2015-03-19, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FelixSotiz
Undrar vem han till vänster med bandagerad hand har spöat på.

Krigsskada.
Citera
2015-03-19, 13:45
Medlem
Nivovics avatar
Haha, trodde inte PK-Facebook skulle kommentera så negativt om Stefan Löfven och bilden. Men mycket roligt är det i alla fall.
Citera
2015-03-19, 14:07
Medlem
solanins avatar
En invandrare får svar på tal i Facebook-tråden :

Citat:
Jesse Sadé Ladner Habib Nazari en invadrare våldtog min Syster & mördade henne med sitt gäng när hon var påväg hem från bio. Detta va på nyheterna 2013 april. Nu ser du varför jag emot den höga invandringen.
Citera
2015-03-19, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solanin
Jo, det vore bra. Men så tycker inte majoriteten av svenskar. De röstar för massinvandring från MENA. Och då ska de ha det också.

Sverige och svenskarna förtjänar detta.

Hur menar du att svenskarna förtjänar detta? Jag har så vitt jag vet aldrig velat att det ska bli massinvandring och få andra jag känner vill det heller. Jag kan inte vara ansvarig för den politik dumpolitikerna kommer med och har inte heller något större sätt att påverka.
Citera
2015-03-19, 15:54
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Jo, det vore bra. Men så tycker inte majoriteten av svenskar. De röstar för massinvandring från MENA. Och då ska de ha det också.

Eller också tycker dessa 87% att andra frågor också bör prioriteras (SD har ju fått en stämpel på sig att dom endast kör på invandringen och det finns ju andra saker i att ta ställning till) , därför röstar dom på ett annat parti och hoppas att dom också ska in lite mer kritisk attityd till invandringen....detta har dock inte riktigt hänt än

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
De oskyldiga barnen dör fortfarande i krig. Det är inte de som kommer hit.

Precis - döda barn reser ingenstans
Citera
2015-03-19, 15:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndraSortering

Precis - döda barn reser ingenstans

Nä, tyvärr. När de är döda är det redan försent

Vad trevligt det hade varit om Lövet hade svarat personligen på några av kommentarerna han fått.
Och nog måste de väl begripa att folk är missnöjda vid det här laget?
Frågan är bara om de tänker göra något åt saken/sakerna, eller stoppa huvudet i sanden som vanligt?
Citera
2015-03-19, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azovicy
Ifrån 16-22 år till kanske.

Men varför träffar han dem? Lite för lät att läsa igenom allt just nu.

Han kanske letar efter en ny utrikesminister? Eller en pojkvän till sin dotter?
Citera
2015-03-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azovicy
Jag är verkligen inte rasist, och är inte emot någon religion generellt sätt. Men vore det inte bättre att dra ner på invandringen, ganska jävla kraftigt?

Nej du är inte rasist, du är renodlad nazist. Hoppas du aldrig skaffar barn. (Journalist, politiker och vänster retorik)
Citera
2015-03-19, 16:27
Medlem
BigBusinesss avatar
Är det nått lurt med kommentarerna på fejan? Det ser ut som vanliga hederliga Svenskar uttrycker sig kritiska till invandring?!?! Har jag aldrig sett på detta vis. Det brukar snarare vara en miljon "gilla" och tävling i floskelkommentarer till uppenbart påhittade historier om stoppade rasistattacker och liknande.

Heder till dem om det är på riktigt! Själv skulle jag nog inte våga. Skulle nog inte ha en vänn kvar på fejan om jag undrade vart flickorna var på bilden. Tror det är mer strategiskt att ligga lite lågt.
Citera
2015-03-19, 16:55
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Är det nått lurt med kommentarerna på fejan? Det ser ut som vanliga hederliga Svenskar uttrycker sig kritiska till invandring?!?! Har jag aldrig sett på detta vis. Det brukar snarare vara en miljon "gilla" och tävling i floskelkommentarer till uppenbart påhittade historier om stoppade rasistattacker och liknande.

Heder till dem om det är på riktigt! Själv skulle jag nog inte våga. Skulle nog inte ha en vänn kvar på fejan om jag undrade vart flickorna var på bilden. Tror det är mer strategiskt att ligga lite lågt.

Ja, det var sannerligen en hel del magstarka kommentarer till facebookbilden.
Kerra Karlsson: "Palme mördarn var är du när vi som bäst behöver dig!"

Skulle inte förvåna mig om Researchgruppen, Trolljägarna eller SÄPO en dag kommer på oväntat besök. Sätt på kaffet, "Kerra"!
Citera
2015-03-19, 16:58
Bannlyst
Citat:

Precis. Bortsett från den extremt lilla skara SvP:are så röstar alla i Sverige på mångkultur (läs: gruppvåldtäkter).
Citera
2015-03-19, 17:00
Bannlyst
Haha flyktingbarn. Alla är väl mer eller mindre "unga vuxna" i åldern mellan 17-30. Är politikerna verkligen så pass lättlurade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in