• 4
  • 5
2015-06-14, 04:50
Medlem
Varför tipsar folk om Samsung? Du bör vänja dig vid något annat, operativsystemet är faktiskt hemskt, visst att du kan det, men du kan få så mycket bättre. Oneplus one, något med vanilla android, eller htc one m8/m9 så kommer du bli nöjd. (har inte testat htc one m8/m9 men OS brukar hyllas i den)
Citera
2015-06-14, 12:52
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aeiikas
Varför tipsar folk om Samsung? Du bör vänja dig vid något annat, operativsystemet är faktiskt hemskt, visst att du kan det, men du kan få så mycket bättre. Oneplus one, något med vanilla android, eller htc one m8/m9 så kommer du bli nöjd. (har inte testat htc one m8/m9 men OS brukar hyllas i den)

HTCs androidversion är nog den sämsta jag testat...

Ang Samsung ska det tydligen blivit bättre iom Galaxy S6.
Citera
2015-06-18, 13:31
Medlem
Folie_s avatar
Någon som har koll på hur nya Fairphone - Fairphone 2 verkar bli?
Verkar vara stora förbättringar gentemot ettan men hur står den sig mot andra nya smartphones?
Har kollat runt lite men är inte tillräckligt tekniskt insatt för att förstå mig på alla skillnader och hur de ter sig i verkligheten.
Citera
2015-06-18, 19:45
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folie_
Någon som har koll på hur nya Fairphone - Fairphone 2 verkar bli?
Verkar vara stora förbättringar gentemot ettan men hur står den sig mot andra nya smartphones?
Har kollat runt lite men är inte tillräckligt tekniskt insatt för att förstå mig på alla skillnader och hur de ter sig i verkligheten.

Den är lite budget jämfört med flaggskeppen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in