbiskt oralsex gör det inte mindre misstänksamt heller, speciellt inte när båda historierna är otrovärdiga.

Först tänkte jag att eran kondom kanske hade gått sönder och hon själv trott på badhushistorien, men just att hon ändrade historien visar ju att hon döljer något. Hon har gjort bort sig, och möjligt att hon ångrar sig. Om du förlåter henne är upp till dig, men hon kan i alla fall vara ärlig.
Citera
2015-04-08, 15:17
  #62
Medlem
origamis avatar
Ifall sperman rinner ut ur analöppningen och in i fittan så kan man bli gravid. Det är ingen lögn att sperman lever rätt länge, typ 24h. Kolla upp det själv.

Dock i ett badhus så har hon ju badbyxor, så hur kommer sperman in? Genom tyget? Låter dessutom osannolikt eftersom vattnet i badhus brukar innehålla kemikalier som håller det sterilt och det lär döda sperman.

Hon har varit otrogen, det sätter jag mina pengar på...
Citera
2015-04-08, 16:24
  #63
Medlem
kingkong11s avatar
Det med att man kan bli gravid efter ett pool besök eller kissat på allmän toalett , kramats eller svalt sperma trodde jag var utdött för länge sedan. Hur gammal är du ?
Citera
2015-04-08, 18:10
  #64
Medlem
Och du är helt säker på att det inte va ett hål i kondomen? Det enda du kan göra är väl att göra ett test sen och se om det är ditt eller om din brud har varit otrogen.
Låter som en lögn det där om badhuset om jag ska vara ärlig, tror inte ens att det är möjligt att bli gravid på det sättet.
Citera
2015-04-08, 18:13
  #65
Medlem
Och sen till er alla som säger att "spermien dör på bara några sekunder", det är inte korrekt, de kan leva flera dagar i livmodern.
Citera
2015-04-08, 18:22
  #66
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegiftedbeast
Ska det verkligen behövas
Fördömer även du pool-historien helt och hållet?

Men är du helt go' eller?

Vad tror du klor har för effekt på blottade spermieceller i en pool?
Citera
2015-04-08, 18:23
  #67
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flosan
Och sen till er alla som säger att "spermien dör på bara några sekunder", det är inte korrekt, de kan leva flera dagar i livmodern.

I livmodern ja.

Inte i ett veritabelt syrabad för spermieceller som en simbassäng med klorerat vatten är.
Citera
2015-04-19, 23:17
  #68
Medlem
Jobbigt
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback