• 1
  • 2
2005-10-03, 00:50
Medlem
zoyds avatar
Sex alltså...
Som jag tidigare nämnt så är jag en 33 årig oskuld och börjar mer och mer fundera på att köpa upplevelsen.
Jag önskar ett par råd från er om för och nackdelar med detta.

På plussidan kan ju noteras att hela sexgrejen avdramatiseras en smula inför en eventuellt riktig flickvän.

På minussidan kan jag tänka mig en viss ångest efter denna handling. Det känns ju heller inte bra att tjejen gör detta för pengar och inte för att hon vill.

Tja, vad säger ni?
Snälla var seriösa, jag mår tillräckligt dåligt som det är.
Citera
2005-10-03, 03:47
Medlem
curdmans avatar
För mig skulle det aldrig vara ett alternativ och jag skulle inte rekommendera någon det. Vem vet hur du känner dig om några år? Det är ju inget som går att göra ogjort. Och då har jag inte ens tagit upp motargumenten ur kvinnors synvinkel över huvud taget.
Har du testat rena sexkontaktannonser på internet? Kan tänka mig att många kvinnor tycker det är upphetsande med en oskuld. Det har i alla fall de tjejer som jag frågat tyckt.
Lycka till hur som helst!
Citera
2005-10-03, 19:21
Medlem
urughos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
För mig skulle det aldrig vara ett alternativ och jag skulle inte rekommendera någon det. Vem vet hur du känner dig om några år? Det är ju inget som går att göra ogjort. Och då har jag inte ens tagit upp motargumenten ur kvinnors synvinkel över huvud taget.
Har du testat rena sexkontaktannonser på internet? Kan tänka mig att många kvinnor tycker det är upphetsande med en oskuld. Det har i alla fall de tjejer som jag frågat tyckt.
Lycka till hur som helst!

Jo, jag vet att du har en poäng där, men allvarligt talat: Är man 33 år och aldrig fått knulla så lär man väl vara såpass bitter så man skiter i sådana saker som moral, etc..fråga mig, vid 22 års ålder, var jag iofs inte oskuld, men hade endast knullat 2 ggr i hela mitt liv, en aning hatisk mot kvinnor i allmänhet var jag: Sen for man till Thailand, och tror du jag kunde hålla mig från frestelsen? Jag har ångrat att jag gjort det, men om jag inte hade gjort så hade jag förmodligen ångrat det ocks. För så där snygga tjejer får man inte här faktiskt!!
Citera
2005-10-03, 20:07
Medlem
urughos avatar
[quote=zoyd]
Citat:
Sex alltså...
Som jag tidigare nämnt så är jag en 33 årig oskuld och börjar mer och mer fundera på att köpa upplevelsen.
Jag önskar ett par råd från er om för och nackdelar med detta.

Fördelar: Det är enkelt smidigt och du slipper krångel, + att du kan välja en mycket snyggare brud också, fast det beror på vart du är, och hur mycket du vill pynta. Här i Sverige är det ju ganska dyrt att få sätta på en snygg, 2500 för en timme eller nått sånt. Är du utomlands så kan det däremot vara betydligt billigare!

Nackdelar: Risken för könssjukdomar är större, kondom måste andvändas! Tror nog inte att du kan få lika bra sex heller som av tex en flickvän som man varit ihop med länge. Sen om man får ångest eller inte är ju olika från person till person, men då man är sugen tänker man inte på sånt. Håll för fan tyst om det här hemme i sverige. Du vet ju vilken häxjakt som råder på " torskar " här!

Citat:
På minussidan kan jag tänka mig en viss ångest efter denna handling. Det känns ju heller inte bra att tjejen gör detta för pengar och inte för att hon vill.

Ja egentligen ska jag väl inte råda dig till att göra något som jag själv skrivit att jag ångrat att jag gjort, men om du nu är 33 och oskuld så vad har du att förlora? Det där är en avvägning du själv måste ta ställning till. Men ett råd: Om du vill hålla dig från horor, far inte till Thailand för då kommer du att åka dit direkt!
Citera
2005-10-03, 21:20
Medlem
SmolderingAssess avatar
Jag har aldrig förstått varför man ska ha dåligt samvete för att köpa sex???

Det är en sak om man köper det på någon bordell med någon inlåst öststats-tjej som är tvingad...
Men så gott som alla sluts gör det av fri villja... för att de vill tjäna pengar!

Horan vill tjäna pengar och "torskarna" vill knulla... var finns problemet?

Jag kan inte se något problem förutom gamla religiösa värderingar!

Nu verkar jag kanske som värsta übersexköparen, vilket jag inte är... Men jag tycker att två vuxna människor ska få bestämma vad de vill göra utan att staten eller andra människor ska lägga sig i det

Citera
2005-10-03, 21:34
Medlem
urughos avatar
[quote=SmolderingAsses]
Citat:
Jag har aldrig förstått varför man ska ha dåligt samvete för att köpa sex???

