Citat:
Ursprungligen postat av
Sorcar
Sofielundsområdet är absolut inte Augustenborg, Nydala, Annelund!
Pajasen är du som babblar om saker du inte har en susning om.
Retarderade fjant!
Citat:
Ursprungligen postat av
arkan187
Är du helt efterbliven eller? Med Sofielundsområdet menar jag Sofielund och områdena runt om, vem fan snacka om att Nydala ligger i Sofielund ditt inavel
Lille wannabe-arkan-bubben! Du har redan i dina inlägg om detta visat på din avsaknad av läsförståelse, och din oförmåga att uttrycka dig begripligt. Enligt ditt sätt att tänka (!?!) skulle alltså Malmöområdet betyda Göteborg och Kiruna!
Med "Sofielundsområdet" menas "Sofielund" och inget annat.
Vad just du "menar" är fullständigt ointressant och dessutom helt felaktigt. Du får kanske plocka fram dina läroböcker, om du över huvud taget brytt dig om att öppna några dylika.
Jag kan tala om för dig, lille vän, att jag är född och uppvuxen i just Sofielund, och detta i en tidsålder när du inte ens var påtänkt, och sedermera i vuxen ålder "återvänt" till området under så många år så att antalet övergår din förmåga att räkna!
Så om detta skall du på ren svenska bara hålla flabben!
Fjantigt. off topic och helt onödigt, javisst, men det är ju bra att veta vilka postare som har nåt vettigt att komma med osv....
Jaja, svara nåt om du vill, men jag gitter inte lägga ner mer tid eller energi på obildbara fjantar!