2017-05-24, 19:17
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Jajamen, har själv även investerat i dessa ovan nämnda kryptovalutor.
Men om man nu bara tittar skralt på Onecoins värde ökning från 2014 då den hade ett startvärde på 0.5 € och idag 9.85 € så har vi en värdeökning på 1870 % på 2,5 år.
Så dåligt är ju inte det ändå!
Men snälla du, det går inte att sälja Onecoins för det. Förstår du verkligen inte att det bara är en påhittad kurs?
Citera
2017-05-25, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhistleBlowerFin
Jag hörde rykten om att Navid Tavakoli och Max Nilsénius från Team Intowin skulle kunna lämna OneCoin.

Vem som helst hörde någonting att det skulle vara sant?
Ja det verkar som råttorna lämnar det sjunkande skeppet. På deras FB-profiler står det inte längre någoting om varken Onecoin eller Team Intowin. Hos Navid endast att han HAR jobbat på Team Intowin. Och Max han är "Entrepreneur, coach, husband and father. - Living my dream!"
Likadant hos Ihrenglädje Abrahamsson som väl var en av topparna inom Team Intowin. Inget Onecoin eller Team Intowin där heller.

Edit: Det kan ju också vara så att det börjar bli lite svettigt med pågående polisutredning och skatteverket osv, och man därför vill hålla låg profil.
Senast redigerad av Silveriller 2017-05-25 kl. 01:02.
Citera
2017-05-25, 09:17
Medlem
IHREN ABRAHAMSSON höll DealShaker training i Macau...

"For a final wrap up of the event, the audience warmly welcomed the beautiful Ihren Abrahamsson, who was chosen carefully out of the entire 3 million OneLife family to lead a special DealShaker exclusive training for all interested members. Ihren is proactively leading independent workshops for the platform, especially for her team and successfully trained numerous Merchants for the first months of DealShaker's existence."
OLNewsletter 8/5

http://mailchi.mp/96a02520171c/jxkey6m9c9-700893?e=a0e0b3336a

Hon dyker säkert upp på ROMExpo 3 Day Kickstart Marathon Rumänien
2-6/4
Kari Wahlroos fb
Citera
2017-05-25, 09:35
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Ja det verkar som råttorna lämnar det sjunkande skeppet.
Såklart, och kvar är MlmNeutral och ett stort gäng av lurade människor.

Sorgligt.
Citera
2017-05-25, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Såklart, och kvar är MlmNeutral och ett stort gäng av lurade människor.

Sorgligt.

Inte alls, Dr Ruja är redan steget före.
Only KYC approved Virtual Currencies will be allowed to work within European Framework…..

The OneCoin concept that launched in September 2014 has already started implementing this procedure in 2015. OneCoin actually has taken this one step further & started storing their KYC (Know Your Customer ) details actually into their Blockchain. No one else has taken this protocol yet, so they are miles ahead of the game.

https://thecryptoproezine.com/2017/05/24/the-european-union-changes-the-law-of-cryptocurrency/
Citera
2017-05-25, 10:01
Medlem
Citat:
Only KYC approved Virtual Currencies will be allowed to work within European Framework…..

The OneCoin concept that launched in September 2014 has already started implementing this procedure in 2015. OneCoin actually has taken this one step further & started storing their KYC (Know Your Customer ) details actually into their Blockchain. No one else has taken this protocol yet, so they are miles ahead of the game.

https://thecryptoproezine.com/2017/05/24/the-european-union-changes-the-law-of-cryptocurrency/
Men ditt klappmongo.
Det hjälper inte - om Ruja vill företagets väl så kan hon göra allt synligt för myndigheter och vips så får Onecoin ha bankkonton igen.

Varför gör dom inte något så enkelt?

Sorgligt att du inte inser det
Citera
2017-05-25, 10:04
Medlem
constants avatar
Citat:
Inte alls
Du skröt väl om att du blockat mig?
Citera
2017-05-25, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Du skröt väl om att du blockat mig?
Blockeringen var inte på livstid......
Citera
2017-05-25, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Men ditt klappmongo.
Det hjälper inte - om Ruja vill företagets väl så kan hon göra allt synligt för myndigheter och vips så får Onecoin ha bankkonton igen.

Varför gör dom inte något så enkelt?

Sorgligt att du inte inser det
SNAAAAAAART Pellets....snaaaart....!

Vi vet bara att Dr Ruja har sin plan klar
inför lanseringen Q2 2018. Det finns ingen
anledning till oro för medlemmar som har
köpt utbildning och fått Onecoins på köpet.

Så snacket håller inte att folk ska ha blivit lurade.
Alla har fått sin utbildning de har köpt då
den finns i ditt paket, bara att logga in till
ditt backoffice.

