Citat:
Ursprungligen postat av
BWisser
Sluta myta din tönt. Jag har flera barndomskamrater som har jobbat och jobbar i modellbranschen och de har aldrig stött på något som du antyder.
Man vänder sig alltid till en auktoriserad agentur och branschfolket är duktiga på att sålla bort pervos bland fotograferna och agenterna, såna blir inofficiellt svartlistade och får aldrig mer jobba för seriösa agenturer.
ja.. modellbranschen är sannerligen lite bakvänd...
de som är ärliga med sin perversitet anses vara "oseriösa", medan de som drogar och våldtar i smyg är de "seriösa" hahaha
att vara modell är likställt till att vara lyx-prostituerad. Det går inte att förneka på någotvis.
De får pengar för att visa upp sina unga och fasta kroppar i kläder som lämnar lite åt fantasin.
Dina barndomskamrater ljuger uppenbarligen för dig (och antagligen sig själva) - eller så är de kanske modeller för inspirerande arbetesplanscher eller något annat torvigt.
Denna brud som har blivit angett som BO ser inte direkt annorlunda ut från någon annan, antagligen uppblåst ego av alla killar som velat ligga med henne... Hon har antagligen dejtat denna sliskiga mupp till GM, inspirerad av gray-serien har de säkert velat prövat lite bdsm, men makten gick han överhuvudet och så gick 6 månader...
första jag tänkte när jag läste att hon led av näringsbrist var typ - ja, vilken kontrakts-modell gör inte det? och jag är lite osäker på om det ens är hans fel eller kanske ingick det något sorts bdsm-kontrakt där hon skulle tappa vikt? vem vet...
GM är iaf en sliskig typ, att han väljer trådsmala modeller förvånar mig inte, hela hans personlighet
skriker closet homo, antagligen därför han slog henne också.