Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Jag kan erkänna att Onelife brottas med många problem från alla som vill stoppa Onecoin från att bli den största kryptovalutan.
Jag vill bara visa en annan sida, hur Onelife och Onecoin fortsätter att öka och INGET kan stoppa dom att nå sitt mål.
Sanna mina ord.

Nej, det finns bokstavligen tusentals kryptovalutor, ingen blir "stoppad".
Alla kan du byta mellan eth-xxx eller btc-xxx och många xxx-usd också.
Jag är daytrader på kryptovalutor och även dev på några projekt och jag kan lova dig, du kan köpa dig några btc (eller del av) om du inte har råd, sen gå in på t.ex bitfinex eller vilken handelsplats som helst och köpa,sälja, tjäna pengar.
En kryptovaluta som kan komma "ta över" är IOTA, där snackar vi nyskapande, dom har övergett blockchain och istället använder dom "tangle" som kan dum-förklaras som ett stort nät som istället för att bygga uppåt som en blockchain istället bygger åt alla håll och där miners inte bekräftar en transaktion utan en betalning gör det, så det bara blir snabbare och bättre ju mer som använder, detta gör att en betalning är omedelbar. Denna valuta som bygger på helt ny teknik, helt ny struktur kan du handla idag, byta mot bitcoin, eller ETH eller mot USD.
Varför stoppar folk inte detta?
Varför går inte kryptovärldens största namn och kallar det en scam?
Varför stoppar inte...banker?.. nej vänta, ingen bank behövs för en kryptovaluta.
Varför varnar inte världens alla länder för denna valuta?
Tänk om dom går ut på "börsen" wow, nej.. vänta... Varför skulle en kryptovaluta ut på en börs..
Varför stoppar ingen denna valuta som kan bli hur stor som helst???
Varför skriver inte bloggare hat om den??
Kanske du har någon idé mlm? Du som kryptoexpert