Sen är det upp till var och en att mina
fram sina Onecoins.
Citera
2017-05-25, 11:24
Medlem
kjellbrels avatar
Citat:
Det är bättre att man läser och förstår vad detta handlar om istället för att vräka ut irrelevanta slutsatser.

Det handlar inte om att reglera kryptovalutor. Det handlar om att reglera handelsplatser som växlar mellan kryptovalutor och FIAT! Därför att problemet ligger i grunden med fiatpengar, framförallt dollarn, som är den absolut i särklass mest populära valutan för kriminella nätverk.

När det gäller framtida reglering av kryptovalutor så har EU inget förslag än. Jag såg som snabbast ett nyhetsreportage för kanske någon/några veckor sedan från just ett sammanträde i EU där de diskuterade detta. Det som verkligen stack ut i det som pratade om där var att "EU bör vara försiktigt med att gå in för tidigt med regelverk för kryptovalutor då det riskerar att störa innovation. Det är bättre att tills vidare vänta och se utvecklingen."

Har tyvärr ingen källa på mitt sista citat (som inte är ordagrant utan som jag minns det) just nu, men jag hoppas kunna gräva fram senare.

Citat:
OneCoin actually has taken this one step further & started storing their KYC (Know Your Customer ) details actually into their Blockchain. No one else has taken this protocol yet, so they are miles ahead of the game.
Och att Ripple har gjort detta långt innan företaget bakom Onecoin existerade räknas inte alltså?

Jag vet inte hur många gånger jag berättat om Ripple i den här tråden, men det verkar inte finnas en enda OC-förespråkare som har läst vad jag skrivit.

Att hålla på att tjata om att OC skulle vara först och ensam om KyC är och förblir en lögn. Ripple är det tydligaste (men inte enda) beviset på detta.

For the record: Jag är ingen förespråkare för Ripple. Tvärtom, vilket man kan se i mina inlägg i den FB-tråd där det diskuteras. Men att Ripple finns, hur deras design ser ut, hur de fungerar i praktiken, värdet på deras valuta (XRP) mm ger ändå en väldigt användbar reality check på alla vansinniga påståenden som snurrar runt Onecoin.
Senast redigerad av kjellbrel 2017-05-25 kl. 11:26.
Citera
2017-05-25, 13:29
Medlem
kjellbrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onecoinproff
Sorgligt vad korkade o negativa ni är...
Hur positiv är du själv numera till OC med tanke på denna trådkapning av dig nyligen?
(FB) Hur får jag ut mina Ethereum på papper?

Ett tips: Du kan bara handla kryptovalutor på coinbase.com, inte Onecoin.

Är du fortfarande övertygad om att Onecoin är en tekniskt överlägsen produkt jämfört med kryptovalutor? Hur korkade är vi alla i denna tråd som presenterat konkreta argument mot denna övertygelse?
Citera
2017-05-26, 07:53
Medlem
Citat:
SNAAAAAAART Pellets....snaaaart....!

Vi vet bara att Dr Ruja har sin plan klar
inför lanseringen Q2 2018. Det finns ingen
anledning till oro för medlemmar som har
köpt utbildning och fått Onecoins på köpet.

Så snacket håller inte att folk ska ha blivit lurade.
Alla har fått sin utbildning de har köpt då
den finns i ditt paket, bara att logga in till
ditt backoffice.

Sen är det upp till var och en att mina
fram sina Onecoins.

Utbildningen dom fått är ingen utbildning - alla skall häva köpen av utbildning då utbildningen är stulen och inte ger någon som helst kunskap inom kryptovalutor.

Och att du fortsätter med ditt patetiska Q2 2018 - hur var det förra gången när Onecoin skulle bli publikt? Då trollade Krokiga Näsan fram det dubbla antalet Coins så att dom inte kunde gå publikt för att göra det "SSNNAARRTT".

Du inser inte att nu kommer det att bli exakt samma visa igen , eftersom ingen orkar växla sina Onecoin till OFC och då kommer Krokiga Näsan att säga...

"Eftersom vi inte har tillräckligt med OFC så kan vi inte gå publikt! Men vi dubblar allas Onecoins så alla blir rika , och sen ser alla till att växla till OFC så går vi publikt Q2 2019!"

Efter hon har sagt det så kommer alla klappmongon att stå som sälar och klappa labbarna och ropa "ugh ugh"

Du är ett tragiskt exempel på ett IQ befriat klappmongo.

Jag hoppas för dig och din familj att du återkommer till verkligheten snarast - tyvärr lär det bli ett dyrt och dystert uppvaknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in