[quote=zoyd]
Citat:
Sex alltså...
Som jag tidigare nämnt så är jag en 33 årig oskuld och börjar mer och mer fundera på att köpa upplevelsen.
Jag önskar ett par råd från er om för och nackdelar med detta.
Fördelar: Det är enkelt smidigt och du slipper krångel, + att du kan välja en mycket snyggare brud också, fast det beror på vart du är, och hur mycket du vill pynta. Här i Sverige är det ju ganska dyrt att få sätta på en snygg, 2500 för en timme eller nått sånt. Är du utomlands så kan det däremot vara betydligt billigare!
Nackdelar: Risken för könssjukdomar är större, kondom måste andvändas! Tror nog inte att du kan få lika bra sex heller som av tex en flickvän som man varit ihop med länge. Sen om man får ångest eller inte är ju olika från person till person, men då man är sugen tänker man inte på sånt. Håll för fan tyst om det här hemme i sverige. Du vet ju vilken häxjakt som råder på " torskar " här!
Citat:
På minussidan kan jag tänka mig en viss ångest efter denna handling. Det känns ju heller inte bra att tjejen gör detta för pengar och inte för att hon vill.
Ja egentligen ska jag väl inte råda dig till att göra något som jag själv skrivit att jag ångrat att jag gjort, men om du nu är 33 och oskuld så vad har du att förlora? Det där är en avvägning du själv måste ta ställning till. Men ett råd: Om du vill hålla dig från horor, far inte till Thailand för då kommer du att åka dit direkt!