2015-03-17, 22:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hej

Vissa nätter drömmer jag om äckliga ormar som är överallt i lägenheten och jag vaknar helt skräckslagen och tror att de finns i rummet innan jag lugnar mig och förstår att jag har drömt det hela

Vad är detta? Varför drömmar jag om ormar? Betyder det något eller är det bara mardrömmar?
Citera
2015-03-17, 22:46
Medlem
Helt klart demoner.
Citera
2015-03-17, 23:06
Medlem
Har också haft dem jävla drömmarna, antingen är det ormar (mestadels) eller vita jävla kaniner med röda ögon.. Det tar 5-10 sek i vaken tillstånd för att förstår att drömmen hängt med ut i världen..
Citera
2015-05-15, 13:08
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wanheden
Helt klart demoner.

Jag som tror på paranormala saker tror helt klart det kan vara det ja. Lägre negativa astrala entiteter (negs) klarar inte att manifestera sig som människor i drömmar. De tar därför ofta former av olika sorters djur... Fåglar, katter, ormar, etc.

Själv ser jag ofta fåglar i drömmar som jag interagerar med på olika sätt. I en annan dröm blev jag anfallen av katter. När det gäller ormar så har de inte dykt upp så ofta, men i en dröm hånglade jag faktiskt med en stor orm. Tyckte detta var lite konstigt efter att jag vaknat upp...

Nu vill jag inte skrämma någon men... Att se högre stående djur är inte så illa. Det som är värre är insekter vilket jag ser som tecken på att kliffotiska element invaderat drömmen. Speciellt döda insekter är extremt illa och då bör man vakna upp direkt. Jag som hållit på lite med lucid dreaming tidigare, har ganska lätt för detta. Blir dock inte direkt rädd oavsett vad jag ser eller upplever, utan ser det mest som underhållande.
Senast redigerad av Gameplayer 2015-05-15 kl. 13:15.
Citera
2015-05-18, 20:07
Medlem
Mankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hej

Vissa nätter drömmer jag om äckliga ormar som är överallt i lägenheten och jag vaknar helt skräckslagen och tror att de finns i rummet innan jag lugnar mig och förstår att jag har drömt det hela

Vad är detta? Varför drömmar jag om ormar? Betyder det något eller är det bara mardrömmar?
Det betyder att du syndar. Sluta onanera. Det gjorde jag i 153 dagar med ljuvliga drömmar. Direkt jag inte klarade längre, drömde jag om en orm efteråt. Gud straffar din synd, helt enkelt.
Min tank, och erfarenhet.
Citera
2015-05-19, 01:20
Bannlyst
Byt ut ormar mot katter och jag hade väldigt liknande drömmar. Jag drömde det ganska ofta i en period över 2-3 veckor. Hur de klöste mig och var allmänt "onda". Jag lyckades skaka av mig dom tills en ny kom från ingenstans. Vaknade svettig som fan
Citera
2015-07-13, 22:05
Medlem
H1ONEs avatar
Drömmar om ormar är inte så illa när man tänker efter, även om det är äckliga ormar. Ormarna i ditt fall representerar de aspekter av dig själv som du vägrar kännas vid och på så sätt blir hinder för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in