2017-08-25, 21:47
Medlem
@mlmneutral
Lite enklare frågor där du bara kan tycka till kring? Det går ju inget vidare när du ska svara med källa (tycks altid vara någon obegåvad kriminell individ i dina länkar.

Vad säger begåvningsreserven i din downline om att onecoin är på FIs varningslista?
Eller är de likt dig helt oförmögna att söka och sortera ut fakta med hjälp av "Internettet"?
Har de flyttat till vietnamn och hänger på onecoin krogen?

Vad hände med alla merchants? vi är ju förfan stuck med , hyra campingbil och måla med Johanna. vad är det för tragisk handelsplats 50k svenska (sic) onecoinsmiljonärer ska spendera sina poletter på?

Och hurfan kan ett klappmongo som Andreas Åhlin-Lietzow fortfarande leva ett så tragiskt liv trots alla sina onecoins?
Citera
2017-08-25, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Jag kan erkänna att Onelife brottas med många problem från alla som vill stoppa Onecoin från att bli den största kryptovalutan.
Jag vill bara visa en annan sida, hur Onelife och Onecoin fortsätter att öka och INGET kan stoppa dom att nå sitt mål.
Sanna mina ord.
Men snälla du, den mannen är en bedragare och anmäld i England, visste du inte det?????
(Länken )
Han hade överhuvudtaget ingen license .
Anmälningen är postad för länge sedan i behindmlm, men hittar den inte just nu.
Senast redigerad av Cristall 2017-08-25 kl. 22:07.
Citera
2017-08-25, 22:13
Medlem
Hahahah mlmneutral, ....det klippet visar ju bara att Ruja fortfarande inte kan något om kryptovalutor,
Och som vanligt fick du med en skummisbedragare (och en dömd bedragare Rujahäxan)
läs gärna den här intervjun med Ruja
http://www.estoniantrader.com/onecoin-scam/

så tragiska, är ni bara intreserade av att blåsa era medmnniskor?

Aja, man behöver väll inte veta nått om kryptovalutor om man leker med onecoin poletter. Men det blir ju farsartat att säga att det handlar om kryptovalutor när man är pekar på något så efterbliven som 2 kriminella bedragare som sitter och säger direkta felaktighter (dumheter dessutom)

sorgligt.
Citera
2017-08-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Men snälla du, den mannen är en bedragare och anmäld i England, visste du inte det?????
(Länken )
Han hade överhuvudtaget ingen license .
Anmälningen är postad för länge sedan i behindmlm, men hittar den inte just nu.
Jodå, visst visste jag det, men jag tyckte att hans frågor var intressanta och roligt höra hur bra Dr Ruja svarade på dom.
Citera
2017-08-25, 22:16
Medlem
Hejsan MLMneutral. Hur mycket har du plockat ut i ren vinst på dina onecoins?
Citera
2017-08-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluttershy12
Svara, Mlm!
Du är ju inkognito så det spelar ju ingen roll.Gör som Juha.
Citera
2017-08-25, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
@mlmneutral
Lite enklare frågor där du bara kan tycka till kring? Det går ju inget vidare när du ska svara med källa (tycks altid vara någon obegåvad kriminell individ i dina länkar.

Vad säger begåvningsreserven i din downline om att onecoin är på FIs varningslista?
Ja, vi tar en bastu och en öl och sen har vi roligt åt bl a er. Fantastiskt hur ni engagerar
er i Onelife, och ni sitter ju verkligen på första parkett nu när företaget lanseras på den asiatiska börsen 2018. .
Citat:
Eller är de likt dig helt oförmögna att söka och sortera ut fakta med hjälp av "Internettet"?
Har de flyttat till vietnamn och hänger på onecoin krogen?
Vi hade faktiskt en kurs förra vinter som handlade om just det och att vara källkritisk.
Inte flyttat, men en del har faktiskt förlagt semesterresor till Vietnam som nu satsar mer och mer på turistmen. Extra roligt naturligtvis att man kan avlasta sin reskassa med att betala med Onecoins som blev dubblade i Oktober ifjol, eller varför inte ta ut en del från Coinsafe. 12 % ränta under 24 månader, ger en bra reskassa. Man äter och lever gott i Vietnam från den.

[quote]Vad hände med alla merchants? vi är ju förfan stuck med , hyra campingbil och måla med Johanna. vad är det för tragisk handelsplats 50k svenska (sic) onecoinsmiljonärer ska spendera sina poletter på?
[quote] Ja, ni vet ju hur svenskar är, tar tid att ta till sig nya saker, men lugn det kommer att bli flera svenska merchans.
Citat:
Och hurfan kan ett klappmongo som Andreas Åhlin-Lietzow fortfarande leva ett så tragiskt liv trots alla sina onecoins?
Kommenterar inte enskilda medlemmar.
Citera
2017-08-25, 22:57
Medlem
[quote=MlmNeutral|61607873]Ja, vi tar en bastu och en öl och sen har vi roligt åt bl a er. Fantastiskt hur ni engagerar
er i Onelife, och ni sitter ju verkligen på första parkett nu när företaget lanseras på den asiatiska börsen 2018. .

Vi hade faktiskt en kurs förra vinter som handlade om just det och att vara källkritisk.
Inte flyttat, men en del har faktiskt förlagt semesterresor till Vietnam som nu satsar mer och mer på turistmen. Extra roligt naturligtvis att man kan avlasta sin reskassa med att betala med Onecoins som blev dubblade i Oktober ifjol, eller varför inte ta ut en del från Coinsafe. 12 % ränta under 24 månader, ger en bra reskassa. Man äter och lever gott i Vietnam från den.

