2015-04-09, 21:42
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
Sofielundsområdet är absolut inte Augustenborg, Nydala, Annelund!

Pajasen är du som babblar om saker du inte har en susning om.
Retarderade fjant!

Citat:
Ursprungligen postat av arkan187
Är du helt efterbliven eller? Med Sofielundsområdet menar jag Sofielund och områdena runt om, vem fan snacka om att Nydala ligger i Sofielund ditt inavel

Lille wannabe-arkan-bubben! Du har redan i dina inlägg om detta visat på din avsaknad av läsförståelse, och din oförmåga att uttrycka dig begripligt. Enligt ditt sätt att tänka (!?!) skulle alltså Malmöområdet betyda Göteborg och Kiruna!

Med "Sofielundsområdet" menas "Sofielund" och inget annat.
Vad just du "menar" är fullständigt ointressant och dessutom helt felaktigt. Du får kanske plocka fram dina läroböcker, om du över huvud taget brytt dig om att öppna några dylika.

Jag kan tala om för dig, lille vän, att jag är född och uppvuxen i just Sofielund, och detta i en tidsålder när du inte ens var påtänkt, och sedermera i vuxen ålder "återvänt" till området under så många år så att antalet övergår din förmåga att räkna!
Så om detta skall du på ren svenska bara hålla flabben!

Fjantigt. off topic och helt onödigt, javisst, men det är ju bra att veta vilka postare som har nåt vettigt att komma med osv....

Jaja, svara nåt om du vill, men jag gitter inte lägga ner mer tid eller energi på obildbara fjantar!
Citera
2015-04-10, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
Lille wannabe-arkan-bubben! Du har redan i dina inlägg om detta visat på din avsaknad av läsförståelse, och din oförmåga att uttrycka dig begripligt. Enligt ditt sätt att tänka (!?!) skulle alltså Malmöområdet betyda Göteborg och Kiruna!

Med "Sofielundsområdet" menas "Sofielund" och inget annat.
Vad just du "menar" är fullständigt ointressant och dessutom helt felaktigt. Du får kanske plocka fram dina läroböcker, om du över huvud taget brytt dig om att öppna några dylika.

Jag kan tala om för dig, lille vän, att jag är född och uppvuxen i just Sofielund, och detta i en tidsålder när du inte ens var påtänkt, och sedermera i vuxen ålder "återvänt" till området under så många år så att antalet övergår din förmåga att räkna!
Så om detta skall du på ren svenska bara hålla flabben!

Fjantigt. off topic och helt onödigt, javisst, men det är ju bra att veta vilka postare som har nåt vettigt att komma med osv....

Jaja, svara nåt om du vill, men jag gitter inte lägga ner mer tid eller energi på obildbara fjantar!
Vet inte om du i ditt huvud tror du är tuff på riktigt eller om du försöker spela det bakom skärmen. Jag skrev att GM med största sannolikhet flydde mot Sofielund och Seved. Seved ligger i Sofielund, inte sant? Sen att du ska komma in och leka insatt för att dina föräldrar inte hade råd att bo någon annanstans är inte mitt fel. Grattis, du bodde i Sofielund, jag bodde själv på Jespersgatan för x antal år sedan, ska jag gå runt och säga det i hopp om att få lite virtuell respekt nu eller? Tror du att du är tung för att du bodde där? Står kvar vid att du är en pajas.

OnT; sitter någon på namnet på GM, har inte 17-åringar i min umgängeskrets.
Citera
2015-04-10, 03:05
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkan187
Vet inte om du i ditt huvud tror du är tuff på riktigt eller om du försöker spela det bakom skärmen. Jag skrev att GM med största sannolikhet flydde mot Sofielund och Seved. Seved ligger i Sofielund, inte sant? Sen att du ska komma in och leka insatt för att dina föräldrar inte hade råd att bo någon annanstans är inte mitt fel. Grattis, du bodde i Sofielund, jag bodde själv på Jespersgatan för x antal år sedan, ska jag gå runt och säga det i hopp om att få lite virtuell respekt nu eller? Tror du att du är tung för att du bodde där? Står kvar vid att du är en pajas.

OnT; sitter någon på namnet på GM, har inte 17-åringar i min umgängeskrets.

Nej, jag och mina föräldrar bodde i (det riktiga) Sofielund, och dit räknas INTE Seved.
Och sedan i vuxen ålder flyttade jag tillbaka till (återigen det riktiga) Sofielund.

Nej jag är inte tung, och du (liksom andra okunniga) använder förresten ordet respekt på det "nya" felaktiga sättet.

Som sagt, du vet inte ett skit om Sofielund, blanda inte in det nuvarande träsket på Jespersgatan och närliggande elände!
Lär dig litet om Malmö och dess stadsdelars historia! Du skulle bli förvånad, grabben!
Citera
2015-04-15, 08:49
Medlem
Något nytt som har hänt i ärendet?
Citera
2015-04-26, 14:27
Medlem
http://www.expressen.se/kvallsposten...r-sonen-haktad
Citera
2015-05-15, 10:41
Medlem
Citat:
Ny misstänkt för mordet vid kyrkan

Citat:
Ytterligare en man har anhållits som misstänkt för delaktighet i mordet vid en kyrka i centrala Malmö.
I dag begärs mannen häktad.
– Han har varit anhållen en kortare tid i sin frånvaro, säger kammaråklagare Lotten Paulsson.

http://www.expressen.se/kvallsposten...et-vid-kyrkan/
Citera
2015-05-21, 03:54
Medlem
https://www.facebook.com/*mir.mekky.39?fref=ts

*=a

För er som undrar.
Citera
2015-05-21, 18:53
Medlem
Arkan 187. Du vet möjligen inte vem 21 åringen är???
Citera
2015-07-05, 11:55
Medlem
Snart fyra veckor sedan, fortsatt häktade eller vad händer ?
Citera
2015-07-16, 11:30
Medlem
Citat:
Den 18-årige man som suttit häktad för misstänkt inblandning i mordet på en 24-årig man nära Sankta Maria kyrka i Malmö i mars har släppts ur häktet.

Citat:
Enligt kammaråklagare Mårten Alvinsson är han fortsatt misstänkt, men åklagaren anser att skäl för fortsatt häktning nu saknas.

http://www.expressen.se/kvallsposten...ppt-ur-haktet/
Citera
2015-07-16, 16:53
Moderator
Chantres avatar
Finns det något pris på den här misstänktes huvud - lär han överleva helgen?
Citera
2016-03-05, 04:12
Medlem
Jävligt tyst i detta fall. Ingen som har någon info? Den som satt häktad i några månader A*ir M*kky, Springer runt på stan som ingeting har hänt. Gick rykten ett tag att de skulle bli hämnd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in