Citat:
Ursprungligen postat av
Thuglife187
Är ju i praktiken han som dödade Hussein med sitt samtal..att han inte ens blev häktad är helt otroligt för så som de dömde folk i denna rättegången borde han nog kunnat få fängelse oxå...
Men men...tror han är högst upp på södras lista då de andra är ute om 10 år
Det konstiga är att jsy denna Anas nämns i den fupen som de som åkte fast efterår, Berat och Co, och jag ska inte svära men det är mycket som kommer fram där om fulspel och bakomryggen-grejer, Berats bil är buggad både innan och efter det på Vår Krog, men nör han häktas efter, så börjar snuten med att bara visa HRA, bugg-avlyssning från tiden efter mordet, för de´vill ju få Berat att säga att han fått vapnendå, mellan VK-dådfet och gripandet, sedan i mitten på utredningen så börjar de med att speka upp HRA från innan morden, och han får inte fram ett ord, jag bara smackar skit, "jag försöker spela tuff, jag har damp och vet inte vad jag mumlar om, jag bygger nog upp en tuffhetsmur runt mig som man kan göra" det är så han svarar i stort sett hela tiden. De har graverande tung HRA på honom. Folk han sagt är horungar, att han inte litar på dem, att han ska klippa dem, får han konfronteras med i HRA. "Jag gillar den killen, hur fan kan jag säga så, och han är också en vän, fan vad förvirrat skitsnack" snuten sitter ju hånar honom och han vill till slut själv stänga av bandspelaren, han vill inte lyssna.
Men där fick man verkligen en bra bild om hur det rimligen kan ligga till. Han gör bort sig enligt mig, kan ju inte bemöta NÅGONTING, och han säger massa saker som han garanterat inte hade sagt om han viste att alla hans bilar var buggade. Han gick strax innan morden skedde, han träffar upp folk efteråt som sätter mig som ett frågetecken.
Imponerande skrärpta snutar alltså, i massa förhör med Berat så när de pratar om en sak så kan de bara flika in en fråga om något helet annat, typ kkänner du och så ett somaliskt namn, Berat blir helt ställt och frågar om det är en förhörsfråga (

) snuten svarar att ja, jag ställer ju under förhöret, och att han då inte vill svara, så gör de flera gånger med stor framgång. För jag tror alla de frågar om figurerar i ders HRA. Så de vet ju svaret men se vad Berat svarar, innan,