2015-03-25, 00:59
Medlem
Hallå!

För typ 10 minuter sen låg jag här i sängen och kollade Flashback, helt plötsligt känner jag att jag blir ilsken och bara vill slänga mobilen i väggen.

Efter ett tag lugnade jag ner mig och tänkte bara "va i helvete blev jag arg för nu"

Någon som varit med om något liknande som kan förklara?

Mvh Gyllensten
Citera
2015-03-25, 01:05
Medlem
NovaOculuss avatar
Skulle du beskriva ditt humör som en vulkan? Det beror på att du inte är i kontakt med dina känslor tror jag.
Citera
2015-03-25, 01:12
Medlem
failures avatar
Vad bra, det betyder att du är mänsklig. Läste du någon som inte överensstämde med din uppfattning av verkligheten kanske?
Citera
2015-03-25, 01:24
Medlem
Annars brukar jag vara oerhört lugn, jag läste i nån tråd om Sveriges s.k. demokrati
Citera
2015-03-25, 01:29
Medlem
Drumedarens avatar
Hänt många gånger. Främst när jag är stressad, och när jag äntligen får ta det lite lugnt så kan jag bli förbannad över absolut ingenting.
Citera
2015-03-25, 02:35
Medlem
Det händer mig varje gång jag läser om det vita folkets utrotning, svartskallars privilegium, vita människor som själva skyndar på ovan nämnda utrotning, svartskallar som skor sig på vita eller bara allmän dumhet.

Flashback är inte bra för blodtrycket, så visst är surfandet förknippat med ett kortare livsspann, men vem fan bryr sig.
Citera
2015-03-25, 21:18
Medlem
Handikappadmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllensten-Von-Lax
Annars brukar jag vara oerhört lugn, jag läste i nån tråd om Sveriges s.k. demokrati

Piece a cake!

Och jag håller med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in