• 1
  • 2
2015-03-21, 19:46
Medlem
God kväll på er !

Jag är verkligen i behov av pengar, och jag behöver dem direkt !

Gjorde precis ett lån hos easycredit, men dem har inte öppet så jag antar att jag får pengarna imorgon. Vilket jag inte visste, för på sidan stod det att jag får pengarna inom en timme.

Kan ni någon sida vart jag kan ansöka om lån och få pengar på direkten? Gärna att det är räntefritt. Har testat meddelandelån men dem tillåter mig inte.

Vill göra ett lån på ca 1000 kr

Tackar för all hjälp
Citera
2015-03-21, 19:49
Medlem
Twonkovs avatar
God kväll på dig med!

Tyvärr så vet jag inget räntefritt sätt. Men om du verkligen behöver pengar så är kanske sms-lån ett alternativ? Dock hyfsad ränta på det men kanske kan rädda dig undan din situation?
Citera
2015-03-21, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twonkov
God kväll på dig med!

Tyvärr så vet jag inget räntefritt sätt. Men om du verkligen behöver pengar så är kanske sms-lån ett alternativ? Dock hyfsad ränta på det men kanske kan rädda dig undan din situation?

Hur gör jag det? Första gången jag gör detta faktiskt..
Citera
2015-03-21, 20:04
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Ge fan i sms-lån. Det är det dummaste du kan ge dig in i.

Är du i stort behov av några hundralappar har du väl någon polare som kan låna ut detta till dig? Med Swish har du ju pengarna direkt.
Citera
2015-03-21, 20:07
Medlem
Twonkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Ge fan i sms-lån. Det är det dummaste du kan ge dig in i.

Är du i stort behov av några hundralappar har du väl någon polare som kan låna ut detta till dig? Med Swish har du ju pengarna direkt.

Jo jag håller med att det är väldigt dumt att ta ett sms-lån. Men det verkar som att han behöver pengar och då är detta ett alternativ som ger pengar direkt.

Självklart hade det varit bäst att få låna av någon polare / bekant.
Citera
2015-03-21, 20:10
Medlem
Twonkovs avatar
Citat:

https://www.folkia.se/?gclid=CjwKEAj...ijShoCiQbw_wcB

Du verkar få pengarna direkt där.
Tänkt dock på att det är 153% i ränta! Jag avråder dig från att ta ett lån som detta. Men behöver du verkligen pengarna så är nog detta det snabbaste / enklaste sättet att få dem.

Varför är det så kritiskt? Riktig knipa eller?
Citera
2015-03-21, 20:11
Medlem
Citat:
https://www.folkia.se/?gclid=CjwKEAj...ijShoCiQbw_wcB

Du verkar få pengarna direkt där.
Tänkt dock på att det är 153% i ränta! Jag avråder dig från att ta ett lån som detta. Men behöver du verkligen pengarna så är nog detta det snabbaste / enklaste sättet att få dem.

Varför är det så kritiskt? Riktig knipa eller?

Så jag får pengarna på direkten trots att det är en röd dag?

Ganska lång historia, men det är riktig knipa
Citera
2015-03-21, 20:22
Medlem
Citat:
God kväll på er !

Jag är verkligen i behov av pengar, och jag behöver dem direkt !

Gjorde precis ett lån hos easycredit, men dem har inte öppet så jag antar att jag får pengarna imorgon. Vilket jag inte visste, för på sidan stod det att jag får pengarna inom en timme.

Kan ni någon sida vart jag kan ansöka om lån och få pengar på direkten? Gärna att det är räntefritt. Har testat meddelandelån men dem tillåter mig inte.

Vill göra ett lån på ca 1000 kr

Tackar för all hjälp
Ferratum.se erbjuder räntefria blancolån utan ränta och avgifter för förstagångskunder om du betalar tillbaka inom 30 dagar.
Citera
2015-03-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Ferratum.se erbjuder räntefria blancolån utan ränta och avgifter för förstagångskunder om du betalar tillbaka inom 30 dagar.

Okej, men får jag pengarna direkt?
Citera
2015-03-21, 20:40
Medlem
Twonkovs avatar
Citat:
Okej, men får jag pengarna direkt?

Det dumma med dessa sidor är att de inte riktigt skriver ut detta. Där står "snabb lån" som betyder att du ska få dina pengar direkt, men när man går vidare och kollar runt på sidan så står där inget om någon garanti att få pengarna direkt, exakta sekunden, vilket är märkligt.

Annars så verkar https://www.ferratum.se/ som bartoldlänkande väldigt bra. Men står inget om pengarna direkt. Du har ingen polare som kan låna dig 1.000 kr? Hade varit det bästa att slippa grymt effektiv ränta. Direkt i handen eller banköverföring om ni har samma bank.
Citera
2015-03-21, 20:47
Medlem
Citat:
Det dumma med dessa sidor är att de inte riktigt skriver ut detta. Där står "snabb lån" som betyder att du ska få dina pengar direkt, men när man går vidare och kollar runt på sidan så står där inget om någon garanti att få pengarna direkt, exakta sekunden, vilket är märkligt.

Annars så verkar https://www.ferratum.se/ som bartoldlänkande väldigt bra. Men står inget om pengarna direkt. Du har ingen polare som kan låna dig 1.000 kr? Hade varit det bästa att slippa grymt effektiv ränta. Direkt i handen eller banköverföring om ni har samma bank.

Nu kommer en polare ge mig pengar.

Men jag har ju redan ansökt hos easycredit. Man kan väl lämna tillbaka pengar om man ångrar sig eller?
Citera
2015-03-21, 20:51
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Nu kommer en polare ge mig pengar.

Men jag har ju redan ansökt hos easycredit. Man kan väl lämna tillbaka pengar om man ångrar sig eller?
Ja, deras pengar ska de ju ha tillbaka så klart. När du har fått in deras tusenlapp gör du bäst i att betala tillbaka den direkt.

Skönt att du kunde låna pengar av en polare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in