[quote]Vad hände med alla merchants? vi är ju förfan stuck med , hyra campingbil och måla med Johanna. vad är det för tragisk handelsplats 50k svenska (sic) onecoinsmiljonärer ska spendera sina poletter på?
Citat:
Ja, ni vet ju hur svenskar är, tar tid att ta till sig nya saker, men lugn det kommer att bli flera svenska merchans.
Kommenterar inte enskilda medlemmar.
Lögner och lögner...

Finns ingen anledning att ens bry dig om dina pinsamma inlägg...

(FB) Onecoin

Du har fortfarande inte besvarat om du ljög om att Onecoin är ett MLM Företag eller Onecoin som ljuger när dom säger att Onecoin inte är ett MLM Företag.

Och försök inte att "komma undan" med att hänvisa till Onelife...

Detta är DIN text...

A) "Kända MLM-företag
(Lustigt att se att Onecoin är med på Wikipedias lista Kända MLM företag.)"

B) "Onelife/Onecoin är det snabbast växande MLM företaget i Sverige, bra bit över 60 000 svenskar är i Onecoin."

Medans pressreleasen du länkade till säger precis tvärtom...

Nå? Vem ljuger?
Citera
2017-08-25, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluttershy12
Ja och där kom den svenska anundsjukan fram, sköt dig själv och skit i andra skulle nog va ett brasvar på den frågan.

Däremot vill jag slå ett salg för One World Foundation som gör ett fantasktiskt jobb för världens barn.
- SANITATION AND EDUCATION PROGRAMME IN CAMEROON
- ESTABLISHING DIGITAL LIBRARIES IN TWO NIGERIAN SCHOOLS
- BRINGING JOY TO CHILDREN FROM DISADVANTAGED BACKGROUNDS

För dom är inte Onelife ett Scam, utan en räddning till ett bättre liv.

Besök sidan och se vilket jobb som görsa från överskottet från Onelife/Onecoin.

http://oneworldfoundation.eu/en/
Citera
2017-08-25, 23:08
Medlem
[quote=Pellets|61607905]
Citat:

Finns ingen anledning att ens bry dig om dina pinsamma inlägg...

(FB) Onecoin

Du har fortfarande inte besvarat om du ljög om att Onecoin är ett MLM Företag eller Onecoin som ljuger när dom säger att Onecoin inte är ett MLM Företag.

Och försök inte att "komma undan" med att hänvisa till Onelife...

Detta är DIN text...

A) "Kända MLM-företag

B) "Onelife/Onecoin är det snabbast växande MLM företaget i Sverige, bra bit över 60 000 svenskar är i Onecoin."

Medans pressreleasen du länkade till säger precis tvärtom...

Nå? Vem ljuger?
Läskigt Pellets, men du visar tydliga tecken på smygande demens, inget att skämmas för. Det är många med dig som drabbas årligen av den åkomman.

Men jag ska svara som så att det har jag redan svarat på se inlägg:
https://www.flashback.org/sp61597582
Citera
2017-08-25, 23:10
Medlem
Citat:
Jag kan erkänna att Onelife brottas med många problem från alla som vill stoppa Onecoin från att bli den största kryptovalutan.
Jag vill bara visa en annan sida, hur Onelife och Onecoin fortsätter att öka och INGET kan stoppa dom att nå sitt mål.
Sanna mina ord.

Nej, det finns bokstavligen tusentals kryptovalutor, ingen blir "stoppad".
Alla kan du byta mellan eth-xxx eller btc-xxx och många xxx-usd också.
Jag är daytrader på kryptovalutor och även dev på några projekt och jag kan lova dig, du kan köpa dig några btc (eller del av) om du inte har råd, sen gå in på t.ex bitfinex eller vilken handelsplats som helst och köpa,sälja, tjäna pengar.

En kryptovaluta som kan komma "ta över" är IOTA, där snackar vi nyskapande, dom har övergett blockchain och istället använder dom "tangle" som kan dum-förklaras som ett stort nät som istället för att bygga uppåt som en blockchain istället bygger åt alla håll och där miners inte bekräftar en transaktion utan en betalning gör det, så det bara blir snabbare och bättre ju mer som använder, detta gör att en betalning är omedelbar. Denna valuta som bygger på helt ny teknik, helt ny struktur kan du handla idag, byta mot bitcoin, eller ETH eller mot USD.
Varför stoppar folk inte detta?
Varför går inte kryptovärldens största namn och kallar det en scam?
Varför stoppar inte...banker?.. nej vänta, ingen bank behövs för en kryptovaluta.
Varför varnar inte världens alla länder för denna valuta?
Tänk om dom går ut på "börsen" wow, nej.. vänta... Varför skulle en kryptovaluta ut på en börs..
Varför stoppar ingen denna valuta som kan bli hur stor som helst???
Varför skriver inte bloggare hat om den??

Kanske du har någon idé mlm? Du som kryptoexpert
Citera
2017-08-25, 23:11
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Läskigt Pellets, men du visar tydliga tecken på smygande demens, inget att skämmas för. Det är många med dig som drabbas årligen av den åkomman.

Men jag ska svara som så att det har jag redan svarat på se inlägg:
https://www.flashback.org/sp61597582

Och där försöker du komma undan igen på sedvanligt klappmongo sätt...

I detta inlägg - (FB) Onecoin
skriver du att "Onecoin är INTE ett MLM företag"

Men i detta inlägg - (FB) Onecoin
skriver du följande....
A) "Kända MLM-företag

Så - kära tragiska klappmongo med IQ mindre än en badboll......

Vem ljuger? Du eller pressreleasen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in