Citat:
Ursprungligen postat av
FranzIam
Fyfan, den här tråden känns ju som en jävla samlingstråd för Flashbacks alla aspegergersungar. Autismnivån är på rekordhöjder.
Trots att vi inte ens vet vem offret är så vräker folk ur sig anklagelser om både prostitution och narcissism, helt baserat på att hon jobbar inom modellbranschen och "ööööh så är ju modeller". Sedan har vi flertalet helt felaktiga outningar av ett offer som inte ens borde hängas ut. Slutligen sitter någon jävla femetta och spekulerar i att den tidigare våldtäktsdömde mannen skulle vara ett oskyldigt offer som bara försökte vara snäll och rar och råkade ut för den elaka modellen.
Ni borde fan låsas in på gruppboende allihop.
Det är sådan här inlägg som är guld på FB, folk som blir tokiga, kan inte sluta skratta. Tack för ditt inlägg. Sedan säger jag, ta det lugnt, chilla, relaxa.
Om det nu var hon Dorota, från paradise hotell så stor det en sak jag noterade på länken.
"Vad söker du hos en kille?
– Min drömkille är äldre än mig. Han ska ha karaktär, vara världsvan, intelligent, hans intressen ska klicka ihop med mina. Jag tycker inte utseende spelar så stor roll om han har en bra karaktär."
Alla dessa äckliga strandraggare, casanovor som gör allt för att hitta offer dom kan utnyttja, hemska människor. Man borde överlåta bedömning av straff till folket, dessa äckliga svin.