• 1
  • 2
2015-03-25, 19:08
Medlem
Någon som vet något?

http://www.bt.se/boras/fann-blodig-m...otell-i-boras/
Citera
2015-03-25, 19:09
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Det var tidigt under onsdagsmorgonen som polisen kallades till hotellet Sköna nätter i Borås.

Man möttes då av ett kraftigt nedblodat hotellrum och en man i 35-årsåldern med knivsår i både arm och ben.

Troligtvis har mannen utsatts för våld, men hur och av vem är ännu oklart.

Citat:
Händelsen utreds som grov misshandel. Mannen, som inte begärt vård, är känd av polisen sedan tidigare.
Citera
2015-03-25, 19:48
Medlem
Verkar ju vara nån konflikt på g i Borås också, även om just detta inte måste hänga ihop med den (fast neka vård + tidigare känd av polisen ger ju vissa signaler).

Boråsare stäm upp, nåt vet nån?
Citera
2015-03-26, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Verkar ju vara nån konflikt på g i Borås också, även om just detta inte måste hänga ihop med den (fast neka vård + tidigare känd av polisen ger ju vissa signaler).

Boråsare stäm upp, nåt vet nån?

ökända "outlaw blackcobra och andra gäng han är med i"
neg*r tob*e hörde jag rycktas om att det är
många som gråter isåfall av glädje
Citera
2015-03-26, 19:48
Medlem
Nymphahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sub8marine
ökända "outlaw blackcobra och andra gäng han är med i"
neg*r tob*e hörde jag rycktas om att det är
många som gråter isåfall av glädje

Så vad är han för en filur? Allmänt stökig idiot eller någon specialitet ifråga om jävelskap?
Citera
2015-03-27, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nymphahora
Så vad är han för en filur? Allmänt stökig idiot eller någon specialitet ifråga om jävelskap?

stöddig adopterad mytoman dom är hatat av de flesta.
vet inte så mycket om honom men riktig bensotorsk och hans sätt att bara så är detta nog vardagsmat för honom.
Citera
2015-03-27, 23:55
Medlem
Nymphahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sub8marine
stöddig adopterad mytoman dom är hatat av de flesta.
vet inte så mycket om honom men riktig bensotorsk och hans sätt att bara så är detta nog vardagsmat för honom.

Ah, lokal förmåga som tog in på hotellet då han behövde en tillfällig kvart för att gömma sig men inte riktigt lyckades med det? Eller kan man tänka sig att han var på besök hos någon gäst på stället som kände sig lite upprörd över sällskapet? Eller är han utsocknes och var på besök för att förgylla vår fina stad?

Edit: just hemkommen från krogen så jag stavade därefter...
Citera
2015-03-28, 08:49
Medlem
StreetJustices avatar
Jag hörde att Daniel Almkv*st och andra av hans smutsiga knarkarpolare brukade hänga där. Är Sköna Nätter ett jävla ställe för pundare eller? Det är ju ett hotell? Hur fan har dessa smutsiga luffare råd att slagga där?
Citera
2015-03-28, 21:21
Medlem
psychedeliczs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StreetJustice
Jag hörde att Daniel Almkv*st och andra av hans smutsiga knarkarpolare brukade hänga där. Är Sköna Nätter ett jävla ställe för pundare eller? Det är ju ett hotell? Hur fan har dessa smutsiga luffare råd att slagga där?

Hört rykte om att socialtjänsten har någon "deal" med dom och tillhandahåller rum för personer som behöver tillfälligt boende men vet inte hur mycket sanning som ligger bakom det.
Citera
2015-03-28, 21:56
Medlem
beaver_ses avatar
Var det inte på nån gångstig i krokarna som man hitta nån död halvfigur för nått år sedan? Undrar, är det detta hotellet som har annonsskylt uppe på en bergsknalle som man ser från R40 när man passerar där?
Citera
2015-03-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Var det inte på nån gångstig i krokarna som man hitta nån död halvfigur för nått år sedan? Undrar, är det detta hotellet som har annonsskylt uppe på en bergsknalle som man ser från R40 när man passerar där?

Sköna nätter ligger väl mitt emot åhlenshuset i centrum eller är jag helt och cyklar?
Citera
2015-03-29, 00:31
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnyou2
Sköna nätter ligger väl mitt emot åhlenshuset i centrum eller är jag helt och cyklar?
Inte enligt http://www.swedenhotels.se/system/se...el.asp?hid=121

Hotell Sköna Nätter, Sweden Hotels
Vendelsbergsgatan 42
504 55 Borås
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem