2015-03-27, 17:15
Medlem
Tjena

Vet att jag inte är så aktiv på flashback, men behöver verkligen hjälp med en grej. De är så här att jag har nyligen skaffat ett kort hos Handelsbanken (allkort), och det jag undrar över är hur och när jag egentligen ska betala årsavgiften? Kommer det komma en faktura som jag ska betala, eller dras pengarna automatiskt? En annan grej är att när jag beställde mitt kort för cirka en månad sen angav inte banken något specifikt datum när jag skulle betala, utan sa helt enkelt att i slutet av mars kommer jag betala avgiften. Någon som har erfarenhet av detta? Uppskatas stort. MVH
Citera
2015-03-27, 21:11
Medlem
mteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallbybarnet021
Tjena

Vet att jag inte är så aktiv på flashback, men behöver verkligen hjälp med en grej. De är så här att jag har nyligen skaffat ett kort hos Handelsbanken (allkort), och det jag undrar över är hur och när jag egentligen ska betala årsavgiften? Kommer det komma en faktura som jag ska betala, eller dras pengarna automatiskt? En annan grej är att när jag beställde mitt kort för cirka en månad sen angav inte banken något specifikt datum när jag skulle betala, utan sa helt enkelt att i slutet av mars kommer jag betala avgiften. Någon som har erfarenhet av detta? Uppskatas stort. MVH

Pengarna dras automatiskt på kortet när det är dags för debitering. Det finns inget förutbestämt värde för när avgiften ska dras, utan det bestäms av kontoret vid teckning av kortet. En inte allt för vågad gissning är väl att de lagt in sista mars av ditt inlägg att döma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in