2015-03-17, 15:42
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsylt
Ok, förvisso mer än vad jag trodde. Men jag står fast vid att det inte är i närheten tillräckligt för att sponsra hans liv och utsvävningar. Killen hade för fan ett privatjet under en period.
Nej, det verkar ju som att han hamnade i problem runt 2010 just för att han spenderade mer än han hade. Antagligen uppvuxen med att pappa Bosse fixade mer pengar när det behövdes.
Citera
2015-03-17, 17:19
Medlem
elgecys avatar
Lättsam och trevlig skit-tv att glo på, kommer inte vinna något kristallen-pris, men man får ta det för vad det är. Verkar vara en mysig familj, men satan vad risig hans fru ser ut... hon måste vara riktigt bra på att laga mat eller ta hand om barnen antar jag

Citera
2015-03-17, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Lättsam och trevlig skit-tv att glo på, kommer inte vinna något kristallen-pris, men man får ta det för vad det är. Verkar vara en mysig familj, men satan vad risig hans fru ser ut... hon måste vara riktigt bra på att laga mat eller ta hand om barnen antar jag

Hon är kanske alla tre, och lite till.
De verkade (sa att de var) ju vara kära efter 30 år tillsammans, så de är väl lyckliga, antar jag.

Jeppe är väl ingen större skönhet själv?
Citera
2015-03-17, 17:44
Medlem
Förstår inte riktigt vad det går ut på? Är det bara att de vill visa upp sig och sitt lyxliv? Annars är de säkert trevliga och snälla och allt sånt men det känns inte så jätteintressant.
Citera
2015-03-17, 17:49
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Hon är kanske alla tre, och lite till.
De verkade (sa att de var) ju vara kära efter 30 år tillsammans, så de är väl lyckliga, antar jag.

Jeppe är väl ingen större skönhet själv?

Du har helt rätt, de verkade oerhört lyckliga ihop efter så många år. Det jag tidigare skrev var bara rent och skärt flashback-trams som inte bör analyseras något djupare.
Citera
2015-03-17, 17:50
Medlem
nickeheaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Förstår inte riktigt vad det går ut på? Är det bara att de vill visa upp sig och sitt lyxliv? Annars är de säkert trevliga och snälla och allt sånt men det känns inte så jätteintressant.

Det handlar om pengar och "vårda" sitt varumärke. All den exponering som sker i media (tvserien, intervjuer, artiklar och etc.) ger mer jobb på sikt.

Sedan trivs en del människor av att vara kändisar och omtalade.

Skulle inte heller förvåna mig om Parnevik dyker upp i let´s Dance nästa år.
Citera
2015-03-17, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Det handlar om pengar och "vårda" sitt varumärke. All den exponering som sker i media (tvserien, intervjuer, artiklar och etc.) ger mer jobb på sikt.

Sedan trivs en del människor av att vara kändisar och omtalade.

Skulle inte heller förvåna mig om Parnevik dyker upp i let´s Dance nästa år.

Ja, visst det är säkert underbart att få en massa uppmärksamhet. Vem skulle inte vilja vara kändis och visa upp sitt privatliv i tv
Citera
2015-03-17, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Han låg risigt till så sent som 2010. Huset låg då ute till försäljning:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/golf/article12415203.ab

Pga minskade intäkter har han nu tvingats ge sig ut på golfbanan igen:
http://www.dagensps.se/artiklar/2014/05/26/94470595/index.xml

Antar att han får en hel del för den här serien
Citera
2015-03-17, 20:07
Medlem
Satan vad blåst i huvudet man måste vara om man ägnar sin tid åt dylik skit...

Gå ut och lev era egna liv istället?
Citera
2015-03-17, 20:15
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Nej men J.Lindeberg var ju da shit under en period, tror nog att han pissade in stålars under den tiden.

J.Lindeberg har knappt aldrig gått med vinst, att Parnevik skulle fått särskilt mycket pengar från det märket betvivlar jag starkt.

Vi får väl se hur det blir med de där pensionsmiljonerna som det snackar om i skvallertråden om Jesper Parnevik.
Citera
2015-03-17, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
Satan vad blåst i huvudet man måste vara om man ägnar sin tid åt dylik skit...

Gå ut och lev era egna liv istället?
Dra åt helvete med dig din fjant. Om det inte passar kan du sticka ifrån tråden
Citera
2015-03-17, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Jag undrar mest över prinsessans sällskap som hon hade med sig i huset. Vem var hon? Hon presenterades aldrig men hon var med hela tiden i huset.

Hennes sällskapsdam, typ anställd som fixar med kläder och annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in