Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-18, 04:06
  #1201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Detta sades på eventet att överskottet kommer gå till Astrid Lindgrens barnsjukhus.


Angående mängden sålda biljetter?
Skev det redan innan, kommer info om detta.

Nu när du påstår att det var över 2000 deltagare så borde det ju vara lätt att räkna ut vinsten?
Citera
2015-11-18, 04:12
  #1202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Hoppas att många av dom som besöker tråden, kommer att kolla upp sanningshalten i detta och det är precis det som dom ska göra, för att få veta sanningen

https://www.youtube.com/watch?v=VnsUqJEJReo (ca 7.15 in i filmen)

Är givetvis inte besökaren som betalar, utan dom som sponsrar och annonserar på sidan.

Är du så trög att du tror på det Juha säger?
Att dom får 1,5 dollar per klick? Finns väl inga som betalar dom summorna.
Citera
2015-11-18, 04:24
  #1203
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Hela vinsten av intäkten går till Astrid Lidgrens barnsjukhus


Jag har nu mailat de personer inom Karolinska som berörs av detta påstående (de som jobbar för Astrid Lindgrens barnsjukhus är knutna till Karolinska).

Jag bör ha fått ett svar av dem innan morgondagens slut.


Om deras svar inte stämmer överens med de svar du givit oss, så är din framtid förseglad!
Have an Ice day, mr bondfångare!
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2015-11-18 kl. 04:27.
Citera
2015-11-18, 04:25
  #1204
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Är du så trög att du tror på det Juha säger?
Att dom får 1,5 dollar per klick? Finns väl inga som betalar dom summorna.

Reklamintäkter är oftast baserade på hur många besök sidan har, och att annonsera kostar vet alla som annonserat. Har man dessutom flera annonsörer på sidan, så kan dom flesta räkna ut vad det blir för summor
Citera
2015-11-18, 04:30
  #1205
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Reklamintäkter är oftast baserade på hur många besök sidan har, och att annonsera kostar vet alla som annonserat. Har man dessutom flera annonsörer på sidan, så kan dom flesta räkna ut vad det blir för summor


ditt frenetiska länkande till YT-videos kan därmed inte tolkas som annat än försök att nå reklamintäkter för dina källor, right?
1.01 igen.
Citera
2015-11-18, 04:32
  #1206
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag har nu mailat de personer inom Karolinska som berörs av detta påstående (de som jobbar för Astrid Lindgrens barnsjukhus är knutna till Karolinska).

Jag bör ha fått ett svar av dem innan morgondagens slut.


Om deras svar inte stämmer överens med de svar du givit oss, så är din framtid förseglad!
Have an Ice day, mr bondfångare ! I'll be (m)eating you soon.


Hehe..You are so wellcome little troll, when ever you want

Du har sett mig på bild redan så
__________________
Senast redigerad av Flyingrider78 2015-11-18 kl. 04:34.
Citera
2015-11-18, 04:33
  #1207
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Reklamintäkter är oftast baserade på hur många besök sidan har, och att annonsera kostar vet alla som annonserat. Har man dessutom flera annonsörer på sidan, så kan dom flesta räkna ut vad det blir för summor

Självklart, baseras det på det. Vet mycket väl hur annonsering funkar då jag har själv jobbat med det innan. Men inte en chans att någon betalar 1,5 dollar per klick på en som du påstår "smutskastnings-hemsida".
Det är ju exakt det Juha påstår inför hela idiot-samlingen på YouTube-klippet du länkar till.
Citera
2015-11-18, 04:39
  #1208
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Självklart, baseras det på det. Vet mycket väl hur annonsering funkar då jag har själv jobbat med det innan. Men inte en chans att någon betalar 1,5 dollar per klick på en som du påstår "smutskastnings-hemsida".
Det är ju exakt det Juha påstår inför hela idiot-samlingen på YouTube-klippet du länkar till.


Ja och jag har annonserat
En större banner kostar från 10-50.000/månad och uppåt på en välbesökt sida.
Har man flertal såna banners, så drar man in rätt bra/ månad
Vad det blir/klick vet jag däremot inte, utan detta var ett svar på frågan vad det var som sades på mötet.
Citera
2015-11-18, 04:43
  #1209
Medlem
Trolltestets avatar
Onecoin verkar inte vara annat än en stor jävla bluff, där toppskitet lägger minst 10% av företagets inkommande kapital på påkostade events av olika slag.

Deras likhet med Scientologerna är slående, fast med enda skillnaden att Onecoin inte lyckas värva annat än lågintelligenta gymnasie-graduenter snarare än "alla möjliga".
Till och med IS har högre rekryteringsgrad än Onecoin har, vilket torde säga en hel del om de som för närvarande faller för skiten!

Onecoin är ett hopplöst pyramidspel, som inte har förmågan att göra någon rik annat än de som har stor förmåga att värva nya medlemmar.

I mångt och mycket, så är heroinförsäljning både mer luktarivt, samt orsakar mycket mindre karmisk backlash än vad Onecoin-rekrytering gör i nuläget!
Heroinister får i alla något tangibelt för sin investering. Onecoin-investerare, får ingenting annat än löften och "flashiga reklamkampanjer".
Det är "Ulf Ekman", all over again.

Knulla Onecoin!


Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Ja och jag har annonserat

Därav mitt 1.01-klagomål på dig!
Vill man Annonsera, så går man till: https://www.flashback.org/contact.php?ad=1
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2015-11-18 kl. 04:58.
Citera
2015-11-18, 04:53
  #1210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
Ja och jag har annonserat
En större banner kostar från 10-50.000/månad och uppåt på en välbesökt sida.
Har man flertal såna banners, så drar man in rätt bra/ månad
Vad det blir/klick vet jag däremot inte, utan detta var ett svar på frågan vad det var som sades på mötet.

Men Juha säger ju 1,5 dollar per klick.

Har ju inget att göra med vad en banner på en välbesökt sida kostar per månad.
Tror du att dessa smutskastnings-hemsidor är så himla välbesökta så att ett företag är intresserade av att annonsera för summan 1,5 dollar per klick?

Du tillhör verkligen Juhas favoritdeltagare på ett event.
Varken ifrågasätter eller fattar något.
Citera
2015-11-18, 04:55
  #1211
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Onecoin verkar inte vara annat än en stor jävla bluff, där toppskitet lägger minst 10% av företagets inkommande kapital på påkostade events av olika slag.

Deras likhet med Scientologerna är slående, fast med enda skillnaden att Onecoin inte lyckas värva annat än lågintelligenta gymnasie-graduenter snarare än "alla möjliga".
Till och med IS har högre rekryteringsgrad än Onecoin har, vilket torde säga en hel del om de som för närvarande faller för skiten!

Onecoin är ett hopplöst pyramidspel, som inte har förmågan att göra någon rik annat än de som har stor förmåga att värva nya medlemmar.

I mångt och mycket, så är heroinförsäljning både mer luktarivt, samt orsakar mycket mindre karmisk backlash än vad Onecoin-rekrytering gör i nuläget!
Heroinister får i alla något tangibelt för sin investering. Onecoin-investerare, får ingenting annat än löften och "flashiga reklamkampanjer".
Det är "Ulf Ekman", all over again.

Knulla Onecoin!

Näe men kolla, lilla trollet har lärt sig ett nytt ord

Onecoin växer och blir starkare, fler och fler investerar, trots alla avundsjuka kommentarer
Kineserna är snart 400.000 och Sverige snart 11300 och Tyskland snart 11.700 kämpar om 4:e platsen på kartan
Citera
2015-11-18, 05:03
  #1212
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Men Juha säger ju 1,5 dollar per klick.

Har ju inget att göra med vad en banner på en välbesökt sida kostar per månad.
Tror du att dessa smutskastnings-hemsidor är så himla välbesökta så att ett företag är intresserade av att annonsera för summan 1,5 dollar per klick?

Du tillhör verkligen Juhas favoritdeltagare på ett event.
Varken ifrågasätter eller fattar något.

Bra att även du fattat vad dom är "smutskastnings-hemsidor"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback