Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-28, 09:13
  #13
Medlem
Journalistkopians avatar
TS har en intressant frågeställning på gång. För att kunna besvara måste man först värdera sitt eget utseende. Ni som haft tjejer som varit utanför er egen liga, hur ser ni på det egna utseendet? Är ni en fyra på en tiogradig skala och tjejen i fråga en sjua eller åtta? Ni kanske inte är har så medelmåttigt utseende som ni tror och har därför inte så dålig chans på snyggingar, även om det misslyckas till största delen.

Anser mig medel på utseendeskalan och brukar träffa tjejer/kvinnor på samma nivå som jag utifrån mitt eget tyckande. Vid ett tillfälle träffade jag en utländsk tjej som hade en gudomlig kropp och ett fint ansikte. Hon kan man säga var lite över vilka jag normalt brukar dejta.
Citera
2015-03-28, 12:28
  #14
Medlem
valhall3as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMaximillian
Snarare inget nytt, kvinnor tenderar att tänka med fittan först sen när den har fått sin action så kommer fittpulsen att bli normal då börjar ni tänka med hjärnan och tänka "what the fuck gjorde jag"

Det kanske, men inte jämfört med vissa killar som bara tänker med kuken. Tycker dessutom att killar som inte är skitsnygga är bättre på sex.
Citera
2015-03-29, 22:13
  #15
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valhall3a
Nej, men tycker själv jag legat med killar som jag varit för snygg för och senare tänkt vad fan jag tänkte med.

Haha, den där är väl standard! På något sätt så känns det som att det är ett mer vanligt förekommande fenomen bland tjejer..
Citera
2015-03-29, 22:16
  #16
Medlem
NurseJackies avatar
Eftersom jag alltid haft dålig självkänsla så svaret är JA..
Citera
2018-10-10, 11:43
  #17
Medlem
Miekkalinnas avatar
En av de snyggaste tjejerna jag legat med var en fd modell. Det var på en maskerad där alla grapparna stötte på henne. Jag konkurrerar inte om den snyggaste tjejen av ren princip men i detta fallet var det hon som tog kontakt med mig. Jag var dock målad i ansiktet på den maskeraden och låg med henne med sminket på.

Hon var en 9a helt klart och på den tiden när jag var i 25 års åldern skulle jag beskriva mig som en 6-7a.
Hon var över 30 så det var kanske min ålder som hon gillade och kompenserade.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback