Citat:
Ursprungligen postat av
Sammandraget
Jag skulle vilja påstå att alla "seriösa" börser har en "jävla process". Krav på bokföring,årsredovisningar samt att man betalar skatt och moms är standard. Du får gärna visa på vilka "seriösa" börser som inte har dessa krav utan en mer liberal syn. Jag känner inte till några och jag brukar ha fullständig koll på det mesta.
[I HUVUDET PÅ ETT KLAPPMONGO=]
Urs! Är det här på riktigt?
-Bokföring
-Årsredovisningar
-Skatteinbetalningar
-Momsredovisning
Det finns väl inget seriöst företag i världen som håller på med sådant?
Vilka haters som kräver liknande trams ska självklart inte tas på allvar!
OneCoin saknar:
-Bokföring
-Årsredovisning
-Skattenbetalningar
-Momsredovisning
Avsaknaden av dessa tramsiga saker är det ultimata beviset för att Onecoin är ett seriöst arbetande företag.
Att man också saknar seriös, hållbar och fungerande affärsmodell gör Onecoin till ett av de mest attraktiva företagen att investera sina (riktiga) pengar i. Det fattar vem som helst med minsta analytiska förmåga.
Att företaget drivs av kriminellt belastade personer garanterar också att inga oegentligheter kan förekomma inom verksamheten alls, då de redan av egen erfarenhet känner till alla varningstecken att det skulle kunna vara en scam, vilket det självklart inte är!
Vet ni i tråden vad en riktig revisor kostar? Flera hundra kronor i timmen (och lite brännvin). Vilket multimiljonföretag kan någonsin ha råd med det?
Skärpning!
Nu kan ni låsa tråden då det är bevisat att Onecoin är en av de mest legitima verksamheterna som finns!
Jag har
alltid fullständig koll på
allt!
[/I HUVUDET PÅ ETT KLAPPMONGO]
*** JÖSSES! ***