Egentligen är ju att köpa sex inte konstigare än att man stjäl mat när man inte har råd att äta sig mätt. Men man kan få dåligt samvete när man vet hur hatad man kan bli av andra, som såklart själva aldrig har haft problem att få sex.

Citat:
Nu verkar jag kanske som värsta übersexköparen, vilket jag inte är... Men jag tycker att två vuxna människor ska få bestämma vad de vill göra utan att staten eller andra människor ska lägga sig i det

Säger den som har en Fi politiker som sin avatar
Citera
2005-10-03, 21:38
Medlem
Klart du ska slå till, du behöver inte känna några moraliska betänkligheter.
Det är 2005 och sex är fortfarande skuld och tabubelagt, helt otroligt.

Lägg ner några spänn så att du får tag på en riktigt skönhet!

Lycka till!
Citera
2005-10-04, 20:05
Medlem
SmolderingAssess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urugho

Men man kan få dåligt samvete när man vet hur hatad man kan bli av andra, som såklart själva aldrig har haft problem att få sex.

Jo det förstår jag.. självklart fast det är väl inte riktigt dåligt samvete utan mer någon sorts rädsla

Citat:
Ursprungligen postat av urugho
Säger den som har en Fi politiker som sin avatar

oops hehe, kolla på den nu då
Citera
2005-10-05, 13:22
Medlem
Realizts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmolderingAsses
Men jag tycker att två vuxna människor ska få bestämma vad de vill göra utan att andra människor ska lägga sig i det
Så du är alltså emot ofrivillig gruppsex då...
Citera
2005-10-09, 02:57
Bannlyst
33 år oskuld, då är de bara att slå till tycker jag! Så länge man inte köper tjejer som utfattiga lurats till Sverige, så tycker inte att de finns några som helst problem. Behandlar man hon som man köper tjänsten av med värdighet och respekt varför ska man då ha ångest för de i framtiden?!
Citera
2005-10-10, 12:27
Medlem
urughos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmolderingAsses
Jo det förstår jag.. självklart fast det är väl inte riktigt dåligt samvete utan mer någon sorts rädsla

Jo det är sant! Men pesonligen förstår inte jag varför inte kan förstå hur man kan köpa sex!!

Citat:
oops hehe, kolla på den nu då

Citera
2005-10-10, 20:28
Medlem
redlightsveriges avatar
Lite problem att tänka på:
- Det ser illa ut för ditt sexuella CV att bränna oskulden på en köptjej. Fast å andra sidan ska du ju inte skylta med det, och det är bättre än att inte ha något sexuellt CV alls.

- Du kan få ågren efteråt. Å andra sidan kanske du inte får det. Jag var själv övertygad om att jag skulle skämmas över mig själv resten av livet, men istället kändes det helt sjukt att jag inte tidigare insett vilken schysst grej detta var.

- Du kommer inte att bli av med oskulden med någon du älskar. Men å andra sidan blir många av med den på fyllan i en buske med den första som gått att övertala. Inte heller så jäkla vackert. Skulle tippa att premiären är rätt kass för säkert mer än 50% av befolkningen.

- Du kan råka på en osympatisk tjej. Å andra sidan går den risken att minimera genom lite research.

Lite positivt:
- Du kan ha en sån där misslyckad fyra sekunders första gång utan att det gör något och utan att du måste möta tjejen igen och skämmas. Går det dåligt kan du göra det igen dagen därpå med någon annan.

- Du har möjligheten att öva upp dig så att du blir en bättre älskare till den dag du ska göra det med någon du tycker om.

- Du kan kontrollera det själv, du bestämmer när det ska ske, du bestämmer tjejen du ska göra det med och du kan förbereda dig.

- Du får det gjort. No more virgin. Oket borta. Fri att gå vidare.

Om du bestämmer dig för att slå till så återstår det att bestämma var du ska göra det. Sverige är enklast och språkfrågan är löst men det är mindre kul att oroa sig för farbror blå första gången. Själv ser jag det som ett nöje för utlandsresor.

Utomlands är det ofarligare. I Amsterdam är det grymt lätt, kolla länken i min signatur för tips. Prag är snäppet knixigare men det finns färre lurendrejarbrudar och oddsen för en riktigt bra stund är bättre. Thailand betyder oftast bra tjejer, men språket är ett problem och upplevelsen känns rätt långt från att vara med en tjej hemma.

Jag tycker du ska köra på. Antar att det är ett stort orosmoment för dig hela tiden, och även om du gör det på det här sättet kommer det att kännas speciellt första gången du gör det med en tjej du verkligen tycker om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in